• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Білл Бернбах

20 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Білл Бернбах
Share on FacebookShare on Twitter

Білл Бернбах (1911-1982)- найцитованіший, найшанованіший та найулюбленіший рекламний креатор в історії (конкуренцію йому можуть скласти хіба що Барнет та Огілві). Єврейський хлопчик з Брукліна пустив коріння на Медісон-авеню, і ми продовжуємо дякувати йому за це.

Бернбах закінчив Нью-Йоркський університет у 1933 році. Згодом працював у креативному відділі агентства Grey, де познайомився з Недом Дойлем. Разом у 1949 році вони створили агентство Doyle Dane Bernbach (DDB).

Бернбаху приписують винахід та просування креативних панів: копірайтера та артдиректора. Це було величезним кроком вперед для рекламного бізнесу. Він вважав першорядним в рекламі саме творчий процес і вимагав від інших також поважати його. Його зосередженість на творчій команді та процесі створення реклами призвели до багатьох видатних результатів.

Білл Бернбах
Білл Бернбах

Бернбах також мав талант знаходити та залучати найталановитіших креаторів свого часу, яких інші чомусь не помічали. Так, Філліс Робінсон була керівником служби копірайтингу, Гельмут Кроне, і Джордж Лоїс – артдиректорами. Ці легендарні креатори по суті винайшли рекламне ремесло в його сучасному розумінні, а історія DDB без цих особистостей просто неможлива.

Бернбах та його команда впровадили більш м’який стиль реклами, у якому головне значення мало мистецтво викликати відчуття притягнення. Креатив DDB спеціально залишав у своїй рекламі місце для читачів, давав їм змогу додумувати та уявляти. В рекламі DDB не все було прописано чи проговорено, людям не вбивали в голову інформацію про товар, і це викликало в них позитивне сприйняття. Такий підхід дозволив DDB вирости з півмільйонного рахунку на початку діяльності до глобального холдингу вартістю в кілька мільярдів доларів.

Великий автомобільний рахунок DDB

У 1951 році, коли DDB виграв тендер Volkswagen, реклама автомобілів, як і більшість іншої реклами, була зайнята спробами переконати людей цифрами та фактами. Бернбах пішов іншим шляхом. Як і Лео Бернетт, він розумів, що відповідь на рекламну загадку можна знайти всередині товару чи послуги. Як і Россер Рівз, Бернбах знав, що йому потрібна унікальна пропозиція. На відміну від будь-кого іншого, Бернбах діяв сміливо, ненав’язливо, розумно і чесно.

Варто порівняти, наскільки ця реклама VW далека від роботи Теодора МакМануса та його надмірно пафосної реклами для Cadillac 1915 року, яка довго була зразком для автовиробників та рекламістів. Ця робота Бернбаха і його колег — абсолютний модернізм в рекламі. Як і в сучасній архітектурі, ми маємо зразок художньої стриманості. Те, що в рекламі не сказано, настільки ж важливо, як і те, що сказано.

Сьогодні ми визнаємо «Lemon» та іншу рекламу VW — «Think Small» — одними з неперевершених рекламних шедеврів, які коли-небудь робили.

Білл Бернбах

Новий погляд на позіціонування бренду

Чи важко бути другим у рейтингу? Як це можна використати? Агентство DDB знайшло такі переваги для компанії автопрокату Avis і дотепно позиціонувало компанію як більш працьовиту версію лідера – Hertz. «Ми працюємо важче, але набагато веселіше».

В цій рекламі особливу роль грають деталі. Загалом-то рекламі не потрібна детальна інформація про те, як знайти бутерброд з шинкою під час подорожі, але реклама краще працює, коли така інформація там є. Рекламне оголошення Avis виграє внаслідок того, що воно розпізнає людські бажання та потреби.

При цьому Бернбах постійно застерігав колег від надмірного покладання на дослідження. «Ефективну рекламу створює інтуїція та артистизм, а не наука», — неодноразово наголошував він.

Як DDB допомогла обрати президента США в 1964 році

Ця реклама для кампанії Johnson for President далека від «м’якої» реклами Avis або VW. Проте вона демонструє діапазон креативних DDB, а також їх суспільну мужність.

Це без перебільшення могутня реклама. Така ж як могутні американські президенти. Її недарма вважають однією з найефективніших за всю історію передвиборчих кампаній в США, та й в усьому світі. Не дивно, що Ліндон Джонсон виграв Білий дім у 1964-му.

Спадщина Білла Бернбаха

Спираючись на переконання Девіда Огілві, що покупець не є дебілом, Бернбах залишив в рекламі, місце для людей, даючи їм можливість вдуматися та розібратися. Він розробив тоншу, більш хитру форму реклами. Це не було мистецтвом заради мистецтва, водночас це вже не було рекламою в традиційному розумінні.

Суть роботи Білла Бернбаха пізніше підсумувала його соратниця Філліс Робінсон: «Я не думаю, що Білл мав за мету зробити революцію чи розбагатіти. Вся його ідея полягала у творчій свободі. Його амбіції були великими лише з точки зору розширення креативного простору для вільного творчого дихання».

Джерело


Читайте також:

Легенди рекламного креативу. Лі Клоу та Мері Уеллс Лоуренс

Теги: історіїкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.