Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки — опубліковано п’ять готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.
Конкурс тривав протягом червня-вересня і проходив у кілька етапів. На першому — учасники конкурсу мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблені на основі брифів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу — Samsung, Gliss Kur, Pit Bull, OLX та казахського BeeTV. На другому етапі з-поміж 314 заявок журі відібрало 12 півфіналіст(ок)ів, які пройшли навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts. На основі допрацьованих під час освітньої частини режисерських тритментів, було обрано 5 фіналіст(ок), які отримали гранти у розмірі 2 500 доларів та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу, і протягом вересня зняли свої перші рекламні ролики.
1 жовтня в івент-просторі PMHUB відбулася урочиста Гала-церемонія нагородження переможців конкурса та прем’єра готових робіт фіналістів(ок). Grand Prix та винагороду у розмірі 2 000 дол. отримала режисерка Ліза Руда за роботу для бренду Gliss Kur, Jury Special Mention та 1 000 дол. отримав Олексій Лідаговський за ролик для OLX.
Також, з 4 по 10 жовтня на сайті Media Business Reports проходить голосування за Приз глядацьких симпатій. Автор роботи, яка набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.
Grand Prix — Ліза Руда, бренд Gliss Kur
«Ідея почалася з героїні з кольоровим волоссям. Її історія — моя історія. Я досить часто змінюю колір волосся і регулярно чую різні думки щодо цього, починаючи від „будеш часто фарбувати — випадуть“ до звинувачень в інфантильності. Це надихнуло мене придумати ще кілька дівчат, чиє волосся і лайфстайл регулярно потрапляють під обстріл недоречних висловлювань. „Відваліть, це наш вибір — кажуть дівчата, — а про волосся подбає Gliss“», — коментує режисерка.
Jury Special Mention – Олексій Лідаговський, бренд OLX
«Коли я думав над роликом для OLX, мені здавалося що телепортація через екран це щось занадто очевидне, адже я бачив подібне у фільмах „Дзвінок“, „Чарлі і шоколадна фабрика“ і може десь іще. Але якось я дивився у своє вікно, по якому проповзла муха, і зрозумів що саме може візуалізувати повідомлення „your trash is someone’s treasure!“ і як обіграти ідею з телепортацією», — коментує режисер.
Віталь Карабань, бренд Pit Bull
«Першим рядком у клієнтському брифі була фраза: „Я живу так, як мені подобається“. Тут я і зрозумів, який ролик хочу зробити. Тому що одного разу я круто змінив своє життя. Стоячи на заводі по пояс у маслі, я зрозумів, що я не хочу жити так, як мені вбивали в голову ще зі школі, що якщо я хлопчик, то повинен бути інженером або військовим, і взагалі мати стабільну роботу, квартиру машину і т.д . Я кинув все і вирішив займатися творчістю (тоді я не знав хто такий режисер і чим він займається, я хотів стати актором). І тепер я захотів зняти ролик про трьох героїв, які займаються улюбленою справою не дивлячись ні на що», — коментує режисер.
Ірина Мордюшенко, бренд Samsung
«Роликом я хотіла показати таку обернену кафкіанську історію, в якій павук став людиною, аби користуватись телевізором, як його хазяйка. Ну і що продукт, власне, настільки зблизив їх, що врешті-решт, вони обидва стали павуками. Така от історія про Шрека та Фіону 🙂 Павуки зазвичай у рекламі зображені як щось страшне і бридке, а мені хотілося довести протилежне. Також можна провести асоціативний ряд типу павук—павутина—мережа інтернет, адже сам продукт якраз розрахований на покоління соцмереж», — коментує режисерка.
Ольга Лаврик, бренд BeeTV
«Головна героїня моєї реклами це морська свинка у в’язаному костюмчику. Коли я собі уявляла рекламу, то зрозуміла, що побачивши один раз такий милий образ — не забуду його ніколи, і захотілось транслювати це до глядача. Хоча заздалегідь я собі уявляла наскільки важко буде працювати з тваринами в кадрі», — коментує режисерка.
Конкурс YO! Directors Awards заснований у 2020 році рекламним та кінопродакшном Toy Pictures («Мої думки тихі»). Це щорічна ініціатива для креативників молодого покоління, які бажають стати режисерами та зняти першу рекламну роботу у своє портфоліо. Наступний прийом заявок буде оголошено у 2022 році на сайті yoda.org.ua.
Читайте також:
Випробування на справжність