• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Конкурс YO! Directors Awards 2021 підвів підсумки та оголосив переможців

4 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Конкурс YO! Directors Awards 2021 підвів підсумки та оголосив переможців
Share on FacebookShare on Twitter

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки — опубліковано п’ять готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.

Конкурс тривав протягом червня-вересня і проходив у кілька етапів. На першому — учасники конкурсу мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблені на основі брифів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу — Samsung, Gliss Kur, Pit Bull, OLX та казахського BeeTV. На другому етапі з-поміж 314 заявок журі відібрало 12 півфіналіст(ок)ів, які пройшли навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts. На основі допрацьованих під час освітньої частини режисерських тритментів, було обрано 5 фіналіст(ок), які отримали гранти у розмірі 2 500 доларів та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу, і протягом вересня зняли свої перші рекламні ролики.

1 жовтня в івент-просторі PMHUB відбулася урочиста Гала-церемонія нагородження переможців конкурса та прем’єра готових робіт фіналістів(ок). Grand Prix та винагороду у розмірі 2 000 дол. отримала режисерка Ліза Руда за роботу для бренду Gliss Kur, Jury Special Mention та 1 000 дол. отримав Олексій Лідаговський за ролик для OLX.

Також, з 4 по 10 жовтня на сайті Media Business Reports проходить голосування за Приз глядацьких симпатій. Автор роботи, яка набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.

Grand Prix — Ліза Руда, бренд Gliss Kur

«Ідея почалася з героїні з кольоровим волоссям. Її історія — моя історія. Я досить часто змінюю колір волосся і регулярно чую різні думки щодо цього, починаючи від „будеш часто фарбувати — випадуть“ до звинувачень в інфантильності. Це надихнуло мене придумати ще кілька дівчат, чиє волосся і лайфстайл регулярно потрапляють під обстріл недоречних висловлювань. „Відваліть, це наш вибір — кажуть дівчата, — а про волосся подбає Gliss“», — коментує режисерка.

Jury Special Mention – Олексій Лідаговський, бренд OLX

«Коли я думав над роликом для OLX, мені здавалося що телепортація через екран це щось занадто очевидне, адже я бачив подібне у фільмах „Дзвінок“, „Чарлі і шоколадна фабрика“ і може десь іще. Але якось я дивився у своє вікно, по якому проповзла муха, і зрозумів що саме може візуалізувати повідомлення „your trash is someone’s treasure!“ і як обіграти ідею з телепортацією», — коментує режисер.

Віталь Карабань, бренд Pit Bull

«Першим рядком у клієнтському брифі була фраза: „Я живу так, як мені подобається“. Тут я і зрозумів, який ролик хочу зробити. Тому що одного разу я круто змінив своє життя. Стоячи на заводі по пояс у маслі, я зрозумів, що я не хочу жити так, як мені вбивали в голову ще зі школі, що якщо я хлопчик, то повинен бути інженером або військовим, і взагалі мати стабільну роботу, квартиру машину і т.д . Я кинув все і вирішив займатися творчістю (тоді я не знав хто такий режисер і чим він займається, я хотів стати актором). І тепер я захотів зняти ролик про трьох героїв, які займаються улюбленою справою не дивлячись ні на що», — коментує режисер.

Ірина Мордюшенко, бренд Samsung

«Роликом я хотіла показати таку обернену кафкіанську історію, в якій павук став людиною, аби користуватись телевізором, як його хазяйка. Ну і що продукт, власне, настільки зблизив їх, що врешті-решт, вони обидва стали павуками. Така от історія про Шрека та Фіону 🙂 Павуки зазвичай у рекламі зображені як щось страшне і бридке, а мені хотілося довести протилежне. Також можна провести асоціативний ряд типу павук—павутина—мережа інтернет, адже сам продукт якраз розрахований на покоління соцмереж», — коментує режисерка.

Ольга Лаврик, бренд BeeTV

«Головна героїня моєї реклами це морська свинка у в’язаному костюмчику. Коли я собі уявляла рекламу, то зрозуміла, що побачивши один раз такий милий образ — не забуду його ніколи, і захотілось транслювати це до глядача. Хоча заздалегідь я собі уявляла наскільки важко буде працювати з тваринами в кадрі», — коментує режисерка.

Конкурс YO! Directors Awards  заснований у 2020 році рекламним та кінопродакшном Toy Pictures («Мої думки тихі»). Це щорічна ініціатива для креативників молодого покоління, які бажають стати режисерами та зняти першу рекламну роботу у своє портфоліо. Наступний прийом заявок буде оголошено у 2022 році на сайті yoda.org.ua.


Читайте також:

Випробування на справжність

Теги: відеоконкурскреативнагороди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.