Музиканти часто кажуть, що їхній твір не завершений, доки він не пройде так зване «випробування автомобілем». Тобто новий трек має добре звучати, якщо його грати в машині, яка мчить автомагістраллю. Цей інсайт, власне, й ліг в основу нової серії контенту про музикантів, яку знімає Porsche North America.
Серію відео під назвою Sound and Driven втілили в життя медіакомпанія Marvin і режисер Ентоні Крук. Перший епізод триває вісім хвилин. Присвячений він барабанщику та продюсеру Тревісу Баркеру, співаку та автору текстів Кенні Хупла і їхньому новому альбому Survivors Guilt: The Mixtape.
Ввімкнувши цю музику, вони роз’їжджають в електромобілі Taycan Turbo і розповідають про свій робочий процес, плани та співпрацю, у той час як за вікнами пролітають пальми, бунгало, крамниці та хмарочоси. (Щоправда, варто визнати, що з динаміків Burmester 3D Surround Sound System більшість музики звучатиме непогано.)
Імпровізація та автентичність
Окрім самої подорожі тут можна побачити інтерв’ю з музикантами та сесію звукозапису. Тобто знайомство з митцями виходить доволі панорамним. А це в свою чергу додає автентичності вже автомобілебудівникові.
Такий контент зацікавив Кенні Хупла, оскільки на традиційну рекламу це не схоже. Технічно це, може, і є рекламою, але мало яка реклама передбачає таку багатогранну співпрацю з митцями. Зрештою, те, що бренду вдалося показати товариський настрій та щирі емоції, теж свідчить на його користь.
До речі, сама назва Sound and Driven є посиланням на Sound and Vision Девіда Бові.
Режисер Ентоні Крук пригадує: «Ми офіційно навіть не просили Тревіса зіграти нам, оскільки ми не хотіли вимагати від нього аж надто багато перед зйомками. Але ми якось почули, що він дуже ретельно підходить до вибору барабанної установки. Тож ми провели своє невеличке «розслідування» і знайшли ту саму установку, на якій він грав за тиждень до того в проєкті Віллоу Сміт, і техніка, який тоді все це налаштовував. Він так зрадів, коли приїхав і побачив все це. Він підскочив до барабанів, став щось налаштовувати, все виглядало чудово… Ми були до цього не готові й ледве встигли ввімкнути камери та почати запис. … І я зрозумів, що з цього й треба розпочинати фільм».
Ще три відео про музикантів Porsche планує зняти впродовж наступних кількох місяців.
Педро Мота, віцедиректор з маркетингу Porsche Cars North America, пояснює задум кампанії так: «Пошуки підходу до нових аудиторій розпочинаються з того, що ви вивчаєте, що то за люди і що їх цікавить. А музика є тим, що цікавить багатьох. І тим краще, якщо вам вдається зазирнути за лаштунки і почути, як музикант і продюсер обговорюють свою музику під час сумнозвісного «випробування автомобілем».
Читайте також:
Музика двигунів: Honda зібрала оркестр байкерів.
Suzuki переспівує моряцькі пісні, щоб їх можна було співати за кермом автомобіля.
Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.