У OLL.TV — час великих змін. Слідом за оновленням сервісу та зміною дизайну платформи на всіх екранах компанія провела загальний ребрендинг і запустила велику комунікаційну кампанію.
Робота над ребрендингом почалася в березні 2021 року. Проєктом займалося агентство «Банда» і топменеджмент OLL.TV. Перед командою стояло завдання актуалізувати платформу, зробити її більш привабливою, простою й інтуїтивно зрозумілою користувачам на всіх пристроях. В результаті змін зазнало практично все, починаючи з технічної бази й закінчуючи зовнішніми виглядом, інтерфейсом і контентним наповненням.
«В ході роботи над комунікаційною стратегією для OLL.TV ми звернули увагу на те, що багато українців купують Smart TV, привозять додому, потім вмикають кабель і продовжують за старою звичкою дивитися ті самі канали в низькій якості, — говорить Юлія Трибушна, директор OLL.TV і XTRA.TV. — А якщо захочеться подивитися фільм або серіал — знаходять його на сумнівних сайтах в ноутбуці. Або довго і болісно шукають через незручний пошук в браузері Smart TV. Або виводять через кабель на екран з комп’ютера. Ми вирішили це змінити, зробити Smart TV воістину розумним і зручним для перегляду всього контенту в одному сервісі: канали, фільми, футбол, мультики, серіали й шоу — все це в HD якості на відстані одного кліка на пульті телевізора. Про це наш новий бренд і наша комунікаційна кампанія: OLL.TV максимізує телик, робить його по-справжньому smart. Максимум контенту, максимум якості, максимум зручності».
Зараз сервіс має єдиний, уніфікований зовнішній вигляд на всіх пристроях — телевізорі, комп’ютері, планшеті, телефоні. Максимально зручний і зрозумілий інтерфейс з акцентом на контент. Лаконічна, корисна і жива комунікація на сайті й в соцмережах.
«Ми оновилися повністю — новий логотип, слоган, фірмовий стиль, нова комунікаційна стратегія. Все абсолютно нове», — підкреслює директор з маркетингу OLL.TV Максим Бєлов.
Платформа змінила ключові елементи своєї айдентики — візуальний стиль, шрифти, логотип. Тепер в OLL.TV — яскравий жовтий лого, що запам’ятовується. Як і слоган «Дивись. Дивись. Дивись», який говорить про те, скільки всього можна подивитися на OLL.TV: популярні українські канали, преміальні фільмові, пізнавальні, дитячі, спортивні канали, ексклюзивні спортивні трансляції, кращі серіали планети й топові прем’єри одночасно з усім світом. І все це в одному застосунку на будь-якому пристрої в найкращій якості й за дуже привабливою ціною — всього 109 грн на місяць.
«Все більше людей користуються ОТТ-платформами для того, щоб дивитися актуальні серіали, фільми, ТБ-програми, — говорить Максим Бєлов. — У зв’язку з пандемією навіть великі голлівудські студії звертають свою увагу на надання до своїх фільмів доступу в онлайні. Багато гучних прем’єр 2022 виходять одночасно в кінотеатрах і на стрімінгових платформах. Це підштовхнуло нас до того, що ми захотіли звернутись до ширшого кола людей — людей, які купують smart-телевізори, але не користуються усіма їхніми можливостями. Ми захотіли показати й розповісти їм про те, що може їх телевізор, коли в ньому є OLL.TV».
Читайте також:
Нова рекламна кампанія Unilever присвячена латиноамериканцям
Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»