• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Досвід копірайтера надихнув BBDO на новий соціальний ролик

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Досвід копірайтера надихнув BBDO на новий соціальний ролик
Share on FacebookShare on Twitter

Коли Aaron Marshall вперше прийняли на роботу молодшим копірайтером у BBDO New York, голова агентства та головний креативний директор David Lubars запитав про його інтереси. Marshall згадував, що у нього заїкання: що це має великий вплив на його життя і змінює його підхід до реклами.

Вчора було запущено нову соціальну рекламу BBDO для Асоціації молодих людей, які борються із заїканням (SAY), який ілюструє, що відчувають молоді люди, які заїкаються, коли беруть участь у щоденних розмовах. Ця концепція виникла з особистого досвіду Marshall, коли він ріс із заїканням і часто замовляв їжу, яку він не хотів у ресторанах, намагаючись уникнути заїкання.

In the Spotlight

«In the Spotlight» — молоді люди, які заїкаються, ставлять типові запитання на кшталт: «У вас є розмір 8,5?» або «Ви наймаєте?», але для людини із заїканням ці бесіди віч-на-віч здаються такими ж захопливими, як і публічні виступи у переповненій аудиторії або в спортзалі середньої школи.

Коли один підліток запитує про роботу, її переповнений зал перетворюється на місцеву кав’ярню, де вона робить замовлення.

«Більшість у світі ненавидить публічні виступи, — каже Marshall. — Для людей із заїканням кожне речення — це однаковий тиск. Важливо, щоб люди бачили, це емоційний спосіб поглянути на це».

In the Spotlight

Aaron Marshall хоче, щоб соціальна реклама дозволила дітям прийняти їхній голос, а людям — співпереживання, і бути більш терплячими під час спілкування з людиною, яка заїкається.

«Людей із заїканням зазвичай уявляють негативно, а ми не представлені належним чином, — говорить він. — Настав час суспільству побачити нас такими, якими ми є. Існує велика різниця в тому, що “Aaron — заїка” проти “Aaron — це людина, яка заїкається”. Заїкання може бути частиною вас, але це не визначає вас».

Джерело


Читайте також:

Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі

Про самотність – не словом, а тілом. Прем’єра фізичної вистави POSLUKH

Теги: історіїкреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.