Банани бувають усіх форм і розмірів, і це може бути фатальною вадою мему «банан для масштабу» — вам потрібно побачити банан особисто, щоби дізнатися, наскільки він великий. Банан може бути досить маленьким, щоби поміститися в ланчбокс… А може бути висотою 40 футів.
Своєю нещодавньою кампанією «Banana for scale» Dave & Buster’s використовує популярний мем, щоби показати, наскільки великий його фірмовий знак із 9 екранами Wow Wall.
Створена в партнерстві з AOR Mother New York на честь футбольного сезону 2021 року, ця кампанія розкинула 40-футовий надувний банан на перетині Голлівуду та Хайленду в Лос-Анджелесі… для масштабу.
«Надати нашій Wow Wall належну заслугу, як найбільший досвід перегляду в категорії їдалень, — це не малий подвиг, тому, природно, ми хотіли зробити щось настільки ж велике, щоби створити усвідомлення, на яке вона заслуговує», — сказав Піт Торнфілд, віце-президент маркетинг бренду в Dave & Busters Inc.
Участь глядачів
Тих, хто побачить цю бананову IRL, зустріне QR-код, який направить їх на веб-сайт Dave & Buster. Крім того, вміст, створений користувачами, буде впроваджуватись у соціальні мережі платформи протягом усієї кампанії. І бренд на цьому не зупиняється. Визнаючи свою широку аудиторію через 143 ресторани в США та Канаді, вона випустила спеціальний фільтр Instagram, який дозволяє будь-кому кинути банан куди завгодно.
Це продовження ініціативи Dave & Buster «Ding Ding Ding», започаткованої у 2020 році. Сподіваючись наслідувати почуття хвилювання, яке може викликати гра в грі Dave & Buster’s, «Ding Ding Ding» сміливо відрізняється своїм підходом до реклами.
«За допомогою Ding Ding Ding ми прагнули вловити переможне почуття, яке можна знайти тільки в Dave & Buster’s, — сказала Корінна Фалузі, керівник відділу бізнесу та партнер Mother New York. — Щоб оживити те неповторне відчуття «Ding Ding Ding» під час перегляду гри на їхній масивній 40-футовій стіні Wow, ми переосмислили найпопулярніший мем в інтернеті — гігантський банан».
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо