Цього тижня Lexus випустив оригінальну пісню та музичний кліп, натхненний творчим впливом своїх автомобілів. Музика є частиною масштабної багатоканальної кампанії під назвою «Emotional Sparks».
Пісня під назвою «No Ceiling» — це співпраця між американським продюсерським та авторським дуетом Nova Wav, корейсько-американською артисткою R&B Одрі Нуною та аргентинським репером у фрістайлі Ecko, і базується на їхньому досвіді в автомобілях Lexus. Трек доступний на всіх основних потокових платформах та на сайті кампанії Lexus із супровідним музичним відео, розробленим разом із хореографом Заком Раяном Шлегелем.
Додаткові зусилля у сфері соціального, цифрового та сучасного телебачення, друку та реклами поза домом (OOH) незабаром стануть прем’єрою для «Emotional Sparks», включаючи чотири 30-секундні ролики, які висвітлюють співавторів, а також вийдуть в ефір у прайм-тайм, пізно ввечері та на спортивних подіях.
Хоча основні 30-секундні ролики будуть виходити на телебаченні, наявність «No Ceiling» на потокових платформах може знайти споживачів мобільних пристроїв у деяких їхніх улюблених додатках. Зокрема, молоді люди споживають більшість своєї музики на потокових платформах, що може допомогти Lexus підвищити поінформованість бренду серед цієї аудиторії потенційних покупців автомобілів.
Створення оригінальної пісні — це спосіб для брендів використати зростаючі аудіомедіа для поглиблення нерекламної комунікації зі споживачами. Однак активація має бути справжньою, оскільки люди можуть легко визначити, коли кампанія здається фальшивою. Попри те, що ще рано знати, чи буде оригінальний трек та музичне відео Lexus добре сприйнятий, подібні зусилля брендів автомобілів можуть свідчити про успіх кампанії. Наприклад, на початку цього року Chevrolet випустила перезавантажену версію «My Truck» від Breland, зібравши майже 686 000 лайків на TikTok.
Інші аспекти «Emotional Sparks» прагнуть ще більше налагодити взаємодію Lexus зі свіжими маркетинговими каналами. Бренд співпрацює з Playbill, The Times Square Alliance та The Broadway League, щоби виступити спонсором триденної презентації «Curtain Up!» для повернення живого театру в Нью-Йорку. Майбутні медіапартнерства також розпочнуться в наступні місяці, відповідно до випуску.
Читайте також:
Прем’єра інноваційного анімаційного web-серіалу «Україна. Історія. І сторіз».