• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Концепт-кар від школярів: Ford візуалізує автомобіль дитячих мрій

28 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки цього століття на нас неминуче чекає (принаймні частковий) перехід на електромобілі, нинішні діти, скоріше за все, вчитимуться водити електричне авто, а нога їх навряд чи ступатиме на педаль бензинової чи дизельної автівки.

Уявляєте?

А якщо вже прийдешнє покоління послуговуватиметься переважно електромобілями, буде лише справедливо, якщо дизайн автомобілів вирішуватимуть їхні майбутні користувачі. Так міркувала компанія Ford, розробляючи автомобіль дитячих мрій.

Цей дизайн під назвою Future Generation Concept було створено після нещодавно проведеного автомобілебудівником опитування.

Компанія Ford у Великобританії опитала групу з 500 молодших школярів у віці 8–9 років щодо того, які характеристики автомобіля є важливими для них. Тобто яким має бути авто, про яке вони мріють.

Оскільки очікується, що ця вікова група почне вчитися водити машину після 2030 року, на той час більшість автівок на дорогах Великобританії вже будуть електричними.

Результати опитування юних ентузіастів були підсумовані у звіті Go Electric: Future Generation Report. Цей звіт ляже в основу просвітницької кампанії, присвяченої електрифікації транспорту.

Спираючись на цей звіт, Недзад Муйчинович, старший дизайнер екстер’єру автомобілів Ford, спробував втілити в життя видіння машини для майбутніх поколінь, якою її уявляють нинішні діти.

Як показав цей звіт, приблизно 79% дітей чекають не дочекаються, коли для них нарешті настане час вчитися водити авто.

49% з них хотіли б саме електричний автомобіль. Якщо порівняти цю цифру з 17% тих, хто надає перевагу традиційним автомобілям, різниця очевидна.

Окрім електричного двигуна майбутні водії великого значення надають зручним сидінням, хорошій аудіосистемі, режиму безпілотника і різноманітним екологічним інноваціям.

А головне, як повідали діти компанії Ford, автомобіль дитячих мрій має обходитися без коліс, оскільки він повинен літати.

Серйозний набір пріоритетів!

Окрім запитань щодо дизайну автомобіля, компанія Ford також спитала дітей, хто, на їхню думку, є провідним природозахисником і подає найкращий приклад «зеленого» майбутнього. Список названих імен тут очолили Девід Аттенборо (46%), Грета Тунберг (35%) і принц Чарльз (28%).

Джерело


Читайте також:

Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.

Сомельє автомобільних салонів: Nissan розповідає, як створюється запах новенького авто.

Suzuki переспівує моряцькі пісні, щоб їх можна було співати за кермом автомобіля.

Genpact запрошує побитися об заклад, як швидко розтане автомобіль із льоду.

Теги: автодизайнтранспорт

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.