Агенція Innocean Berlin спільно з нейронауковцями та арт-колективом Marshmallow Laser Feast зобразила на цифрових білбордах анімацію для натхнення. Це відео для автомобілебудівника Kia зображає рухи природи, від спостереження яких мозок людини генерує альфа-хвилі.
Коли компанія Kia розробила нову філософію свого бренда, креативна агенція Innocean вирішила її не просто оголосити, а показати. Так і з’явилася перша у світі зовнішня кампанія, розроблена науковцями спеціально, щоб пробуджувати натхнення у глядачів.
Агенція вирішила інтерпретувати новий слоган Kia «Рух, що надихає» (Movement that inspires) буквально. Вона створила серію анімаційних зображень, які відтворюють реальні рухи, які можна побачити в природі. Як довели науковці, спостереження таких рухів стимулює альфа-хвилі у мозку людини, що робить її більш спокійною, зосередженою та уважною.
Щоб створити таку анімацію для натхнення, креативна команда взяла рухи різноманітних природних елементів: пересипання піску, океанські хвилі і танцівниця, яка рухається у просторі. Фрактальні візерунки, породжені цими рухами, були використані для створення нейроестетичної анімації. А потім всі ці анімаційні відео пройшли серію випробовувань, доводячи здатність руху надихати.
Такі нейроестетичні відео були показані на діджитал-білбордах по всьому світу, від Стокгольму до Сеулу.
Дослідження впливу руху та мистецтва на мозок, які стали науковим підґрунтям цієї кампанії, наразі тривають. Їх провадять д-р Беатріс Кальво Меріно з Міського університету Лондона та професор Річард Тейлор з Орегонського університету.
Побачити інші нейроестетичні анімації Kia та переглянути залаштункове відео можна на сайті агенції Innocean Berlin.
Артур Мартінс, віцепрезидент міжнародного відділу брендингу та маркетингу Kia, пояснює: «Перед нами стояло завдання продемонструвати світові оновлений бренд, і зробити це з повагою до своєї місії надихати споживачів. Наш новий бренд ставить за мету надихати споживачів не лише своєю продукцією, а й взагалі будь-якою взаємодією з брендом».
А професор Річард Тейлор з Орегонського університету зазначає: «Такі колаборації, як ця, є хорошим прикладом мистецтва, сформованого за наукою. Ми використали наукові знання про те, як працює зорова система людини, щоб підсилити естетику цієї мистецької роботи. А це зробить її значно впливовішою».
Читайте також:
Медичний бренд Нурофен створив музичний трек, який допомагає втамувати біль.
Дослідниця візуалізує будову COVID-19 і перетворює її на мистецтво.