• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Дизайнер Маттео Гуарначча створив стільці в стилі найбільших країн світу

30 Вересня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Сицилійський дизайнер Маттео Гуарначча відвідав вісім найбільших за чисельністю населення країн світу і спільно з місцевими майстрами створив стільці, кожен з яких уособлює свою країну. Називається цей проєкт Cross Cultural Chairs.

Серед результатів такого проєкту є і стілець для сидіння по-турецьки, і навмисно незручний стілець, «натхненний» політикою нинішнього президента Бразилії.

В ході свого своєрідного вільного дослідження Гуарначча провів по місяцю в кожній з досліджуваних ним країн. Це були Бразилія, Мексика, Японія, Індонезія, Китай, Індія, Росія та Нігерія. Прибуваючи в країну, він розпитував перших місцевих жителів, яких він зустрічав, про те, як вони уявляють собі «місцевий стілець».

Усвідомлюючи обмеженість своєї перспективи чужинця, в кожній з відвіданих країн Маттео Гуарначча співпрацював з місцевими дизайнерами. Створені стільці мали відображати естетику та культуру своєї країни, показуючи, як ідея сидіння змінюється залежно від контексту.

Стільці народів світу

«Моє покоління однаково взувається, слухає одні плейлисти і дивиться ті самі фільми. Але чи сидимо ми на однакових стільцях? Чи ми взагалі сидимо однаково?» – задався питанням дизайнер Маттео Гуарначча.

Відтак, стілець, зроблений ним в Японії, ніжок не має і призначений, щоб його ставили на татамі. В його дизайні Гуарначча спробував показати свою інтерпретацію японського мінімалізму.

Взагалі, в східних країнах, де традиційно сидять на підлозі, релевантність таких стільців була піддана сумніву.

Зокрема, в Індії стільці вперше з’явилися тоді, коли туди прийшла Британська імперія. В Індії більшість людей і досі куховарить, їсть і працює, сидячи на підлозі. Це, в свою чергу, як помітив дизайнер, породило своєрідний «гібридний» стиль сидіння: люди знімають взуття і сідають на стілець по-турецьки. Часто навіть у доволі офіційних ситуаціях.

Тому індійський стілець дизайнера має замість підлокітників вигнуті «підніжники», на які можна покласти коліна.

Наприкінці свого перебування в кожній з відвіданих країн світу Гуарначча демонстрував свою нову роботу в місцевому музеї мистецтв чи дизайну, щоб дізнатися думку місцевих жителів. В Нігерії він навіть змінив дизайн зробленого стільця, після того як його було розкритиковано публікою.

Нігерійський стілець дизайнера був спершу повністю дерев’яним, під враженням від саморобних меблів на вулицях Лагосу та від найбільшого в Африці ринку деревини. Але після того, як його дизайн назвали аж надто простим, Гуарначча додав до стільця обшивку з металевих панелей.

В Бразилії його колеги-дизайнери були переконані, що за нинішнього президента країна стала дуже незручним місцем для життя. Тому бразильський стілець з цієї колекції з його дротяним сидінням теж є зумисно незручним.

В деяких країнах дизайнери поставилися до стереотипів з гумором. Так російський стілець запозичив свою естетику з народної любові до пластикових квітів, здатних «пережити» зиму. А мексиканський стілець підігрує стереотипам своїми яскравими кольорами.

Стільці, зроблені дизайнером в Китаї та Індонезії, відображають промисловий бік цих країн.

Індонезія – найбільший в світі виробник ротангу. Тамтешні меблі часто копіюють скандинавський дизайн, але втілюють його у місцевих матеріалах. Що й спробував показати своїм стільцем Гуарначча.

В Китаї, щоб відобразити практику копіювання чужих технологій і власне сприйняття того, що означає «зроблено в Китаї», дизайнер оббив стілець пластиковою тканиною. Але дорогою, брендованою (Kvadrat) і виготовленою з переробленого пластику.

Маттео Гуарначча стверджує: «Стілець – один з тих небагатьох об’єктів, за якими можна буквально простежити еволюцію людини, оскільки він наочно демонструє місцеві матеріали і технології».

Джерело

Теги: дизайнкультурасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.