• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Реалізм відеоігор: Activision задіяла військових фотографів у промокампанії Call of Duty

22 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Графіка відеоігор невпинно вдосконалюється і, як результат, вони стають дедалі реалістичнішими. Це стосується і серії ігор Call of Duty, які випускає Activision. Тому в промокампанії для Call of Duty: Vanguard, яка виходить 5 листопада, Activision вирішила ще сильніше розмити межі між реальним та віртуальним, запросивши справжніх військових фотографів задокументувати ігрові битви.

В ексклюзивній фотосесії всередині Call of Duty: Vanguard взяли участь досвідчені військові фотожурналісти Алекс Поттер та Себастьяно Томада Пікколоміні.

Реалізовано це було ось так:

В результаті такої віртуальної подорожі журналісти створили цілу серію документальних фотографій (одну з яких ви можете бачити в заголовку).

Ця креативна робота від агенції GUT стала першою великою рекламною кампанією під проводом Фернандо Мачадо, відколи він перейшов з Burger King на посаду директора з маркетингу Activision.

Ось що Фернандо Мачадо розповів виданню Muse про концепцію та реалізацію промокампанії для Call of Duty: Vanguard.

Звідки взагалі взялася ця ідея?

Ідея належить GUT. Ми знали, що однією з ключових відмінностей цієї гри є висока якість її графіки, її реалістичність та імерсивність. Все стає реальнішим, реальнішим і ще реальнішим, аж доки межі між реальним та віртуальним світами не розмиваються.

Технологія, використана в цій конкретній грі, називається фотограмметрія. Тобто сканування навколишнього середовища в масштабі один до одного. Один із наших брифів передбачав розповідь саме про це. Таким, як я, людям легко захопитися технологією всього цього, але виклик полягав у іншому: як розповісти історію так, щоб вона була цікавою, навіть якщо ви не дуже цікавитеся відеоіграми або конкретно шутерами від першої особи?

Майк Сандерс, голова нашої студії із захоплення руху, працював над технологією, яка відкривала своєрідний портал всередину гри. Їм це було потрібно, щоб вловлювати рухи. Таке собі віконце всередину ігрового рушія. Розробка ніяк не стосувалася нашої кампанії, але креативники GUT побачили бриф, побачили технологію і їм спала на думку ця ідея.

Як вважаєте, фотографії вийшли добре?

Я думаю, вони довели те, що мали довести. Я дивлюся на ці фото і готовий битися об заклад, якщо їх опублікувати, багато хто навіть не здогадається, що все це — відеогра. Вони зробили чимало знімків. А потім ми всі разом вибрали найкращі. [Із цими фото] ми також робимо зовнішню рекламу.

В партнерстві з Bleecker Trading ми плануємо продати деякі фотографії та перерахувати кошти у фонд для безробітних ветеранів Call of Duty Endowment. Тобто ці фото ще й у добру справу свій внесок роблять.

Легко уявити доволі суперечливе ставлення до цього. Вам не здається, що це буде сприйнято як прославляння чи опошлення реальних воєн?

Я вважаю, все залежить від того, як це реалізувати. Наш намір був абсолютно протилежним. Ми хотіли виказати повагу. Ми могли б зробити ці зображення й самі, і це було б набагато простіше. Але нашою метою було творчо показати, наскільки реалістичною є гра, а не прославляти війну.

Тобто метою було розповісти масштабнішу історію, яка може бути цікавою і не геймерам, щоб переконати більше людей зіграти в гру?

Правду кажучи, в наші дні не геймера ще спробуй знайди! Думаю, люди просто обирають для себе різні види ігор. Тому, коли я бачу ідею на кшталт цієї, я знаю, що це — ідея, здатна захопити увагу, серця та уяву людей, які поки що не грають в Call of Duty.

Чи можна це вважати прикладом того, як ви плануєте примножити різновиди креативних робіт в цій категорії?

Гадаю, в цьому-то завжди й виклик, згодні? Це і є цікава частина роботи. Як ще ми можемо знайти новий фронтир рекламних ідей і взагалі креативності? Одна з речей, які мене найбільше захоплюють в роботі в сфері геймінгу, це те, що тут ми стоїмо на справжньому перехресті технологій, розваг та креативності. Ігрова індустрія зараз стрімко розвивається, і я сподіваюся, ми зможемо зробити дещо неймовірне, випередивши в цьому усіх.

Джерело


Читайте також:

Віртуальна фотографія: фотографи, що працюють з відеоіграми.

Трейлер гри Photography Simulator, яка симулює фотозйомки дикої природи.

Теги: ігрикреативмаркетинг і комунікаціїфото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.