З моменту впровадження аудіоблогів на початку 2000-х років поява індустрії подкастингу зросла геометрично. Тоді як лише 20% американців були знайомі з концепцією подкастингу 15 років тому, ця кількість зросла приблизно до 75%, які не тільки знають про засоби масової інформації, але й регулярно слухають принаймні один подкаст.
Оскільки ці шоу можуть охоплювати практично будь-яку мислиму тему, професійну чи іншу — і часто вони виготовляються таким чином, що дозволяє їх швидко споживати, — не дивно, що вони стали популярними. Очікується, що ця тенденція збережеться; згідно з ринковою статистикою, наданою компанією Grand View Research, вартість індустрії подкастів у 2019 році склала майже 10 мільярдів доларів, і прогнозується, що вона буде зростати в середньому на 27,5% щороку до 2027 року.
Ось кілька ключових принципів, про які слід пам’ятати:
1. Розумійте демографічні показники аудиторії
Незалежно від типу подкасту, який ви виробляєте, як і у випадку з будь-яким іншим брендом, він не може зростати, якщо паралельно з ним не зросте аудиторія. Це робить розуміння демографічних даних слухачів життєво важливим, особливо якщо врахувати, що вікова група від 12 до 25 років становить 40% аудиторії, а 60% тих, хто регулярно слухає подкасти, мають принаймні один диплом на рівні коледжу або вище, і що студенти та співробітники (як неповний робочий день, так і повний) складають 80% слухачів. Крім того, 62 мільйони американців регулярно (принаймні один раз на тиждень) слухають подкасти й щотижня в середньому вісім годин споживають контент у семи окремих шоу.
Якість та апетит слухачів різняться залежно від жанрів подкастів. Наприклад, пиво, газовані напої та корм для домашніх тварин, як правило, частіше купують постійні транслятори комедійних подкастів. Ті, хто цікавиться шоу, орієнтованим на бізнес або політику, віддають перевагу каві. Власники подкастів повинні чітко розуміти, які ринкові апетиту, ймовірно, матиме їхня аудиторія, а потім застосувати їх до власної аналітики, яка також стане двигуном для створення якісного шоу-контенту.
2. Зростання та конкурентоспроможність залежать від якості
Подкасти за своєю суттю є формою цифрового брендингу. Таким чином, створення контенту просто задля виробництва більших кількостей є більш шкідливим, ніж корисним. Слухачі набагато рідше слухають або завантажують контент, який вважають неякісним, що, природно, вплине на дохід від реклами. Той, що охоплює якісніший контент, швидше за все збільшить аудиторію слухачів і отримає додатковий дохід від партнерських рекламних зв’язків або спонсорства.
Хоча галузь у цілому може здатися насиченою, щорічні прогнози темпів зростання, згадані вище, показують, що розширення неминуче. Насправді у порівнянні з іншими сучасними платформами цифрових медіа, подкастинг залишається дещо невикористаним ринком. Наприклад, хоча YouTube розміщує на своїй платформі понад 37 мільйонів каналів, загальна кількість доступних на цей момент подкастів становить всього 5% від цієї кількості — трохи більш як два мільйони. Простіше кажучи, є багато можливостей.
3. Контент повинен бути оптимізований для голосового пошуку
Подкастерам необхідно ознайомитися не тільки з тим, що таке оптимізація голосового пошуку, але і з тим, як її можна використати для покращення якості та охоплення бренду. У сучасному гіперцифровому світі омнікальний маркетинг через соціальні мережі, інформаційні бюлетені електронною поштою, платна реклама та спонсорство є ключем до досягнення зростання, а швидкорослий спосіб його розширення — це інтеграція голосового пошуку в онлайн-контент подкасту.
За даними власної аналітики Google, приблизно 50% пошуків, зроблених у 2020 році, проводилися за допомогою голосу, а 27% усіх загальних споживачів принаймні один раз використовували голосовий пошук на своєму гаджеті. На додаток до цього, нещодавнє оголошення від Google про те, що компанія почне інтегрувати подкасти в голосові пошуки свого двигуна, означає, що у співвідношенні охоплень вашого шоу і/або стратегії SEO кращих фраз та ключових слів має охоплювати більше розмовну (а не технічну) мову.
4. Слухачі можуть із зацікавленням ставитися до реклами, що відкриває більше можливостей для спонсорства
Оскільки реклама в подкастах часто має меншу тривалість, ніж традиційна цифрова реклама, творці контенту можуть використовувати власну творчість, щоб зробити їх більш привабливими, а це означає, що аудиторія рідше сприймає рекламу агресивно.
Коротко подумайте про користувачів YouTube або інших впливових людей в Інтернеті, за якими ви стежите. Чи схильні ви взагалі довіряти їхній думці щодо тем чи продуктів чи послуг B2C, які вони оглядають? Якщо так, то це, ймовірно, тому, що ця людина більш обізнана з питань, які вони обговорюють. Подкастери, як і більшість інших сучасних цифрових авторитетів та брендів, мають унікальну здатність залучати віртуальну аудиторію за допомогою контенту. Ті, хто регулярно завантажує та споживає ваш контент, роблять це не лише тому, що їм це подобається, а й тому, що вони довіряють вам як експерту, а також тим послугам, продуктам чи брендам, які ви вирішуєте рекламувати. Як наслідок, подкастери з більш лояльною аудиторією та привабливим, високоякісним контентом, швидше за все, отримають маркетингові партнерства та рекламне спонсорство, що може мати сангвінічний ефект збільшити кількість слухачів.
Фото на головній: Juja Han
Читайте також:
Вигорання в креативних індустріях. 3:0 на користь ресурсу
Випробування на справжність