Оскільки цього століття на нас неминуче чекає (принаймні частковий) перехід на електромобілі, нинішні діти, скоріше за все, вчитимуться водити електричне авто, а нога їх навряд чи ступатиме на педаль бензинової чи дизельної автівки.
Уявляєте?
А якщо вже прийдешнє покоління послуговуватиметься переважно електромобілями, буде лише справедливо, якщо дизайн автомобілів вирішуватимуть їхні майбутні користувачі. Так міркувала компанія Ford, розробляючи автомобіль дитячих мрій.
Цей дизайн під назвою Future Generation Concept було створено після нещодавно проведеного автомобілебудівником опитування.
Компанія Ford у Великобританії опитала групу з 500 молодших школярів у віці 8–9 років щодо того, які характеристики автомобіля є важливими для них. Тобто яким має бути авто, про яке вони мріють.
Оскільки очікується, що ця вікова група почне вчитися водити машину після 2030 року, на той час більшість автівок на дорогах Великобританії вже будуть електричними.
Результати опитування юних ентузіастів були підсумовані у звіті Go Electric: Future Generation Report. Цей звіт ляже в основу просвітницької кампанії, присвяченої електрифікації транспорту.
Спираючись на цей звіт, Недзад Муйчинович, старший дизайнер екстер’єру автомобілів Ford, спробував втілити в життя видіння машини для майбутніх поколінь, якою її уявляють нинішні діти.
Як показав цей звіт, приблизно 79% дітей чекають не дочекаються, коли для них нарешті настане час вчитися водити авто.
49% з них хотіли б саме електричний автомобіль. Якщо порівняти цю цифру з 17% тих, хто надає перевагу традиційним автомобілям, різниця очевидна.
Окрім електричного двигуна майбутні водії великого значення надають зручним сидінням, хорошій аудіосистемі, режиму безпілотника і різноманітним екологічним інноваціям.
А головне, як повідали діти компанії Ford, автомобіль дитячих мрій має обходитися без коліс, оскільки він повинен літати.
Серйозний набір пріоритетів!
Окрім запитань щодо дизайну автомобіля, компанія Ford також спитала дітей, хто, на їхню думку, є провідним природозахисником і подає найкращий приклад «зеленого» майбутнього. Список названих імен тут очолили Девід Аттенборо (46%), Грета Тунберг (35%) і принц Чарльз (28%).
Читайте також:
Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.
Сомельє автомобільних салонів: Nissan розповідає, як створюється запах новенького авто.
Suzuki переспівує моряцькі пісні, щоб їх можна було співати за кермом автомобіля.
Genpact запрошує побитися об заклад, як швидко розтане автомобіль із льоду.