• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture
Share on FacebookShare on Twitter

Ми живемо в час, коли кожен може бути почутим, а один пост у Facebook має силу за лічені години підняти інформаційну хвилю, достатню для катастрофічних репутаційних зрушень. Cancel culture (від англ. — «Культура скасування») чи не найкраще передає дух сучасності, де вчасне опрацювання будь-якого негативу — це і ключовий момент у роботі над репутацією, і точка росту.

З метою допомогти брендам глибше зрозуміти очікування своєї аудиторії та бути в курсі проблемних ситуацій і вчасно на них реагувати, Data Science департамент Amplifi Ukraine разом з аналітичними компаніями Gradus Research та Corestone запустили tech колаборацію і створили інструмент для роботи з репутацією бренду в медіапросторі, заснований на інтелектуальному non-stop аналізі даних.

Brand Reputation дозволяє дізнатися тональність медіапростору та визначити тригер і чинники впливу на думку аудиторії, а також визначити вплив медійної події на ставлення цільової до бренду.

Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine: «Найбільша цінність, яку ми закладали в інструментарій – це можливість бренду «чути» своїх потенційних споживачів і глибоко розуміти те, що їх турбує. Люди легко переносять відношення до конкретного продукту чи сервісу на весь Бренд. Тому надважливо вчасно чути негатив і опрацьовувати його».

Як це працює?

  • На першому етапі дізнаємося, що говорять про бренд, які є резонансні теми. Аналізуємо всі повідомлення на телеканалах та інтернет-сайтах, а також пости та коментарі у соцмережах, коментарі на форумах та інтернет-ресурсах, в онлайн сервісах на кшталт Google Maps, Play Market та Apple Store, згадки в офлайн медіа.
  • Для того, щоб зрозуміти, як говорять про бренд у розрізі ресурсів, регіонів та джерел, на отриманих даних навчаємо алгоритми нейронної мережі розпізнавати тональність та сортувати медіапростір на негатив та позитив.
  • На основі цього проводимо аналіз репутаційного профілю та визначаємо фактори зміни його індексів.
  • Збагачуємо дані про охоплення та медіаспоживання, розраховуємо обсяги аудиторії, яка мала контакт з кожним з меседжів.
  • На завершальному етапі аналізуємо основні джерела інформації та їх вплив. Весь масив даних портується в онлайн-дашборд.
  • За найбільш резонансними темами проводимо опитування потенційних споживачів через соціологічну платформу Gradus для того, щоб визначити, чи були почутими аудиторією теми інформаційної кампанії, як їх зрозуміли та який вплив на бренд вони отримали.
Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture

Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research: «Унікальність нашого інструменту в тому, що ми маємо змогу оперативно виміряти, що кажуть про бренд в медіа (інструментами медіа-аудиту) та що цільова аудиторія чує та розуміє (інструментом Gradus). Оперативні соціологічні заміри, які Gradus може проводити протягом лічених годин після інформаційної події, дають командам брендів можливість чітко усвідомити вплив того чи іншого наративу чи негативної кампанії на їхніх активних та потенційних споживачів. Також Brand Reputation надасть можливість свідомо оцінити потенціал перетворення обговорень у соцмережах в потужну інформаційну хвилю і, за потреби, встигнути зупинити її».

Важливо пам’ятати — те, що має вплив на репутацію та імідж бренду, часто відрізняється від того, що обговорюють в медіапросторі.

Нещодавно, проводячи аналіз репутації 360 для бренду Bolt, ми заглибилися в питання електросамокатів та їх безпеки на тлі сильного кризового піка в червні.

Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture

Величезна кількість обговорень присвячена темі відповідальності за безпеку, конфліктам між пішоходами та водіями, ДТП з участі самокатів. Але при виборі самокату безпека відходить на третій план, поступаючись розміру/репутації провайдера та зручності сервісу.

Цікаво, що з точки зору медіапокриття Facebook — головний ініціатор, що спрацьовує як тригер для інформаційної хвилі. Телебачення ж додає хвилі національного масштабу.

Аналіз Brand Reputation в епоху cancel culture


Тематика проблем змінюється постійно, а люди легко переносять локальні складнощі на весь бренд. Саме тому корисно тримати технологічну руку Brand Reputation на пульсі репутаційних змін бренду.

Фото в заголовку: Майкл Дзедзич, https://unsplash.com/


Читайте також:

Ми повинні бути достатньо розумними, аби вижити: фотограф Себастьян Сальгадо показує світу як зберегти планету

Теги: PRбрендингринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.