AppsFlyer, платформа маркетингових вимірювань і клієнтського досвіду, опублікувала звіт «Стан маркетингу додатків в eCommerce» за 2021 рік. Звіт присвячений ключовим глобальним тенденціям, що допомагають маркетологам у розвитку стратегії mobile-first для підвищення залученості й продажів у святковий сезон.
У 2021 році рівень використання додатків для рітейлу по всьому світу вже практично досяг пікових значень святкового сезону 2020 року. Тому індустрія електронної комерції вступає в останній квартал 2021 року одразу з високими результатами. Так, у країнах СНД кількість установок додатків вже збільшилася на 29%, це свідчить про те, що прийдешній святковий сезон 4 кварталу буде рекордним.
«У своїй стратегії на четвертий квартал рітейлерам варто зробити ставку на мобайл, зокрема на мобільні додатки, щоб досягти високих результатів у святковий сезон, — зазначає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. — Для маркетологів це означає забезпечити плавний перехід з вебу в додатки, де ефективність кампаній значно вища. Також варто працювати над взаємодією з існуючими клієнтами, незалежно від їх місцеперебування, щоб вони використовували діплінкінг для контекстного переходу до потрібного місця в додатку».
Ключові висновки звіту:
Загальна кількість установок збільшилася на 20% у 2020 році. Прискорене зростання, викликане пандемією і сезоном святкових покупок, призвело до різкого збільшення числа установок, яке зберігається протягом тривалого часу. У період з лютого по травень 2020 року, до пандемії, кількість установок збільшилася на 24%. У період з вересня по грудень, що збігається з основним періодом покупок, їх кількість зросла на 30%.
Ремаркетинг виріс на 132% в четвертому кварталі 2020 року.
Не дивно, що в період святкових покупок активно використовувався ремаркетинг, причому тільки з жовтня по грудень він збільшився більш ніж удвічі. Проте, з 2021 року конверсії ремаркетингу в цілому знизилися майже на 25%, можливо, через обмеження після релізу iOS 14.5.
Споживчі витрати зросли на 154%, в порівнянні з попереднім роком. Споживчі витрати в додатках eCommerce були «обережними» на початку 2020 року і під час пандемії COVID-19, але у жовтні, напередодні періоду святкових покупок, спостерігалося значне зростання. У четвертому кварталі 2020 року цей показник в цілому виріс на 51%, в країнах СНД.
Ключові глобальні висновки:
У 2021 році кількість установок додатків для шопінгу збільшилася майже на 50%, але обов’язкове впровадження Apple ATT вплинуло на його зниження. У період з січня по липень 2021 року кількість користувачів, які завантажили додаток для шопінгу, збільшилася в цілому на 48%, серед них Android — на 55%, а iOS — на 32%. Однак впровадження Apple фреймворку ATT у кінці квітня 2021 року вплинуло на показники установок на платформах. Число завантажень на Android збільшилося на 5% з травня по липень 2021 року, в той час, як на iOS спостерігалося зниження на 12%. Імовірніше, це пов’язано з втратою неорганічних установок, спричиненою зростанням вартості медіа та обмеженими даними, доступними маркетологам для оптимізації.
Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $5,4 млрд сумарно за 4 квартал 2020 року та 1 квартал 2021 року, причому на США припадає третина світових витрат — більше ніж $1,8 млрд. Маркетологи мобільних додатків витрачають мільярди доларів для залучення користувачів на висококонкурентному світовому ринку. США лідирують завдяки своїм масштабам і в основному через високу вартість медіа.
Частка ремаркетингу на iOS впала на 30%, в той час, як цей же показник на Android збільшився на 10%. Ремаркетинг на iOS у 2021 році пішов на спад на фоні збільшення бюджетів на ремаркетинг на Android. Проте, цифри з року в рік, як і раніше ростуть, оскільки маркетологи активно проводять таргетинг користувачів, які дали свою згоду на відстеження даних, а 30% користувачів ще тільки доведеться перейти на iOS 14.5 (станом на липень 2021 року).
Фото в заголовку: Енріко Кортезе, https://unsplash.com/
Читайте також:
В Києві відкриється Культурний Нетворкінг
Запущено «Cyber Олімп» – нову онлайн-гру, що вчить вживати алкоголь відповідально