За час пандемії люди встигли скучити за можливістю подорожувати. Цей «голод» і спробував дещо втамувати творчий колектив Meow Wolf своєю новою імерсивною виставкою Convergence Station, яка відкрилася у Денвері.
Митці Meow Wolf представили свою виставку як сюрреальну подорож, знявши разом з агенцією Wieden+Kennedy Portland проморолик в стилі туристичної реклами, але для мультивсесвіту.
Шведський режисер Андреас Нільссон та новозеландський музикант Брет МакКензі також працювали над цим роликом, який сполучає фрагменти вінтажних фільмів-подорожей з новим футажем, закликаючи змучених локдауном людей вибратися з дому та побачити інші світи.
Така «подорож паралельними вимірами» є тим, що митці, власне, і намагаються показати на своїй новій виставці Convergence Station. Вона являє собою чотири поверхи, заповнені мультимедійно-розважальними експозиціями з фантастичною тематикою. Виставка позиціюється як перша на Землі мультисвітова транспортна станція.
Цього року це – вже друга рекламна кампанія від Wieden+Kennedy для Meow Wolf. Першою була не менш сюрреальна і сповнена діпфейків кампанія для Omega Mart, сатиричної і часом просто моторошної мережі буцімто супермаркетів.
Окрім проморолика про сюрреальну подорож кампанія Meow Wolf також пропонує загадкові білблорди, дивні флаєри і кіоск із «сувенірами з інших вимірів», де можна щось придбати лише за спогади, ексклюзивну валюту сполучених світів.
Коли видання Muse спитало креативників Wieden+Kennedy про їхній улюблений робочий момент з цієї кампанії, вони ось що розповіли:
«Ось один момент, який уособлює в собі захопливий хаос цього продакшн-процесу.
Ми щойно додали до сценарію наукову паузу з вченим-фізиком в середині відео. І в останній момент ми вирішили взяти на цю роль справжнього професора фізики. Зйомки йшли в Барселоні, а наш найкращий кандидат на цю роль, як виявилося, говорив переважно японською.
Ми підготували для нього доволі складний сценарій. Сам сценарій був написаний англійською, але пояснювати професорові, що він має робити, довелося іспанською, тому що англійська була для нього аж третьою мовою.
А потім нашому режисерові Андреасу спало на думку відзняти цю сцену в класичному стилі BBC з діалогом, який тривав би безперервно, в той час як камера перемикалася б між різними ракурсами….
Ми спостерігали за всім цим процесом дистанційно з Портленду, штат Орегон, в безбожно ранню годину ранку і намагалися зрозуміти, що професор каже японською. А потім ми робили свої зауваження англійською, а наші коментарі перекладалися спочатку іспанською мовою, а потім з неї – японською.
Але спрацювало все чудово, і стривожений фізик з відео став нашим улюбленим моментом».
Читайте також:
Америкою гастролює «Магазин пластикових пакетів»
Організація Anti-Slavery Australia відкрила супермаркет, що буцімто «торгує людьми».
Da Vinci of Debt — найдорожча інсталяція в історії мистецтва.
10 кращих арт-інсталяцій 2020 року за версією Designboom.
9 велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу.