Головний меседж, який компанія Work.ua. несе останні 3 роки — це боротьба зі страхами під час пошуку роботи — у мене погана англійська, у мене мало досвіду, я не знаю що казати на співбесіді і взагалі все не так, і все не те. Боротися зі страхами і далі хотілося, а ось говорити про них вчетверте — ні. Потрібно було вийти на принципово інший рівень комунікації і почати говорити мовою зрілого бренду.
Міняти роботу — страшно-страшно?
Ну так, страшно. Але не страшно-страшно. Пам’ятаєте те приємне відчуття, коли тобі дзвонять, і з іншого боку чується «ви прийняті, чекаємо на вас у нас»? Там і метелики в животі, і крила за спиною. Виходить, що саме Work.ua допомагає його відчути знову.
А чому літаючі люди?
Агентство прагнуло уникнути складних інсайтів та пояснень войсоверами, тому знайшло зрозумілу метафору, щоб показати це почуття окриленості. А герої, яким вдалося знайти своє місце – не усереднений образ працівника, а саме ті, хто стикаються найчастіше зі складністю пошуку нової роботи: простий хлопець зі спального району з малим досвідом роботи, жінка з дітьми і купою клопотів, зрілий чоловік, що не знає англійської.
Хочеться асоціювати Work.ua з цим прекрасним станом впевненості, що ось, нарешті, підтвержено нове місце роботи і попереду тільки світле. Як той стан, коли ти відпрацьовуєш останні 2 тижні і потихеньку готуєшся до нового, прекрасного майбутнього. Нам не хочеться бути місцем, де шукають роботу. Нам хочеться бути місцем, де її знаходять.
Міркуючи над тим, як посилити ідею за допомогою музичного супроводу, автори відео дійшли висновку що ніщо не може бути більш мотиваційним, ніж хіт Тіни Тернер в ангельському виконанні дитячого хору Зернятко. Тому записали з ними саундтрек до рекламного ролика, який надихне навіть, якщо ви сильно боялися всіх ось цих змін.
Читайте також:
Сучасні дизайнери допомагають MediaCity відзначити десятиліття успіху