AppsFlyer, платформа для маркетингових вимірювань, випустила 13-е видання Індексу Ефективності, в якому представлені рейтинги кращих медіа-джерел в мобільній рекламі. У цьому випуску AppsFlyer першими публікує Індекс SKAN – рейтинг SKAdNetwork, який відображає нову реальність конфіденційності, створену фреймворком Apple App Tracking Transparency (ATT).
Apple ATT має значний вплив на мобільну індустрію. Хоча Facebook і домінував в рейтингу AppsFlyer iOS до SKAdNetwork, 1-е місце в першому індексі SKAN зайняв TikTok For Business. Facebook також поступився першим місцем Apple Search Ads (ASA) в Індексі Утримання серед користувачів, які надали згоду на «відстеження». Своєю чергою, Google, як і в попередніх рейтингах AppsFlyer, продовжує лідирувати по Android і забезпечує найбільшу кількість установок.
TikTok для бізнесу очолює рейтинг потужності першого в індустрії індексу SKAN
TikTok For Business найкраще адаптувався до SKAdNetwork через шість місяців після обов’язкової імплементації ATT, посівши 1-е місце в рейтингу потужності і досягнувши 5-го місця в рейтингу обсягів. Facebook зайняв 2-е місце в рейтингу потужності, втративши позиції з моменту обов’язкової імплементації ATT, але зайняв 1-е місце в рейтингу обсягів завдяки своїм масштабам.
AppLovin зайняли 3-е місце як в рейтингу потужності, так і в рейтингу обсягів, а Google Ads зайняли 4-е місце в рейтингу потужності. Хоча Google традиційно не є домінуючим медіа-джерелом по iOS, він все ж зайняв 2-е місце в рейтингу обсягів.
«Фреймворк ATT зробив колосальний вплив на індустрію мобільних додатків, і мета AppsFlyer полягала у тому, щоб надати рекламодавцям найбільш точну систему показників на основі медіа-джерел, які, в кінцевому підсумку, можуть принести найбільшу користь в нову епоху конфіденційності, — повідомив Шані Розенфельдер, керівник відділу контенту та мобільної аналітики, AppsFlyer. — Хоча зрозуміло, що ми все ще у фазі переходу, і медіа-джерела повинні адаптуватися до зовсім іншої системи вимірювань, яка вимагає значних змін в існуючих технологіях, ми хотіли надати маркетологам напрямок роботи з партнерами в цій новій реальності».
Google продовжує лідирувати на Android, збільшуючи відрив від інших
Google не тільки продовжує приводити найбільшу кількість установок в сфері маркетингу додатків, але і робить це у величезних масштабах, тим самим, ще більше підсилює свою перевагу над Facebook на пристроях Android. У Східній Європі гігант пошукової системи посів перше місце в рейтингу індексу утримання за потужністю і обсягом у всіх ігрових та неігрових категоріях, за винятком гоночних ігор. Найбільша частка зростання припала на ігри, де він збільшив свою частку з установок додатків у світі на 5% в порівнянні з першим півріччям 2021 року і другим півріччям 2020 року.
У Google найбільше охоплення в усіх регіонах, але найзначніша частина його зростання припадає на країни, що розвиваються, де переважає Android, особливо на Індію, Латинську Америку і Південно-Східну Азію. Неймовірне охоплення Google на Android — основна причина того, що він посідає 2-е місце в рейтингу потужності індексу IAP (In-App Advertising) з показниками, які лише трохи нижче, ніж у Facebook. Проте, в Східній Європі, він посів 1-е місце в рейтингу неігрових додатків, а також в категорії казуальних ігор.
Індекс ремаркетингу показує, що Facebook, як і раніше домінує в цій категорії, але Google скорочує розрив і навіть посів перше місце в Європі, а серед фінансових додатків — у всьому світі. Фактично в цьому індексі він збільшив свою частку з конверсії ремаркетингу на 33% в порівнянні з першим півріччям 2021 року і другим півріччям 2020 року.
На iOS серед користувачів, які надали згоду на «відстеження» Apple Search Ads переганяє Facebook
AppsFlyer виявив, що серед користувачів, які надали згоду Apple Search Ads (ASA) займає 1-е місце в індексі Утримання як в рейтингу потужності, так і обсягу. Дійсно, після примусової імплементації ATT маркетологи iOS кинулися до ASA. Кінцевий результат: всього за 7 тижнів їм вдалося досягти підйому трафіку майже на 60% в порівнянні з попереднім індексом, який висвітлив другу половину 2020 року.
ASA — єдине медіа-джерело в iOS, яке функціонує незалежно від SKAdNetwork і атрибутує користувачів детерміновано. Хоча і не можна порівнювати ASA з іншими медіа-джерелами в рейтингах, AppsFlyer застосував ту ж методологію для ASA і його конкурентів, попри велику кількість користувачів з повною деталізацією даних в ASA, що у кінцевому підсумку і є саме тим, що шукають маркетологи.
ASA досягли успіху завдяки неігровими додаткам, де вони посіли перше місце, завдяки першому місцю в групі «Життя і Культура» в семи регіонах світу: Східна Європа, Китай, Японія і Корея, Латинська Америка, Близький Схід, Північна Америка, Західна Європа. У сфері ігор ASA посіли 3-е місце в рейтингу потужності й 4-е місце в рейтингу обсягів. Цей успіх в категорії «Геймінг» багато в чому був обумовлений 1-м місцем у рейтингу потужності по казуальним іграм в Японії і Кореї, на Близькому Сході, в Західній Європі і Північній Америці.
Перевага ASA також очевидна і в Індексі IAP. Обігнавши Facebook і посівши перше місце у світовому рейтингу з потужності і обсягу продажів, ASA також залучали якісних користувачів у великому масштабі і посіли 1-е місце серед неігрових додатків і 2-е місце в іграх.
Методологія
У цьому випуску AppsFlyer проаналізував 623 медіа-джерела, 33 мільярди установок і понад 17 000 додатків. Індекс SKAN охоплює 150 мільйонів постбеків більше ніж 3000 додатків. Для забезпечення точних даних AppsFlyer використовував дані SKAN з 1 серпня по 30 вересня 2021 року.
Отримати повну актуальну версію Індексу Ефективності від AppsFlyer можна тут.
Фото в заголовку: Девід Свіховец
Читайте також:
Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos