• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо

27 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо
Share on FacebookShare on Twitter

Як повідомляє Axios: нове дослідження, зроблене для Spotify, показує дивовижно захопливий вплив цифрового аудіо та реклами на людський мозок.

Чому це важливо

Технологія нейромаркетингу дозволяє брендам «краще розуміти те, що відбувається всередині людського розуму», оскільки користувачі споживають різні види носія, говорить Jon Gibs, глобальний директор і головний вчений з даних Spotify.

Результати дослідження свідчать про те, що цифрове аудіо та реклама, здається, викликають більше залученості та емоційної активації, ніж інші форми медіа — що є корисною інформацією для всіх, хто продає рекламу замість потокового аудіо.

Як це працює

Spotify співпрацює з нейроаналітичною компанією Neuro-Insight, щоб вивчити, як змінилася активність мозку, коли понад 600 суб’єктів слухали цифровий звук на платформі потокового передавання музики.

Користувачі споживали різні види потокового аудіо — наприклад, рок, реп та латинську музику, а також рекламу — тоді як дослідники знімали показання їх мозку у режимі реального часу за допомогою стаціонарної топографії (SST), методу відстеження мозку, розробленого засновником Neuro-Insight Richard Silberstein, який вимірює електричну активність мозку та швидкість реакції на подразники.

SST здатний «дуже чутливо впливати на швидкість різних частин мозку, і завдяки тому факту, що різні частини мозку спеціалізуються на різних функціях, ми можемо зробити висновок про психологічні процеси», — говорить Silberstein.

Ваш мозок на потоковому аудіо

Halacious

Що вони виявили

Дослідження виявило, що цифровий звук частіше залучає довготривалу пам’ять як до деталей, так і до минулих спогадів та збільшує емоційну інтенсивність, ніж радіо, телебачення, соціальні мережі чи цифрове відео.

Різні види музики мали помітно різний вплив на мозок: такі мовні жанри, як реп, викликали більше залучення, тоді як інструментальні чи акустичні жанри, такі як рок, мали більшу емоційну напруженість.

«Ми хотіли б побачити, чи є Spotify платформою, яка чудово підходить для контенту, але погано для реклами, або це все один досвід?» — говорить Samrat Saran, керівник клієнтських рішень у Neuro-Insight.

Пастка: дослідження не було рецензовано, що ускладнює узагальнення його висновків.

Підсумок

«Наша мета — використовувати схожі сигнали, щоб переконатися, що ми подаємо музику та подкасти користувачам, які вони хочуть, перш ніж вони зрозуміють, що цього хочуть», — говорить Gibs.

Джерело


Читайте також:

Ніхто не почувається в безпеці: Джонні Депп проти Cancel Culture

Теги: музикарозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.