Графіка відеоігор невпинно вдосконалюється і, як результат, вони стають дедалі реалістичнішими. Це стосується і серії ігор Call of Duty, які випускає Activision. Тому в промокампанії для Call of Duty: Vanguard, яка виходить 5 листопада, Activision вирішила ще сильніше розмити межі між реальним та віртуальним, запросивши справжніх військових фотографів задокументувати ігрові битви.
В ексклюзивній фотосесії всередині Call of Duty: Vanguard взяли участь досвідчені військові фотожурналісти Алекс Поттер та Себастьяно Томада Пікколоміні.
Реалізовано це було ось так:
В результаті такої віртуальної подорожі журналісти створили цілу серію документальних фотографій (одну з яких ви можете бачити в заголовку).
Ця креативна робота від агенції GUT стала першою великою рекламною кампанією під проводом Фернандо Мачадо, відколи він перейшов з Burger King на посаду директора з маркетингу Activision.
Ось що Фернандо Мачадо розповів виданню Muse про концепцію та реалізацію промокампанії для Call of Duty: Vanguard.
Звідки взагалі взялася ця ідея?
Ідея належить GUT. Ми знали, що однією з ключових відмінностей цієї гри є висока якість її графіки, її реалістичність та імерсивність. Все стає реальнішим, реальнішим і ще реальнішим, аж доки межі між реальним та віртуальним світами не розмиваються.
Технологія, використана в цій конкретній грі, називається фотограмметрія. Тобто сканування навколишнього середовища в масштабі один до одного. Один із наших брифів передбачав розповідь саме про це. Таким, як я, людям легко захопитися технологією всього цього, але виклик полягав у іншому: як розповісти історію так, щоб вона була цікавою, навіть якщо ви не дуже цікавитеся відеоіграми або конкретно шутерами від першої особи?
Майк Сандерс, голова нашої студії із захоплення руху, працював над технологією, яка відкривала своєрідний портал всередину гри. Їм це було потрібно, щоб вловлювати рухи. Таке собі віконце всередину ігрового рушія. Розробка ніяк не стосувалася нашої кампанії, але креативники GUT побачили бриф, побачили технологію і їм спала на думку ця ідея.
Як вважаєте, фотографії вийшли добре?
Я думаю, вони довели те, що мали довести. Я дивлюся на ці фото і готовий битися об заклад, якщо їх опублікувати, багато хто навіть не здогадається, що все це — відеогра. Вони зробили чимало знімків. А потім ми всі разом вибрали найкращі. [Із цими фото] ми також робимо зовнішню рекламу.
В партнерстві з Bleecker Trading ми плануємо продати деякі фотографії та перерахувати кошти у фонд для безробітних ветеранів Call of Duty Endowment. Тобто ці фото ще й у добру справу свій внесок роблять.
Легко уявити доволі суперечливе ставлення до цього. Вам не здається, що це буде сприйнято як прославляння чи опошлення реальних воєн?
Я вважаю, все залежить від того, як це реалізувати. Наш намір був абсолютно протилежним. Ми хотіли виказати повагу. Ми могли б зробити ці зображення й самі, і це було б набагато простіше. Але нашою метою було творчо показати, наскільки реалістичною є гра, а не прославляти війну.
Тобто метою було розповісти масштабнішу історію, яка може бути цікавою і не геймерам, щоб переконати більше людей зіграти в гру?
Правду кажучи, в наші дні не геймера ще спробуй знайди! Думаю, люди просто обирають для себе різні види ігор. Тому, коли я бачу ідею на кшталт цієї, я знаю, що це — ідея, здатна захопити увагу, серця та уяву людей, які поки що не грають в Call of Duty.
Чи можна це вважати прикладом того, як ви плануєте примножити різновиди креативних робіт в цій категорії?
Гадаю, в цьому-то завжди й виклик, згодні? Це і є цікава частина роботи. Як ще ми можемо знайти новий фронтир рекламних ідей і взагалі креативності? Одна з речей, які мене найбільше захоплюють в роботі в сфері геймінгу, це те, що тут ми стоїмо на справжньому перехресті технологій, розваг та креативності. Ігрова індустрія зараз стрімко розвивається, і я сподіваюся, ми зможемо зробити дещо неймовірне, випередивши в цьому усіх.
Читайте також:
Віртуальна фотографія: фотографи, що працюють з відеоіграми.
Трейлер гри Photography Simulator, яка симулює фотозйомки дикої природи.