CASTA — український бренд оправ і сонцезахисних окулярів. Спочатку його стратегія будувалася навколо вуличної моди і модників. Коли в Bart&Fink прийшов бриф, в ньому говорилося приблизно наступне:
«Привіт, потрібна креативна ідея і назва для нової колекції CASTA 2021, щоб потім все це розмістити на нашому сайті. P.S. Ролики знімати не збиралися. П.С.1 Бюджет — крихта. П.С.2 Ну як, цікаво?».
Потренуватися в фешн сфері завжди корисно. Тому Bart&Fink взялося за це завдання.
Питаннячко
Почалася робота і перша проблема. Невеликий текст про нову колекцію на сайті — що він дає бренду? Доберуться до нього одиниці. А чим же будуть милуватися інші? Очевидно, треба було розібратися що і як, і з самого початку.
Хто купує?
Як вже говорилося вище, CASTA завжди зверталася до вуличних модників. Але вивчивши асортимент, ми дійшли висновку, що CASTA — це бренд для всіх. Для всіх, хто любить окуляри, багато окулярів, і хоче купити і «лисички», і «авіатори», а також зверне увагу на те, що ціна на них приємна.
Тому є сенс позиціонувати CASTA як бренд міських окулярів, сучасний мас-маркет. І робити кожен сезон щось нове і релевантне трендам.
І все-ж таки ролики
Міняти бренд і розповідати нову стратегію найкраще, коли зробиш багато нового в рамках цього самого нового.
Тому на зустріч з клієнтом агенство принесло ідею для нової колекції і нарекло її — «Місто і Місто». Перше — географічна точка на карті, друге — художній образ людини, який передає всю складність кожного індивіда.
Крім цього було представлено сценарії для трьох короткометражок, ідеї для фотосесій, оновлений логотип, айдентику і начерки нового тону голосу. Ну і текст на сайт, з якого все починалося.
Представникам бренду CASTA все сподобалося, але вони вимушені були зізнатися: «Все це класно і хочеться зняти, але коштів немає зовсім. Тобто на фотосесії є, а ось на ролики — немає».
Ролики — своїми силами
Ось уже третій рік Bart&Fink знімає всі агентські ролики без залучення продакшн-студій. Але тут інший випадок. Потрібно зробити ще дешевше. А як зробити, якщо не спробувати і не зрозуміти, на чому можна заощадити?
Агентство запропонувало CASTA зняти тестову відеозйомку, в якій самі креатори будуть акторами, режисером, візажистом, локейшн менеджером, плейбеком і кейтерингом. Звичайно, це був прецедент, якого раніше в історії не зустрічалося, але пропозицію було реалізовано.
Клієнту сподобалося, клієнт пішов думати. Агенство теж проаналізувало спроби. Одна історія подобалася, іншу ж вирішили відпустити і придумати замість неї щось більш цікаве.
Через деякий час повернувся і клієнт з відповіддю — давайте знімати, бюджет якось знайдемо.
Давайте знімати
Агенство знову поєднало свої головні функції з продакшеном. . Справа навіть дійшла до того, що хед оф арт став режисером проєкту.
Так на світ з’явилося три довгих кинофрагмента і безліч коротких, своєрідних лукбука, які розповідають три химерних історії про людину-ящера, музиканта Адама Вуда молодшого і юну особу, у якої закінчилися думки.
Мінливості долі все герої переживають, звичайно ж, в окулярах CASTA.
Всі історії були зняті за один день в трьох різних локаціях, а в якості акторів були запрошені фотомоделі.
Крім відеоконтенту було проведено три обіцяні фотосесії. Одна — студійна, друга — лайфстайл і третя — предметна. Темою всіх фотосесій стало місто, міські жителі, міські пейзажі і міські фактури.
На додаток до візуальної частинибуло розроблено унікальний тон голосу для CASTA. Він став злегка мрійливим, злегка іронічним, злегка романтичним, як і ми з вами, як ця епоха.
Підсумки
Так маленький бриф перетворився у велику роботу, яка в свою чергу, перетворилася на новий комунікаційну стратегію, три знімальні історії, три фотосесії і новий тон голосу для бренду CASTA.
Раніше, начебто, нікому серед колег-рекламістів на думку не спадало що можна взяти дешеву камеру, мінімальне освітлення, сісти замість акторів і зняти тестово майбутні історії, щоб порахувати в результаті з точністю до гривні, у скільки це обійдеться клієнтові. Агенство Bart&Fink тепер планує робити так завжди і всюди.
Читайте також:
Найбільші рекламні агентства Лондона націлені на протести проти рекламного клімату