• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Депресивні палички і прихована камера: вигадана компанія робить вейпам (анти)рекламу

21 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно американські телеглядачі мали можливість побачити ролики, присвячені дещо незвичному продукту. Рекламують вони так звані «депресивні палички» (DepressionStick.com).

Ролики в стилі «вас знімає прихована камера» показують такого собі Крейга, віцепрезидента з маркетингу компанії, яка випускає вейпи. Він звертається до агенцій, лідерів думок і власників автозаправок, щоб ті допомогли його компанії з продажем електронних сигарет, які вселяють у своїх користувачів почуття тривоги і пригніченості.

Спойлер: його посилають на заправці, жодна агенція не хоче працювати з його компанією та й лідери думок не збираються пропагувати вейпи серед своєї аудиторії.

Реальна організація, як стоїть за цими роликами, має назву Truth Initiative. Мета її – донести до людей те послання, що головна «фіча» депресивних паличок взагалі-то властива будь-якій електронній сигареті.

Мо Саїд, засновник агенції Mojo Supermarket, яка створила цю кампанію, зазначає: «Ви можете називати їх Puff Bar або Juul і надавати їм, скажімо, смаку манго, але зрештою чого не робить жоден [виробник вейпів], то це не називає речі своїми іменами».

Опитування вейперів, проведене Truth Initiative за час пандемії, показало, що 81% респондентів почали використовувати вейпи, щоб знизити депресію, стрес і тривожність. Проте 93% з них зізналися, що ефект електронних сигарет виявився прямо протилежним і лише підсилив ці симптоми.

Тому ця кампанія і була запущена у час, коли діти повертаються до школи, а питання про те, заборонять чи ні вейпи компанії Juul, так і лишається завислим у повітрі.

Насправді все дуже просто

За роки своєї діяльності Truth Initiative спробувала різні способи донести послання до аудиторії. Але «депресивні палички» – то, мабуть, її найамбіційніший задум.

Цільовою аудиторією тут є підлітки, але, як пояснює Мо Саїд, вони свідомо не показали жодного підлітка, створюючи вейпам (анти)рекламу.

«Це покоління ненавидить рекламу, – пояснює він. – Тому ми хотіли зробити це справжньою розвагою: потролити систему і показати, як індустрія їм на вуха вішає».

«Вас знімає прихована камера»

А от зробити такі ролики про «депресивні палички» виявилося непросто. Окрім актора, який зіграв віцепрезидента Крейга, всі інші люди, яких ви бачите в кадрі, є самі собою. І всі вони й гадки не мали, що їх знімають в рекламі. Навіть рекламісти з агенцій, до яких звертався «Крейг».

«Ми думали, у нас зустріч із представником технологічної компанії, – розповідає Барні Робінсон, співзасновник і гендиректор Lightning Orchard. – Вони добряче підготувалися, і ми реально повелися. Для нашої агенції справа принципу не рекламувати вейпи і тютюнові вироби. Під кінець ми аж скипіли і наговорили всякого, але це в ролик не потрапило».

А Мо Саїд додає: «За два тижні до зйомок ми щовечора строчили, як одержимі».

Чому? А тому що агенції Mojo Supermarket треба було створити докладну передісторію «віцепрезидента Крейга» та його компанії, щоб бути готовими відповісти на будь-які запитання з боку агенцій, лідерів думок та власників магазинів, які потрапили у ролик.

Загалом, це була найскладніша кампанія Mojo Supermarket. Від місяців досліджень і вигадування фейкової компанії з усією її радою директорів до запихання прихованих камер в портфелі, коробки з носовичками, окуляри та на магазинні полиці. Все, щоб агенції їм повірили і погодилися зустрітися.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Антропоморфні легені: на даху, на скейті, на сцені. І в соціалці проти підліткового паління.

Теги: здоров'якреативсоціальна реклама

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025
Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.