• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Творчий колектив Meow Wolf позиціює свою виставку як сюрреальну подорож

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За час пандемії люди встигли скучити за можливістю подорожувати. Цей «голод» і спробував дещо втамувати творчий колектив Meow Wolf своєю новою імерсивною виставкою Convergence Station, яка відкрилася у Денвері.

Митці Meow Wolf представили свою виставку як сюрреальну подорож, знявши разом з агенцією Wieden+Kennedy Portland проморолик в стилі туристичної реклами, але для мультивсесвіту.

Шведський режисер Андреас Нільссон та новозеландський музикант Брет МакКензі також працювали над цим роликом, який сполучає фрагменти вінтажних фільмів-подорожей з новим футажем, закликаючи змучених локдауном людей вибратися з дому та побачити інші світи.

Така «подорож паралельними вимірами» є тим, що митці, власне, і намагаються показати на своїй новій виставці Convergence Station. Вона являє собою чотири поверхи, заповнені мультимедійно-розважальними експозиціями з фантастичною тематикою. Виставка позиціюється як перша на Землі мультисвітова транспортна станція.

Цього року це – вже друга рекламна кампанія від Wieden+Kennedy для Meow Wolf. Першою була не менш сюрреальна і сповнена діпфейків кампанія для Omega Mart, сатиричної і часом просто моторошної мережі буцімто супермаркетів.

Окрім проморолика про сюрреальну подорож кампанія Meow Wolf також пропонує загадкові білблорди, дивні флаєри і кіоск із «сувенірами з інших вимірів», де можна щось придбати лише за спогади, ексклюзивну валюту сполучених світів.

Коли видання Muse спитало креативників Wieden+Kennedy про їхній улюблений робочий момент з цієї кампанії, вони ось що розповіли:

«Ось один момент, який уособлює в собі захопливий хаос цього продакшн-процесу.

Ми щойно додали до сценарію наукову паузу з вченим-фізиком в середині відео. І в останній момент ми вирішили взяти на цю роль справжнього професора фізики. Зйомки йшли в Барселоні, а наш найкращий кандидат на цю роль, як виявилося, говорив переважно японською.

Ми підготували для нього доволі складний сценарій. Сам сценарій був написаний англійською, але пояснювати професорові, що він має робити, довелося іспанською, тому що англійська була для нього аж третьою мовою.

А потім нашому режисерові Андреасу спало на думку відзняти цю сцену в класичному стилі BBC з діалогом, який тривав би безперервно, в той час як камера перемикалася б між різними ракурсами….

Ми спостерігали за всім цим процесом дистанційно з Портленду, штат Орегон, в безбожно ранню годину ранку і намагалися зрозуміти, що професор каже японською. А потім ми робили свої зауваження англійською, а наші коментарі перекладалися спочатку іспанською мовою, а потім з неї – японською.

Але спрацювало все чудово, і стривожений фізик з відео став нашим улюбленим моментом».

Джерело


Читайте також:

Америкою гастролює «Магазин пластикових пакетів»

Організація Anti-Slavery Australia відкрила супермаркет, що буцімто «торгує людьми».

Da Vinci of Debt — найдорожча інсталяція в історії мистецтва.

10 кращих арт-інсталяцій 2020 року за версією Designboom.

9 велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу.

Теги: відеокультурамистецтвотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.