Важко уявити, що минуло десятиліття з того часу, як MediaCity відкрив свої двері на Salford Quays, що, можливо, ознаменувало початок регенерації Великого Манчестера. Сьогодні там живе і працює близько 8000 людей, і він став найбільшим британським технічним та медіацентром за межами Лондона. Щоб відзначити цю подію, MediaCity запустили нову айдентику, створену місцевою студією Modern Designers.
Десять років тому MediaCity була справжньою новинкою, яка святкувала свою першу трансляцію. Базуючись у Salford Quays у місті Salford, Великий Манчестер, зараз тут розташовані BBC North, ITV та найбільша телевізійна студія країни — dock10. Вони стали синонімом деяких найулюбленіших телевізійних шоу країни, і щороку випускають 50 000 годин контенту, охоплюючи 100 мільйонів глядачів у всьому світі. Більш того, в найближче десятиліття вони збільшаться вдвічі.
Щоб відсвяткувати свій 10-річний ювілей, Peel Media, потужна компанія, що стоїть за MediaCity, доручила сучасним дизайнерам на початку цього року розробити новий бренд, здатний «виразити кожен аспект MediaCity», як місце з історією інновацій, як творче, грайливе місце жити, навчатися, працювати чи вести бізнес, а також як місце для відвідування.
Дослідження та консультації були ключовою відправною точкою для сучасних дизайнерів, оскільки вони звернулися до місцевих мешканців, підприємств, освітніх та громадських організацій, щоб почути їх думку про розвиток. Hemingway Design також проводив онлайн громадські консультації.
«Велика частина нашого дослідження — з’ясування того, що важливо для кожного, — каже Susie Stubbs, директорка компанії Modern Designers. — Що об’єднує це місце, які цінності поділяли різні люди MediaCity? Ми спілкувалися з багатьма людьми, які там живуть і працюють, і вони постійно поверталися до почуття спільності. Від ведучих BBC до випускників, від провідних компаній до стартапів: вони описували випадкові зустрічі, мережі, допомогу один одному — бути частиною чогось більшого. Тож почуття спільноти, яке поділяє любов до розповіді, творчості, інновацій та гри, стало основою для бренду».
Найбільше дивувало на етапі дослідження те, що не було критики щодо MediaCity. «Коли ви запитуєте чесні думки, ви очікуєте справедливого відштовхування — але критики було дуже мало, — додає Susie. — Ми почули, як люди люблять це місце: архітектура, набережна, почуття хвилювання. А потім ми почали чути різні дивовижні історії про історію району. Була одна сім’я, яка працювала на причалах три поколінь, тільки тепер вони створювали контент, а не доставляли товари. Цей зв’язок між минулим і сьогоденням пронизаний через новий бренд — ідеї тоді, ідеї зараз».
Таким чином, новий слоган «Imagine Always» висловлює оптимізм щодо майбутнього, яке рухається творчістю. Основна палітра кольорів базується на кольорах, взятих з міського пейзажу, з розширеним, більш енергійним діапазоном, натхненним цифровими медіа. Сучасні дизайнери використовували спеціальний шрифт Horizon Line як один з найважливіших елементів ідентичності. Цей шрифт, розділений горизонтальною лінією, є візуальною інтерпретацією зв’язку між минулим і сьогоденням MediaCity. Це також можна побачити у серії графічних пристроїв, які є частиною ширшого набору інструментів бренду: архітектура бренду, типографія, колір, іконографія, копії бренду, фільми, фотографії, контент у соціальних мережах та шаблони комунікацій.
Бренд був запущений цього тижня і згодом буде поступово впроваджуватись у комунікації MediaCity, починаючи з фільму, нового вебсайту та кампанії у соціальних мережах.
Susie підсумовує: «Медіа, контент, технології, науково-дослідна робота, кіно, телетрансляції, продюсування, звуковий дизайн, що завгодно — зараз тут велика кількість дітей, які виростуть, думаючи: “Я можу це зробити”. І це завдяки MediaCity».
Читайте також:
Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо