Немає кращого часу для співпраці з брендами цукерок, ніж сезон Хелловіну. Один енергетичний напій набуває популярності, приєднавшись до старовинної компанії солодощів, аби створити новий напій, який має неймовірно знайомий смак.
C4 Energy, дочірня компанія Nutrabolt, об’єдналася з компанією Mars Wrigley для створення енергетичного напою, натхненного Starburst. У новій лінійці представлені чотири популярні аромати Starburst: вишня, лимон, полуниця та апельсин. Для Mars Wrigley це перша співпраця з брендом енергетичних напоїв.
«Ми прагнули знайти ідеальне партнерство, яке поєднало б у собі сильні сторони двох впізнаваних брендів, відомих своїм неймовірним ароматом та відданими клієнтами, — сказав Джон Герман, головний комерційний директор Nutrabolt. — Упродовж двох років створення обидві команди працювали разом, щоби забезпечити максимально можливий смак цукерок за допомогою наших енергетичних напоїв із нульовим вмістом цукру, які запалять смакові рецептори та перевершать смакові очікування».
Кампанія C4 Energy
Щоби випустити новий напій для публіки, C4 Energy співпрацювала з агентством Times10 над креативною складовою. Бренд також дебютує спливаючою дегустацією під назвою C4 Energy Mobile Candy Flavor Shop. Фірмова вантажівка з’являтиметься по всьому району Лос-Анджелеса щоп’ятниці та щосуботи в жовтні.
Шанувальники матимуть додаткові можливості спробувати лінію енергетичних напоїв на цьогорічному ComplexCon на Лонг-Біч у листопаді цього року та через активації на чиказькій виставці NACS та New York Comic Con у жовтні. На додаток до ООН реклами, бренд також запускає цифровий контент, який нагадуватиме про бренд цукерок за допомогою поп-арту та візуалізації в стилі аніме. Громадські діячі, такі, як продюсер фільму Адам Вахід, гравець WNBA Теа Купер та «Танцюючий синоптик» Нік Косір, будуть послами бренду, які допомагатимуть поширювати повідомлення кампанії.
«Ми хотіли зробити кампанію запуску нашої першої торгової марки C4 Energy x Starburst унікальною та культурологічною для всіх наших шанувальників, — каже Раджаа Грар, голова маркетингового відділу та цифровий директор компанії Nutrabolt. — Це стане новим кордоном для категорії енергетичних напоїв».
Лінія Starburst компанії C4 Energy буде продаватися в банках по 16 унцій на веб-сайті бренду, Amazon та в більш ніж 20000 магазинах із такими роздрібними торговцями, як Vitamin Shoppe, Publix, Giant Eagle, Kum & Go, Gold’s Gym та 24 Hour Fitness. Ароматизатори вишні та полуниці будуть продаватися в додаткових роздрібних магазинах, включаючи Quik Trip та Sheetz.
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо