Коли Aaron Marshall вперше прийняли на роботу молодшим копірайтером у BBDO New York, голова агентства та головний креативний директор David Lubars запитав про його інтереси. Marshall згадував, що у нього заїкання: що це має великий вплив на його життя і змінює його підхід до реклами.
Вчора було запущено нову соціальну рекламу BBDO для Асоціації молодих людей, які борються із заїканням (SAY), який ілюструє, що відчувають молоді люди, які заїкаються, коли беруть участь у щоденних розмовах. Ця концепція виникла з особистого досвіду Marshall, коли він ріс із заїканням і часто замовляв їжу, яку він не хотів у ресторанах, намагаючись уникнути заїкання.
In the Spotlight
«In the Spotlight» — молоді люди, які заїкаються, ставлять типові запитання на кшталт: «У вас є розмір 8,5?» або «Ви наймаєте?», але для людини із заїканням ці бесіди віч-на-віч здаються такими ж захопливими, як і публічні виступи у переповненій аудиторії або в спортзалі середньої школи.
Коли один підліток запитує про роботу, її переповнений зал перетворюється на місцеву кав’ярню, де вона робить замовлення.
«Більшість у світі ненавидить публічні виступи, — каже Marshall. — Для людей із заїканням кожне речення — це однаковий тиск. Важливо, щоб люди бачили, це емоційний спосіб поглянути на це».
Aaron Marshall хоче, щоб соціальна реклама дозволила дітям прийняти їхній голос, а людям — співпереживання, і бути більш терплячими під час спілкування з людиною, яка заїкається.
«Людей із заїканням зазвичай уявляють негативно, а ми не представлені належним чином, — говорить він. — Настав час суспільству побачити нас такими, якими ми є. Існує велика різниця в тому, що “Aaron — заїка” проти “Aaron — це людина, яка заїкається”. Заїкання може бути частиною вас, але це не визначає вас».
Читайте також:
Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі
Про самотність – не словом, а тілом. Прем’єра фізичної вистави POSLUKH