• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Депресивні палички і прихована камера: вигадана компанія робить вейпам (анти)рекламу

21 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно американські телеглядачі мали можливість побачити ролики, присвячені дещо незвичному продукту. Рекламують вони так звані «депресивні палички» (DepressionStick.com).

Ролики в стилі «вас знімає прихована камера» показують такого собі Крейга, віцепрезидента з маркетингу компанії, яка випускає вейпи. Він звертається до агенцій, лідерів думок і власників автозаправок, щоб ті допомогли його компанії з продажем електронних сигарет, які вселяють у своїх користувачів почуття тривоги і пригніченості.

Спойлер: його посилають на заправці, жодна агенція не хоче працювати з його компанією та й лідери думок не збираються пропагувати вейпи серед своєї аудиторії.

Реальна організація, як стоїть за цими роликами, має назву Truth Initiative. Мета її – донести до людей те послання, що головна «фіча» депресивних паличок взагалі-то властива будь-якій електронній сигареті.

Мо Саїд, засновник агенції Mojo Supermarket, яка створила цю кампанію, зазначає: «Ви можете називати їх Puff Bar або Juul і надавати їм, скажімо, смаку манго, але зрештою чого не робить жоден [виробник вейпів], то це не називає речі своїми іменами».

Опитування вейперів, проведене Truth Initiative за час пандемії, показало, що 81% респондентів почали використовувати вейпи, щоб знизити депресію, стрес і тривожність. Проте 93% з них зізналися, що ефект електронних сигарет виявився прямо протилежним і лише підсилив ці симптоми.

Тому ця кампанія і була запущена у час, коли діти повертаються до школи, а питання про те, заборонять чи ні вейпи компанії Juul, так і лишається завислим у повітрі.

Насправді все дуже просто

За роки своєї діяльності Truth Initiative спробувала різні способи донести послання до аудиторії. Але «депресивні палички» – то, мабуть, її найамбіційніший задум.

Цільовою аудиторією тут є підлітки, але, як пояснює Мо Саїд, вони свідомо не показали жодного підлітка, створюючи вейпам (анти)рекламу.

«Це покоління ненавидить рекламу, – пояснює він. – Тому ми хотіли зробити це справжньою розвагою: потролити систему і показати, як індустрія їм на вуха вішає».

«Вас знімає прихована камера»

А от зробити такі ролики про «депресивні палички» виявилося непросто. Окрім актора, який зіграв віцепрезидента Крейга, всі інші люди, яких ви бачите в кадрі, є самі собою. І всі вони й гадки не мали, що їх знімають в рекламі. Навіть рекламісти з агенцій, до яких звертався «Крейг».

«Ми думали, у нас зустріч із представником технологічної компанії, – розповідає Барні Робінсон, співзасновник і гендиректор Lightning Orchard. – Вони добряче підготувалися, і ми реально повелися. Для нашої агенції справа принципу не рекламувати вейпи і тютюнові вироби. Під кінець ми аж скипіли і наговорили всякого, але це в ролик не потрапило».

А Мо Саїд додає: «За два тижні до зйомок ми щовечора строчили, як одержимі».

Чому? А тому що агенції Mojo Supermarket треба було створити докладну передісторію «віцепрезидента Крейга» та його компанії, щоб бути готовими відповісти на будь-які запитання з боку агенцій, лідерів думок та власників магазинів, які потрапили у ролик.

Загалом, це була найскладніша кампанія Mojo Supermarket. Від місяців досліджень і вигадування фейкової компанії з усією її радою директорів до запихання прихованих камер в портфелі, коробки з носовичками, окуляри та на магазинні полиці. Все, щоб агенції їм повірили і погодилися зустрітися.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Антропоморфні легені: на даху, на скейті, на сцені. І в соціалці проти підліткового паління.

Теги: здоров'якреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.