• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Театр поза театром uzahvati створив імерсивний проєкт для «Альфа-Банк Україна»

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Театр поза театром uzahvati створив імерсивний проєкт для «Альфа-Банк Україна»
Share on FacebookShare on Twitter

Команда uzahvati створила спеціальний імерсивний досвід у форматі променаду (від «promenade» — пішохідна прогулянка) для презентації ребрендингу «Альфа-Банк Україна» та комунікаційної кампанії «ТИ — МОЖЕШ», розробленої креативною агенцією Badoev ID.

Імерсивна дія відбулась 1 жовтня, розпочавшись у самому серці країни — на площі перед НСК «Олімпійський». Гості надягли навушники й занурилися у 60-ти хвилинний імерсивний досвід перед презентацією.

uzahvati

«ТИ — МОЖЕШ!» — це масштабна комунікаційна кампанія, яка надихає на віру в себе. Її завдання: нагадати, що кожна мрія — унікальна. Гостей презентації спеціальним маршрутом вів Голос провідника — Мрія. Вона запропонувала прогулятися та згадати дещо дійсно важливе — те, у що віриш.

«Нам цікаве створення імерсивних проєктів ширше театральної форми. У світі компанії використовують імерсивність як інструмент маркетингу. По суті, це художні твори з різноманітними виразними засобами, здатні впливати на емоції та робити людину безпосереднім учасником дії. Тут важливі місце, ідея і почуття, які викликає імерсивний продукт. До нас часто звертаються компанії або агенції з запитами розробити проєкт з “wow-ефектом” для тімбілдінгів, презентацій або особистих подій. У проєкті для “Альфа-Банк” все склалося: у нашій філософії закладена важливість людських почуттів та мрій, тож ідея кампанії допомогла об’єдналися та створити імерсивний досвід у форматі променаду в надкороткі строки — всього за 10 днів», — пояснює співзасновник uzahvati Олександр Орловський.

Нагадаємо, що влітку цього року спільно з MONATIK Corporation uzahvati створили імерсивний пролог, присвячений документальному фільму «Вічно танцююча людина». 180 гостей надягли навушники й занурились у двадцяти хвилинну імерсивну дію, шлях якої розпочався з «Палацу Спорту», а закінчився на НСК «Олімпійський».

Досвід був створений для занурення у почуття, емоції та думки, які артист проживав на початку творчого шляху і під час стадіонного шоу «LOVE IT ритм» 1 червня 2019 року.


Читайте також інтерв’ю з головним режисером театру uzahvati Поліною Бараніченко

Теги: креативкреативні індустріїтеатр

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

У Києві функціонує "Avangаrden" — унікальний простір, що поєднує галерею сучасного мистецтва та ресторан. Це втілення десятилітньої мрії Каріни Качуровської, продюсерки культурних проєктів, яка прагнула зробити мистецтво доступним та зрозумілим,...

Читати даліDetails

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.