Агенція креативних рішень Patsany розробила кейс рекламної кампанії «Місто vs. Урбазаври сила маленьких трансформацій» для glo™. Масштабна активація бренду полягала у подальшій трансформації та ревіталізації українських міст. Кампанія мала відповідати основній цінності бренду glo™ — Purpose&Fun: робити вагомі проєкти у веселий спосіб.
Спираючись на принципи тактичного урбанізму, Patsany розробили для бренду інтерактивний проєкт, в межах якого підготували дев’ять ЗD-моделей Урбазаврів, залучили до участі понад десять культурних діячів і блогерів та за результатами голосування понад 130 000 українців обрали й трансформували три локації в Києві, Одесі та Харкові.
Результатом урбаністичної кампанії стало відкриття оновлених локацій. Patsany розробили ідею aftermovie, написали сценарій та провели зйомку. Підтримали відкриття фінальною вечіркою, яка пройшла 12 вересня 2021 року на Київській трансформованій локації — набережній річки Либідь.
Урбаністична кампанія, розроблена агенцією Patsany для glo™, демонструє, що бренд-комунікація може бути цікавою, змістовною та суспільно корисною.
«Урбазаври» — візуалізовані проблемні ділянки українських міст: заставлена автівками вулиця, занедбаний міський простір, відсутність зон відпочинку в центрі міста тощо. Patsany дали цим явищам характерне ім’я та створили ідею батлу між, відповідно, Урбазаврами та містом. Мета кампанії — змінити доброустрій українських міст на краще. Мета агенції Patsany — зробити кампанію інтерактивною та живою, надати можливість містянам взяти участь у полюванні на Урбазаврів та вплинути на зміни в їхньому місті.
Реалізацію креативної ідеї було поділено на три етапи
Перший етап — розробка проєктної комунікації та заохочення містян до голосування за тих Урбазаврів, що докучають найбільше, та відповідно — за ті локації, що мають бути трансформовані. У батлі взяли участь три локації в кожному з українських міст: в Києві, Харкові та Одесі. Паралельно Patsany розробили дев’ять ЗD-моделей Урбазаврів та створили AR-маски, що поширили через сторінку в Instagram, яка велася від імені Урбазаврів. Це створило двосторонню комунікацію та дало змогу містянам реагувати на ідеї від агенції, поширювати власні та ділитися проблемними ділянками їхніх власних міст.
Додатковим заохоченням до голосування стало рекламне відео «Вполюй Урбазавра & Трансформуй своє місто з glo™», за участю ведучої Лесі Нікітюк.
На цьому етапі комунікації Patsany залучили до проєкту культурних діячів та блогерів: артист та музикант Артем Пивоваров, засновниця блогу The Gorod Світлана Гринківська, креаторка візуального контенту Ольга Чубата, менеджерка Києва та авторка проєкту «Шукай» Юлія Бевзенко, фотографка та тревел-блогерка Каріна Булавська, відомий одесит, телеведучий та гуморист Сергій Середа, знаменитий теле- та радіоведучий Андрій Шабанов — кожен закликав побороти Урбазавра у власному місці,
Другий етап — оголошення локацій-переможниць та висвітлення їхньої трансформації. Patsany отримали більш ніж 130 000 голосів зі всієї України. Локації, що набрали найбільше голосів від українців стали: набережна річки Либідь у Києві, Грецька Площа в Одесі та Харківські Зелені сходи на Театральному провулку. Patsany розробили ідеї брендингу локацій та стратегію інтегрування впізнаваних об’єктів кампанії в оновленому міському просторі.
Останнім етапом стало відкриття оновлених локацій, зйомка ролику aftermovie та проведення фінальної вечірки на Київській трансформованій локації. Цей етап сприяв фіналізуванню інтерактивної стратегії комунікації, адже містяни, що попередньо брали участь у кампанії дистанційно, отримали змогу фізично осягнути результати своєї участі.
Для креативної агенції Patsany таке рішення — можливість донести, що реклама може бути змістовною, динамічною та суспільно корисною. Відхід від акценту на комерційній складовій та фокус на іміджевій кампанії з суспільною ініціативою через живу, інтерактивну комунікацію став вирішальним для Patsany у роботі над проєктом. Агенція реалізувала бажання запустити дійсно корисний продукт: для бренду, для людей, для міст і для України.
Читайте також:
Друга хвиля проєкту «Нам цим дихати». Боротьба з паліями продовжується