Комунікаційна група dentsu Ukraine та дослідницька компанія HypeAuditor підготували оновлений рейтинг лідерів думок в Instagram та TikTok на українського ринку. Звіт містить рейтинг найбільш популярних інфлюенсерів в обох соцмережах.
У вересні 2021 року українська Instagram-спільнота налічувала 13,8 млн осіб. У топ-5 інфлюенсерів в Instagram з найбільшою часткою української аудиторії увійшли: Михайло Поплавський (4,6 млн підписників, 83% — з України), Саша Пустовіт (2 млн підписників, 81% — з України), Катя Осадча (1,7 млн підписників, 76% — з України), Slava Green (2,2 млн підписників, 75% — з України), Ольга Шевченко (2 млн підписників, 73% — з України).
Примітно, що лідер рейтингу Михайло Поплавський майже всю свою аудиторію отримав нещодавно, ріст кількості його підписників склав 4 млн за останній рік. Водночас найбільші втрати фоловерів зазнала сторінка Володимира Зеленського — мінус 337 250 підписників за останній рік.
TikTok дав зовсім нове покоління інфлюенсерів. Серед найбільш популярних акаунтів переважають не стільки селебріті, скільки звичайні користувачі, маловідомі у традиційних медіаканалах. У топ-листі інфлюенсерів TikTok з найбільшою часткою української аудиторії увійшли: @y.yevchenko (2,2 млн підписників, 99% – з України), @markiv_anastasia (1,3 млн підписників, 97% – з України), @ledboy1 (1,6 млн підписників, 93% – з України), @irinakudashova (1,4 млн підписників, 92% – з України), @annatrincher (1,8 млн підписників, 90% – з України).
Читайте також:
PR-ринок в умовах пандемії 2021: особливості, тенденції, прогнози