Ось і промайнув перший місяць осені. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож сьогодні вони поділяться з нами вересневими оновленнями.
Instagram тестує можливість додавати акаунти у Favorite
Користувачі зможуть додавати в розділ певні облікові записи, чиї пости отримають пріоритет при формуванні стрічки новин. Favorite — це аналог функції «Близький друг», що знаходиться в розділі «Історії», де користувачі можуть ділитися особистими історіями з певними групами або окремими особами.
Gmail підтримуватиме голосові дзвінки та групові чати
Компанія Google анонсувала нові функції для поштового сервісу Gmail — функцію підтримки голосових дзвінків та групових чатів Spaces. Відтепер користувачі зможуть телефонувати одне одному за допомогою Google Meet усередині додатка. У планах компанії — впровадити таку саму функцію для додатка Meet, щоб користувач міг не просто проводити групові зустрічі, а телефонувати одній людині. Також у Gmail з’являться групові чати Spaces, які замінять уже відомі Rooms.
Facebook тестує стратегію автоматизації реклами
Facebook прагне дати користувачам більше можливостей для автоматизації рекламних кампаній, тому почав тестувати новий процес Ad Strategies. Інструмент пропонує автоматизувати ряд елементів, щоб алгоритм оптимізував витрати й частіше досягав поставлених цілей. З його допомогою можна створювати повноцінні воронки. За результатами перших тестів рекламодавці зазначили, що у них пішло менше часу на налаштування, а показники виявилися кращими, ніж зазвичай.
Православна церква України запустила мобільний додаток
За словами архієпископа, перший реліз додатка має тестовий характер. Так Церква хоче почути думки вірян щодо того, яку інформацію про Церкву та від Церкви вони хотіли б мати у своєму смартфоні. У наступному оновленні хочуть втілити тему духовної підтримки, доповнити календар проповідями митрополита Епіфанія, цікавою інформацією з історії свят, а також постійно оновлювати карту храмів.
Instagram тестує функцію монтажу
Instagram працює над розвитком формату коротких роликів Reels. В рамках цього напрямку соцмережа почала тестувати функцію монтажу, яка вже доступна деяким користувачам. З її допомогою за пару кліків сторіс можна перетворити на Reels.
Тепер запустити рекламу у TikTok можна в пару кліків
Рекламну опцію Promote TikTok вже тестував кілька місяців. Тепер вона доступна для всіх рекламодавців. Цей варіант просування допоможе бізнесу розширити охоплення й наростити аудиторію. Promote дозволяє перетворити будь-яке органічне відео на рекламу прямо в додатку.
Facebook анонсував появу реклами, яка веде з Instagram у WhatsApp
Facebook анонсувала нові продукти та інструменти, які допоможуть компаніям ефективно взаємодіяти з клієнтами й спростити свої повсякденні завдання. Серед них — можливості листування в WhatsApp з профілю Instagram, а також спілкування з клієнтом за допомогою реклами, яка веде одразу в месенджер.
У Twitter з’явилися тематичні спільноти
Twitter додав можливість створення груп за інтересами, учасники яких зможуть бачити всі повідомлення в групі й писати один одному. У кожної спільноти буде модератор, який буде встановлювати правила, запрошувати або видаляти учасників.
TikTok запускає «гід із самопочуття»
TikTok оголосив, що впроваджує нову тактику для підвищення обізнаності користувачів про негативний вплив соціальних мереж на психічне здоров’я. У межах цієї ініціативи додаток розгорнув у своєму Центрі безпеки «гід із самопочуття», де наведено короткий огляд про розлади харчової поведінки, розширені втручання в пошук по додатку та можливість відстеження соцмережею тригерних запитів.
В Instagram запустили пошук по карті
Instagram запустив масштабне тестування пошуку по карті в Новій Зеландії та Австралії, згодом цю функцію планують тестувати й в країнах Європи. За допомогою інструменту можна знаходити цікаві місця і компанії поруч. Також через нього є розміщення постів з геолокації.
Читайте також:
Etsy будує віртуальний будинок для демонстрації товарів
З’явився AR-додаток фестивалю «Червона рута»