• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Сучасні дизайнери допомагають MediaCity відзначити десятиліття успіху

5 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Сучасні дизайнери допомагають MediaCity відзначити десятиліття успіху
Share on FacebookShare on Twitter

Важко уявити, що минуло десятиліття з того часу, як MediaCity відкрив свої двері на Salford Quays, що, можливо, ознаменувало початок регенерації Великого Манчестера. Сьогодні там живе і працює близько 8000 людей, і він став найбільшим британським технічним та медіацентром за межами Лондона. Щоб відзначити цю подію, MediaCity запустили нову айдентику, створену місцевою студією Modern Designers.

Десять років тому MediaCity була справжньою новинкою, яка святкувала свою першу трансляцію. Базуючись у Salford Quays у місті Salford, Великий Манчестер, зараз тут розташовані BBC North, ITV та найбільша телевізійна студія країни — dock10. Вони стали синонімом деяких найулюбленіших телевізійних шоу країни, і щороку випускають 50 000 годин контенту, охоплюючи 100 мільйонів глядачів у всьому світі. Більш того, в найближче десятиліття вони збільшаться вдвічі.

MediaCity

Щоб відсвяткувати свій 10-річний ювілей, Peel Media, потужна компанія, що стоїть за MediaCity, доручила сучасним дизайнерам на початку цього року розробити новий бренд, здатний «виразити кожен аспект MediaCity», як місце з історією інновацій, як творче, грайливе місце жити, навчатися, працювати чи вести бізнес, а також як місце для відвідування.

Дослідження та консультації були ключовою відправною точкою для сучасних дизайнерів, оскільки вони звернулися до місцевих мешканців, підприємств, освітніх та громадських організацій, щоб почути їх думку про розвиток. Hemingway Design також проводив онлайн громадські консультації.

«Велика частина нашого дослідження — з’ясування того, що важливо для кожного, — каже Susie Stubbs, директорка компанії Modern Designers. — Що об’єднує це місце, які цінності поділяли різні люди MediaCity? Ми спілкувалися з багатьма людьми, які там живуть і працюють, і вони постійно поверталися до почуття спільності. Від ведучих BBC до випускників, від провідних компаній до стартапів: вони описували випадкові зустрічі, мережі, допомогу один одному — бути частиною чогось більшого. Тож почуття спільноти, яке поділяє любов до розповіді, творчості, інновацій та гри, стало основою для бренду».

Найбільше дивувало на етапі дослідження те, що не було критики щодо MediaCity. «Коли ви запитуєте чесні думки, ви очікуєте справедливого відштовхування — але критики було дуже мало, — додає Susie. — Ми почули, як люди люблять це місце: архітектура, набережна, почуття хвилювання. А потім ми почали чути різні дивовижні історії про історію району. Була одна сім’я, яка працювала на причалах три поколінь, тільки тепер вони створювали контент, а не доставляли товари. Цей зв’язок між минулим і сьогоденням пронизаний через новий бренд — ідеї тоді, ідеї зараз».

Таким чином, новий слоган «Imagine Always» висловлює оптимізм щодо майбутнього, яке рухається творчістю. Основна палітра кольорів базується на кольорах, взятих з міського пейзажу, з розширеним, більш енергійним діапазоном, натхненним цифровими медіа. Сучасні дизайнери використовували спеціальний шрифт Horizon Line як один з найважливіших елементів ідентичності. Цей шрифт, розділений горизонтальною лінією, є візуальною інтерпретацією зв’язку між минулим і сьогоденням MediaCity. Це також можна побачити у серії графічних пристроїв, які є частиною ширшого набору інструментів бренду: архітектура бренду, типографія, колір, іконографія, копії бренду, фільми, фотографії, контент у соціальних мережах та шаблони комунікацій.

шрифт

Бренд був запущений цього тижня і згодом буде поступово впроваджуватись у комунікації MediaCity, починаючи з фільму, нового вебсайту та кампанії у соціальних мережах.

Susie підсумовує: «Медіа, контент, технології, науково-дослідна робота, кіно, телетрансляції, продюсування, звуковий дизайн, що завгодно — зараз тут велика кількість дітей, які виростуть, думаючи: “Я можу це зробити”. І це завдяки MediaCity».

MediaCity

Джерело


Читайте також:

Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо

Теги: графікадизайністоріїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.