• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою

5 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою
Share on FacebookShare on Twitter

Немає кращого часу для співпраці з брендами цукерок, ніж сезон Хелловіну. Один енергетичний напій набуває популярності, приєднавшись до старовинної компанії солодощів, аби створити новий напій, який має неймовірно знайомий смак.

C4 Energy, дочірня компанія Nutrabolt, об’єдналася з компанією Mars Wrigley для створення енергетичного напою, натхненного Starburst. У новій лінійці представлені чотири популярні аромати Starburst: вишня, лимон, полуниця та апельсин. Для Mars Wrigley це перша співпраця з брендом енергетичних напоїв.

«Ми прагнули знайти ідеальне партнерство, яке поєднало б у собі сильні сторони двох впізнаваних брендів, відомих своїм неймовірним ароматом та відданими клієнтами, — сказав Джон Герман, головний комерційний директор Nutrabolt. — Упродовж двох років створення обидві команди працювали разом, щоби забезпечити максимально можливий смак цукерок за допомогою наших енергетичних напоїв із нульовим вмістом цукру, які запалять смакові рецептори та перевершать смакові очікування».

C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою

Кампанія C4 Energy

Щоби випустити новий напій для публіки, C4 Energy співпрацювала з агентством Times10 над креативною складовою. Бренд також дебютує спливаючою дегустацією під назвою C4 Energy Mobile Candy Flavor Shop. Фірмова вантажівка з’являтиметься по всьому району Лос-Анджелеса щоп’ятниці та щосуботи в жовтні.

Шанувальники матимуть додаткові можливості спробувати лінію енергетичних напоїв на цьогорічному ComplexCon на Лонг-Біч у листопаді цього року та через активації на чиказькій виставці NACS та New York Comic Con у жовтні. На додаток до ООН реклами, бренд також запускає цифровий контент, який нагадуватиме про бренд цукерок за допомогою поп-арту та візуалізації в стилі аніме. Громадські діячі, такі, як продюсер фільму Адам Вахід, гравець WNBA Теа Купер та «Танцюючий синоптик» Нік Косір, будуть послами бренду, які допомагатимуть поширювати повідомлення кампанії.

C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою

«Ми хотіли зробити кампанію запуску нашої першої торгової марки C4 Energy x Starburst унікальною та культурологічною для всіх наших шанувальників, — каже Раджаа Грар, голова маркетингового відділу та цифровий директор компанії Nutrabolt. — Це стане новим кордоном для категорії енергетичних напоїв».

Лінія Starburst компанії C4 Energy буде продаватися в банках по 16 унцій на веб-сайті бренду, Amazon та в більш ніж 20000 магазинах із такими роздрібними торговцями, як Vitamin Shoppe, Publix, Giant Eagle, Kum & Go, Gold’s Gym та 24 Hour Fitness. Ароматизатори вишні та полуниці будуть продаватися в додаткових роздрібних магазинах, включаючи Quik Trip та Sheetz.

Джерело


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо

Теги: маркетинг і комунікаціїновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.