• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як агентство Bart&Fink виступило в двох ролях в кампанії CASTA

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як агентство Bart&Fink виступило в  двох ролях в кампанії CASTA
Share on FacebookShare on Twitter

CASTA — український бренд оправ і сонцезахисних окулярів. Спочатку його стратегія будувалася навколо вуличної моди і модників. Коли в Bart&Fink прийшов бриф, в ньому говорилося приблизно наступне:

«Привіт, потрібна креативна ідея і назва для нової колекції CASTA 2021, щоб потім все це розмістити на нашому сайті. P.S. Ролики знімати не збиралися. П.С.1 Бюджет — крихта. П.С.2 Ну як, цікаво?».

Потренуватися в фешн сфері завжди корисно. Тому Bart&Fink взялося за це завдання.

Питаннячко

Почалася робота і перша проблема. Невеликий текст про нову колекцію на сайті — що він дає бренду? Доберуться до нього одиниці. А чим же будуть милуватися інші? Очевидно, треба було розібратися що і як, і з самого початку.

Хто купує?

Як вже говорилося вище, CASTA завжди зверталася до вуличних модників. Але вивчивши асортимент, ми дійшли висновку, що CASTA — це бренд для всіх. Для всіх, хто любить окуляри, багато окулярів, і хоче купити і «лисички», і «авіатори», а також зверне увагу на те, що ціна на них приємна.

Тому є сенс позиціонувати CASTA як бренд міських окулярів, сучасний мас-маркет. І робити кожен сезон щось нове і релевантне трендам.

І все-ж таки ролики

Міняти бренд і розповідати нову стратегію найкраще, коли зробиш багато нового в рамках цього самого нового.

Тому на зустріч з клієнтом агенство принесло ідею для нової колекції і нарекло її — «Місто і Місто». Перше — географічна точка на карті, друге — художній образ людини, який передає всю складність кожного індивіда.

Крім цього було представлено сценарії для трьох короткометражок, ідеї для фотосесій, оновлений логотип, айдентику і начерки нового тону голосу. Ну і текст на сайт, з якого все починалося.

Представникам бренду CASTA все сподобалося, але вони вимушені були зізнатися: «Все це класно і хочеться зняти, але коштів немає зовсім. Тобто на фотосесії є, а ось на ролики — немає».

Ролики — своїми силами

Ось уже третій рік Bart&Fink знімає всі агентські ролики без залучення продакшн-студій. Але тут інший випадок. Потрібно зробити ще дешевше. А як зробити, якщо не спробувати і не зрозуміти, на чому можна заощадити?

Агентство запропонувало CASTA зняти тестову відеозйомку, в якій самі креатори будуть акторами, режисером, візажистом, локейшн менеджером, плейбеком і кейтерингом. Звичайно, це був прецедент, якого раніше в історії не зустрічалося, але пропозицію було реалізовано.

Клієнту сподобалося, клієнт пішов думати. Агенство теж проаналізувало спроби. Одна історія подобалася, іншу ж вирішили відпустити і придумати замість неї щось більш цікаве.

Через деякий час повернувся і клієнт з відповіддю — давайте знімати, бюджет якось знайдемо.

Давайте знімати

Агенство знову поєднало свої головні функції з продакшеном. . Справа навіть дійшла до того, що хед оф арт став режисером проєкту.

Так на світ з’явилося три довгих кинофрагмента і безліч коротких, своєрідних лукбука, які розповідають три химерних історії про людину-ящера, музиканта Адама Вуда молодшого і юну особу, у якої закінчилися думки.

Мінливості долі все герої переживають, звичайно ж, в окулярах CASTA.

Всі історії були зняті за один день в трьох різних локаціях, а в якості акторів були запрошені фотомоделі.

Крім відеоконтенту було проведено три обіцяні фотосесії. Одна — студійна, друга — лайфстайл і третя — предметна. Темою всіх фотосесій стало місто, міські жителі, міські пейзажі і міські фактури.

На додаток до візуальної частинибуло розроблено унікальний тон голосу для CASTA. Він став злегка мрійливим, злегка іронічним, злегка романтичним, як і ми з вами, як ця епоха.

Як агентство Bart&Fink виступило в  двох ролях в кампанії CASTA
Як агентство Bart&Fink виступило в  двох ролях в кампанії CASTA
Як агентство Bart&Fink виступило в  двох ролях в кампанії CASTA

Підсумки

Так маленький бриф перетворився у велику роботу, яка в свою чергу, перетворилася на новий комунікаційну стратегію, три знімальні історії, три фотосесії і новий тон голосу для бренду CASTA.

Раніше, начебто, нікому серед колег-рекламістів на думку не спадало що можна взяти дешеву камеру, мінімальне освітлення, сісти замість акторів і зняти тестово майбутні історії, щоб порахувати в результаті з точністю до гривні, у скільки це обійдеться клієнтові. Агенство Bart&Fink тепер планує робити так завжди і всюди.


Читайте також:

Найбільші рекламні агентства Лондона націлені на протести проти рекламного клімату

Теги: брендингкейсикреативпродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.