В останні роки ми бачили оновлення багатьох логотипів, і, хоча деякі виглядають цікаво, інші не завжди досягають мети. На думку аудиторії, милий талісман Pringles став останньою жертвою невдалих апгрейтів.
Компанія вперше за 20 років здійснила ребрендинг із новим логотипом, шрифтом та дизайном упаковки. Це всім відомий, старий Джуліус Прінглз, якого ми знаємо й любимо (тому що, мабуть, у нього є ім’я), але зараз він має плоский дизайн.
У прес-релізі Pringles назвав оновлену версію упаковки сяйвом «молодим» та «привабливим». У повідомленні також додають, що новий дизайн мав надати бренду «сучасний вигляд у стилі смайликів».
Не тільки логотип отримав ребрендинг, але і вся упаковка, яка має простіший та менш абразивний дизайн. Суцільний колір на тлі в поєднанні зі сміливим і спрощеним дизайном шрифту та логотипу роблять банку снеків набагато мінімалістичнішою. Слово Pringles було сформовано так, щоби нагадувало відому червону краватку — метелика пана Прінгла.
Попри те, що компанія співає хвалу ребренду, користувачі Twitter надіслали кілька емоційних коментарів щодо нового дизайну. Щоразу, коли знайома компанія проводить ребрендинг, люди збираються обговорювати і, звичайно, жартувати з цього приводу.
Обговорення нового дизайну триває, тож чекаємо на нові коментарі та реакцію аудиторію на оновлену версію Pringles.
Читайте також:
Ключ автентичності для брендів при співпраці з виконавцями хіп-хопу