• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Наука і Технології

Музика та інфекційні захворювання: є багато спільного

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Музика та інфекційні захворювання: є багато спільного
Share on FacebookShare on Twitter

Вчені з Великої Британії провели дослідження та встановили, що в графіках поширення інфекційних захворювань та спалахів популярності хітів є багато подібного. Науковці дійшли висновку, що під час соціальної взаємодії пісні, як і віруси, швидко передаються від людини до людини. 

Дані були зібрані до днів потокової музики, але результати показують, що деякі мелодії є абсолютно заразними, легко перестрибуючи з одного слухача на інший, подібно до патогенних інфекцій.

Коли дослідники відстежували завантаження пісень із мобільних телефонів Nokia у період з 2007 по 2014 рік, вони виявили, що деякі мелодії щільно вписуються у загальну модель інфекційної хвороби, відому як модель(SIR): зараження — хвороба — одужання.

music

Spencer Imbrock

У результаті зіставлення кривих епідемій та хіт-парадів команда дослідників вважає думає, що для поширення хвороб та хітів можуть існувати подібні соціальні механізми.

«Популярні пісні часто описуються як “вірусні”, які буквально можуть “заразити” людей; можливо, цей опис насправді є більш точним, ніж просто метафора, як вважалося раніше», — пишуть вчені. Вони також стверджують, що тривалість спалахів популярності пісень та поширення інфекції залежать від структури суспільства.

Дослідження нейровізуалізації також виявили, що підлітки, ймовірно, змінюють свою думку про пісню, якщо їм викладають думку інших. Обидва напрямки дослідження припускають, що мелодії стають вірусними, лише якщо сама пісня досить «заразна» і якщо для цього існують відповідні соціальні умови.

Що стосується музичних жанрів, то тут також виявилася цікава закономірність. Попри те, що поп-музика вважається найбільш розповсюдженою, хіти в жанрі «Електронної музики», завойовують популярність та поширюються найшвидше.

Дослідники вважають, причина цього в тому, що шанувальники Electronica є більш «сприйнятливою спільнотою» до вушних вірусів. Оскільки це більш нішевий жанр, ніж поп, шанувальники Electronica, ймовірно, тісніше пов’язані між собою, що дозволяє захоплюючій мелодії переходити від слухача до слухача з набагато більшою легкістю.

Водночас хітові пісні в стилі Electronica проходять коротший епідемічний шлях, тобто швидше набирають популярність, ніж в інших жанрах, і також швидше зникають і забуваються.

Джерело

Фото в заголовку: Брюс Марс, https://unsplash.com/


Читайте також:

COAT-19: дизайнер створив куртку з використаних масок

Теги: здоров'ямузыкашоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.