Медіасервіс MEGOGO і технологічна компанія Parimatch Tech проведуть глобальний 8-денний онлайн-хакатон Hacka-con, в якому розробники запропонують ідеї продуктів для нових медіа та User Generated Content. Реєстрація учасників розпочнеться 20 вересня, а сам Hacka-con стартує 3 грудня. До участі запрошують усіх охочих. Призовий фонд — 22 000$.
Hacka-con дасть можливість учасникам реалізувати свій проєкт в одному з п’яти напрямків або взятися за вже запропонований челлендж. Спрямування стосуватимуться споживання кіно, відео, аудіо, спортивного контенту та іншого.
Серед напрямків для подачі власних ідей: рішення для великих екранів, аналіз даних, інтерактивний контент і медіа, нові технології і Bigdata в медіа, точки зростання для контенту. Серед запропонованих челленджів: формування рекомендацій на основі метаінформації, емоційний та змістовний аналіз контенту, автоматичний сурдопереклад на основі субтитрів, статистика в режимі live, краще UGC, комунікація користувачів. Ознайомитися з кожним напрямком можна за посиланням.
Hacka-con буде складатися з кількох етапів: з 20 вересня до 3 грудня пройде реєстрація та подача ідей; 22 жовтня відбудеться доформування команд; з 3 до 5 грудня пройде робота над проєктами, допомагати командам будуть експертні ментори; 5 грудня відбудеться фінал і нагородження переможців. Учасниками можуть бути охочі з усього світу, які досягли повноліття.
«Не втомлюся повторювати, що хакатон — це не просто майданчик для однодумців, а це справжня релігія — тих, хто вірить в ідеї. Ми, в MEGOGO, стрімко ростемо і розвиваємося, в наших командах працюють фанати своєї справи. Наш новий хакатон — відмінна можливість для генерації гіпотез в сфері нових медіа та UGC. Ми готові ділитися своєю експертизою і підтримкою для того, щоб найсміливіші починання ставали реальністю. І ми шукаємо саме ті проєкти, які дійсно зможуть змінити індустрію», — зазначає Дмитро Мелков, IT-директор MEGOGO.
«Трафік — це король, а контент — королева! А багато інновацій зараз крутяться навколо способів подачі контенту і його дистрибуції. Упевнений, в цьому напрямку є великі перспективи — аудіовізуальні формати постійно вдосконалюються, розвивається доповнена і віртуальна реальність, персоналізація стає стандартом. На хакатоні хочу побачити рішення, які бізнес зможе використовувати тут і зараз — щоб залучати аудиторію, просувати продукти та послуги і підвищувати доходи», — коментує Іван Ляшенко, Chief Marketing Officer Parimatch Tech.
У хакатоні візьмуть участь професійні ментори, серед яких Дмитро Мелков, IT-директор MEGOGO, Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO, Єгор Яроцький, CPO MEGOGO, Денис Пархоменко, Head of Product Parimatch Tech та інші.
Hacka-con вибере по три переможці: автори кращих ідей, відповідно до напрямів, і автори кращих ідей, згідно з челленджами від MEGOGO і від Parimatch Tech.
Hacka-con від MEGOGO і Parimatch Tech — це новий експериментальний підхід в організації хакатону, особливість якого полягає в максимально ігровому підході до рішень. Реалізація проєкту відбувається за експертної участі Digitizing.Space.
Читайте також:
Ми повинні бути достатньо розумними, аби вижити: фотограф Себастьян Сальгадо показує світу як зберегти планету