• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Майбутнє ЗМІ очима юних медійників: маніфест-звернення демократичної творчої молоді до сучасних медіа

12 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Майбутнє ЗМІ очима юних медійників: маніфест-звернення демократичної творчої молоді до сучасних медіа
Share on FacebookShare on Twitter

В кінці вересня в Малій Культурній столиці України, Славутичі, за підтримки Українського культурного фонду відбувся фестиваль юних медійників та демократії Золота Осінь Славутича (ЗОСя). на якому юні медійники не лише вчилися працювати з інформацією та перетворювати її у тексти, але й вчилися демократії, осмислювали й обговорювали майбутнє медіа.

Нове покоління — нові сенси, нові ідеї та реальність. Традиційні медіа давно вже шукають рішення: як жити в сучасних умовах світу навколо, що дуже швидко змінюється, відсутності монополії на інформацію тощо.

Підсумовуючи результати фестивалю, юні медійники звернулися з маніфестом до традиційних ЗМІ: як вони бачать майбутнє медіа.

Маніфест юних медійників: якими мають бути сучасні ЗМІ?

  1. Нові формати та нова подача інформації. Медіа повинні стани багатогранними й розширити саме його поняття. Такі суміжні дисципліни як дизайн, меппінг, віджеїнг мають бути імпліфіковані органічно в загальний концепт медіа як таких.
  2. Правда. Медіа повинні дотримуватися принципів правди та достовірності, оприлюднювати лише перевірену інформацію, робити попередній фактчекінг та спиратися лише на 100% актуальні дані. Лише такий підхід допоможе медіа насправді стати четвертою владою.
  3. Нейтральність у викладенні матеріалів. Які б події не відбувалися, негативні, позитивні тощо — медіа слід дотримуватися нейтрального інформаційного стилю й не надавати новинам емоційної забарвленості. Часом це буває складно, але в цьому й полягає професійність журналіста.
  4. Незалежність. ЗМІ мають бути незаангажованими та вільними. І дуже ретельно відбирати матеріал, який робиться на замовлення, мають бути дуже суворі вимоги, критерії відбору тощо. Це також стосується й питання політичної незаангажованості, відсутності надмірного негативу у висвітлюваних матеріалах, дотримання норм професійної етики тощо.
  5. Позитивна спрямованість та відповідальність. Так, хотілося б більше позитиву в інфопросторі. Бо медіа несуть соціальну відповідальність за формування цінностей та стану суспільства й можуть впливати на напрямок руху, вселяти надію та віру у світле майбутнє, а не навпаки.
  6. Реклама — з відповідною позначкою. Це про чесність. Якщо публікується рекламний матеріал (тим більше під виглядом, скажімо, редакційної статті), треба позначати його відповідно. Так вже давно роблять в Європі й це є правило хорошого тону.
  7. Неупередженість. Інформація — окремо, думка автора — окремо.Інфопривід або новина — це факт. Розглянути його з різних сторін, опитати експертів або очевидців і висвітлити їхню думку — це робота журналіста. Але він особисто має дотримуватися нейтральної позиції й не нав’язувати особисту свою думку читачеві.

Можливо, якщо традиційні медіа дотримуватимуться цих принципів, авторитет ЗМІ та журналістів, зокрема, не буде періодично порушений випадками непрофесійності, недотримання етики, відвертої заангажованості та недовіри людей до медіа в цілому, як результат.

юних медійників

Фестиваль ЗОСя відбувся вже 28 раз і зібрав творчу молодь з усіх куточків України й світу. Проєкт має місію розвити у тінейджерів вміння спостерігати та робити висновки, оперувати аргументами, розуміти важливість цінностей та потреб суспільства, а головне — усвідомити, що демократія — це конкретна програма дій, вміння брати на себе відповідальність.

У цьому році проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.


Читайте також:

Pinterest запускає нові функції реклами для стимулювання покупок

Теги: медіафестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.