• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Greenpeace уявляє ідилічне майбутнє (але й там знайдуться невдоволені)

7 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Перед одним з найважливіших самітів нашого часу – COP26 – організація Greenpeace запустила кампанію під назвою Haters Gon’ Hate.

Її мета – просвітити людей щодо транспорту майбутнього, яким послуговуватиметься суспільство, що досягло вуглецевої нейтральності. Відео із сатиричним сценарієм дозволяє нам зазирнути у ідилічне майбутнє, як його уявляє Greenpeace, щоб побачити утопію із зеленими містами, де всі щасливі.

Ну, майже всі…

Ненависники існують у всі часи, і навіть найкращий варіант майбутнього них не позбавлений. Ці ненависники з відео є тими небагатьма, хто сумуватиме за часами бензинових двигунів, широчезних магістралей та величезних автомобілів. Всі ті речі, яких цим хейтерам так не вистачає, є, власне, тим, чого треба позбутися, щоб уможливити вуглецево-нейтральне майбутнє, до якого прагне решта людства.

Своєю кампанією Haters Gon’ Hate від агенції UltraSuperNew організація Greenpeace сподівається зчинити тиск на автомобілебудівників, щоб ті до настання 2030 року відмовилися від бензинових двигунів і стали випускати виключно електричний транспорт.

Деніел Рід, речник Greenpeace Japan, пояснює: «Кліматична криза зчиняє хаос у нашому житті, як ми вже могли бачити цього літа. І те, як ми на неї відреагуємо у різних аспектах нашого життя, становитиме величезний вплив на наше майбутнє. Перед нами зараз постала можливість створити майбутнє з дійсно зеленим транспортом, втіливши у життя те видіння, яке ми показали. Чого б ми не досягли, деякі люди лишатимуться супротивниками цього. Але це не повинно втримувати нас від відмови від двигунів внутрішнього згоряння на шляху до безвуглецевого майбутнього. Транспорт продукує майже 25% від усіх викидів парникових газів. Тому ми повинні до 2030 року припинити продаж нових автомобілів, що працюють на викопному пальному. Greenpeace закликає уряди та корпорації до вуглецевої нейтральності, щоб показане нами ідилічне майбутнє стало реальністю в 2051 році».

Джерело


Читайте також:

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату.

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти.

Морська тема в екодизайні: дах із човнів, підводні скульптури та робот, що прибирає пляжі.

Десять дизайнерських проєктів, покликаних зробити Олімпіаду в Токіо 2020 найекологічнішою.

Теги: екологіясуспільствотранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.