• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Найнепомітніший білборд Великобританії ілюструє недоліки пошукової реклами

29 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Навмисно жахлива рекламна кампанія була нещодавно запущена компанією Bango як шпилька в бік пошукової реклами. Як стверджує ця компанія, що спеціалізується на поведінковому таргетингу, 35% такої реклами так і не досягає своєї цільової аудиторії. Щоб проілюструвати недоліки пошукової реклами, вона винесла своє послання на найнепомітніший білборд Великобританії.

Мовляв, ось так 60 мільярдів доларів маркетингового бюджету марнуються на пошукову рекламу, яка загубиться десь далеко від очей і умів її цільової аудиторії.

Така кампанія має на меті продемонструвати, як більше третини пошукової реклами губиться на шляху до своєї аудиторії. Серед тієї пошукової реклами, яка все ж пробиваються до тих, хто її має побачити, більше чверті потрапляє на очі людям, які не мають наміру щось купувати. А ще 20% її оминає тих, кому належить основне рішення щодо покупок.

Таке ненадійне націлювання цифрової реклами доводять і проведені Bango дослідження. Наприклад, одне відстежене ними рекламне повідомлення, адресоване старшим маркетологам, добралося до студентів, кінологів і касирів у супермаркеті – до кого завгодно, окрім своєї цільової аудиторії.

В такому сумному середовищі агенція Bango і запустила свою «Найгіршу рекламну кампанію світу» (The Worst Ad Campaign in the World). Для свого послання вона придбала рекламне місце на білборді під Манчестером, який за статистикою Clear Channel найменше потрапляє на очі перехожим.

Аніл Малхотра, директор з маркетингу Bango, назвав цей найнепомітніший білборд Великобританії «все одно кращим використанням бюджету, ніж більшість пошукової реклами».

Він так пояснив цей задум виданню The Drum: «Ми хотіли провести цю кампанію тому, що я щиро переконаний, що пошукова реклама «поламана». Пошуковий маркетинг перетягує на себе мільярди доларів з бюджету на рекламу в обмін на буцімто цільовий маркетинг. Але зараз стає дедалі очевиднішим, що він не так вже й добре націлений. Зовсім не так, як це обіцяють продавці цієї послуги».

«Урок, який варто засвоїти діджитал-маркетологам, полягає в тому, що те, що люди шукають, є поганою вказівкою на те, що вони хочуть купити. Самого лише пошуку недостатньо, щоб виказати намір зробити покупку. Те ж саме стосується і більшої частини реклами в соцмережах. Те, що люди лайкають в соціальних медіа, не завжди є тим, що їм подобається в реальному житті, або тим, що вони хотіли б купити. Це – одна з причин, чому людей так дратує недоречна онлайн-реклама».

«Хоча наша реклама на цьому білборді певно є найгіршою в країні, я сподіваюся, вона спонукає маркетологів переосмислити свій підхід до таргетингу».

Джерело


Читайте також:

Cannes Lions Live 2021: WARC розповідає про переосмислення брендів для успішної діджитал-комерції.

Теги: зовнішня рекламамаркетинг і комунікаціїмедіатаргетинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

Таня Поставна — сценаристка, продюсерка та засновниця студії Craft Story, яка створює соціально важливі проєкти. Її шлях розпочався з шоу про українські стартапи з Володимиром Дантесом, яке показало бізнес з...

Читати даліDetails

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.