• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

Україна на Expo Dubai: діджитал аватари, AR-колекція одягу та Instagram-фільтри

13 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Україна на Expo Dubai: діджитал аватари, AR-колекція одягу та Instagram-фільтри
Share on FacebookShare on Twitter

1 жовтня в Дубаї стартувала одна з наймасштабніших всесвітніх виставок у сфері технологій та інновацій Expo Dubai. Цього року її учасниками стали 190 країн світу, кожна з яких має власний павільйон, а тривалість самої виставки становить цілих 6 місяців.

Одним з представників від України стала студія FFFACE.ME, яка займається проєктами з доповненою реальністю і створює Instagram / Snapchat / TikTok-фільтри. Студія представила колекцію напівцифрового одягу в колаборації з українським брендом FINCH, першу українську цифрову інфлюенсерку Астру Стар, а також продемонструвала можливості доповненої реальності для сфер рітейлу, моди й краси за допомогою AR-дзеркал з Instagram-фільтрами для клієнтів студії. Гостем стенду також став міністр культури ОАЕ, який випробував AR-дзеркала й отримав в подарунок футболку з недавньої AR-колекції FFFACE.ME x FINCH.

Дмитро Корнілов, співзасновник і CEO студії FFFACE.ME:

«Ми хотіли створити повністю інтерактивну експозицію, але водночас — не піти в фан і показати функціональні та технологічні переваги доповненої реальності для бізнесу. Це завдання ми вирішили за допомогою AR-дзеркал, які за своєю суттю є IPad’ами з відкритими Instagram-фільтрами, на яких демонструються різні юзкейси застосування AR.

Так за допомогою доповненої реальності гості стенду могли приміряти головні убори, ювелірні прикраси, окуляри й цифрове худі FFFACE.ME, яке вдягається через Snapchat-фільтр за допомогою технологій бодітрекінгу. В іншій частині зони ми запропонували випробувати б’юті ефекти, які можна використовувати для демонстрації косметичних продуктів. Що стосується напівцифрового одягу, то наближаючись до фізичного примірника, людина через iPad бачила, як вона оживає в AR.

Expo Dubai

Також, ми представили першу українську цифрову інфлюенсерку Астру Стар, де вона познайомила учасників виставки зі своїми досягненнями в форматі шоурілу.

Я дуже радий, що у нас вийшло показати продукт не продаючи його. Люди з радістю приміряли на себе нові образи, що було наочним доказом того, як цей юзкейс може бути використаний в рітейлі»

Expo Dubai

Відвідати український павільйон і безпосередньо стенд FFFACE.ME можна до 31 березня 2022 року. Нагадаємо, що через пандемію, виставку з 2020 року перенесли на 1 жовтня 2021.

«Ми вирішили багато матеріалів для виставки купити в Дубаї, нам здавалося, що це місце, де продається все. Але з’ясувалося, що це не так вже й просто, тому монтаж ми робили в останню ніч і через три години після закінчення монтажу, я вже презентував наш стенд. На щастя, все спрацювало: люди взаємодіяли зі стендом і проводили біля нього багато часу. Що стосується результатів, ми отримали понад 10 різних бізнес-запитів і в тому числі 2 запити на відкриття представництв в інших країнах (Західна Європа та Емірати)».


Читайте також:

Lviv Bandur Fest отримав новий візуальний стиль

Теги: виставкитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.