• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

IBM зобов’язується навчити 30 млн людей по всьому світу до 2030 року

21 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
IBM зобов’язується навчити 30 млн людей по всьому світу до 2030 року
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія IBM оголошує про понад 170 нових партнерств і розширення програмної взаємодії з закладами та організаціями з понад 30 країн Америки Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Ближнього Сходу й Африки. 

Компанія IBM (NYSE: IBM) оголосила про глобальний план: до 2030 року допомогти 30 млн осіб будь-якого віку по всьому світу здобути нові навички, необхідні для професій майбутнього. Задля досягнення цієї мети IBM оприлюднила дорожню карту, згідно з якою компанія має намір укласти понад 170 нових академічних і галузевих партнерств. Під час реалізації цього плану використовуватимуться існуючі кар’єрні платформи і навчальні програми IBM з метою розширення доступу до освіти і технічних спеціальностей, на які є попит.

«Талант можна знайти всюди, а можливості навчання — ні, — каже Арвінд Крішна, голова і гендиректор IBM. — Ось чому ми маємо вдатися до масштабних і сміливих кроків із розширення доступу до цифрових навичок і можливостей працевлаштування, щоб більше людей — незалежно від їх походження — могли скористатися перевагами цифрової економіки. Сьогодні IBM зобов’язується забезпечити для 30 мільйонів людей нові навички до 2030 року. Це допоможе демократизувати можливості, заповнити розрив у навичках, що збільшується, і дати новим поколінням працівників інструменти, необхідні для побудови кращого майбутнього для себе і всього суспільства».

Арвінд Крішна

Труднощі, з якими стикаються роботодавці в усьому світі при пошуку кваліфікованих кадрів, суттєво перешкоджають економічному зростанню. За даними Всесвітнього економічного форуму, в результаті усунення прогалин у знаннях і навичках до 2028 року світовий ВВП може збільшитися на $11,5 трлн. Однак щоб це стало можливим, системи освіти і професійної підготовки не повинні відставати від вимог ринку. Згідно з ВЕФ, щоб це вдалося, державному і приватному секторам потрібна така співпраця у сфері освіти і навчання, що «крокує в ногу» з вимогами ринку, демографічними змінами і технологічним прогресом.

Програми для всіх і кожного

За рахунок розмаїття пропозицій і гнучкого підходу портфель освітніх програм IBM стає все більш унікальним та ефективним. Це також відображає концепцію IBM, згідно з якою універсальний підхід попросту не працює, коли ідеться про освіту. IBM пропонує різні програми: від технічних курсів для підлітків у звичайних школах та університетах до оплачуваних стажувань і практик в IBM. Програми розвитку навичок і навчання IBM також передбачають шефство над учнями та надання безкоштовного індивідуального онлайн-навчання для молодих фахівців.

План IBM з навчання 30 млн людей спирається на широкий набір програм, а також співпрацю з університетами і ключовими державними установами, в тому числі центрами зайнятості. Партнерства також поширюються на неурядові організації, особливо ті, що орієнтуються на малозабезпечену молодь, жінок та ветеранів воєн. В цілому зусилля IBM покликані мотивувати приватний сектор по всьому світу створювати і розширювати можливості для традиційно незахищених верств населення.

Мартін Сундблад, менеджер з досліджень та співкерівник європейської практики з навичок в IDC зазначив: «Цифрова трансформація досягла тієї точки, коли вона стосується усіх робочих процесів, функцій і ролей на підприємствах і в організаціях, а потреба в навчанні стає обов’язковою для прийняття суспільством. Розвиток цифрових навичок, хоч і в різних масштабах і формах, нині потрібний по всій системі освіти, у більшості бізнес-функцій і в професійній ІТ-спільноті, щоб не ставити під загрозу здійснені інвестиції. Програма IBM має розмір і охоплення, які підтримають цей перехід».

Мартін Сундблад

Освітні ініціативи компанії IBM

Давня прихильність IBM до підтримки освіти лежить в основі КСВ-ініціатив компанії. Десять років тому IBM запустила програму P-TECH, революційну модель державної освіти, покликану заповнити прогалину в знаннях і навичках у сфері високих технологій. Крім того, компанія впровадила програми підвищення кваліфікації та перепідготовки для членів громад на всіх етапах їх навчання. Ці програми покращують технічну підготовку фахівців на посадах, пов’язаних із кібербезпекою, квантовими обчисленнями, когнітивними технологіями ШІ, дизайн-мисленням і цифровим маркетингом. Вони також передбачають здобуття навичок, орієнтованих на професіоналів, чи то стосується створення резюме, спільної роботи, підготовки презентації, організації часу, чи розвитку усвідомленості. IBM пропонує поєднання практичних і віртуальних програм, щоб доступ до навчання був у людей у будь-якій точці світу.

Фото в заголовку: Карсон Мастерсон


Читайте також:

10 свіжих ілюстраторів, які надихають своїми роботами

Теги: освітасуспільствотренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.