Цього року конкурс The Drum’s OOH Awards відзначає своє десятиріччя. Тому нещодавно видання The Drum вирішило нагадати своїм читачам, які саме OOH-кампанії за ці десять років ставали переможцями організованого ним конкурсу.
Ось ці дев’ять кампаній (а ювілейна десята стане відомою в листопаді цього року):
2020: #MyHeroes
Ця згенерована користувачами кампанія була запущена спільними зусиллями таких медіакомпаній як DOOH.COM, Kinetic, Alight Media та інші. Вона перетворила OOH-рекламу на канал суспільного добра, транслюючи у розпал пандемії слова любові та вдячності ключовим працівникам.
2019: Call For Help (CALM)
Організація Campaign Against Living Miserably (CALM) запустила цю зовнішню рекламу, щоб привернути увагу до своєї лінії довіри і подолати стигму навколо необхідності звернутися по допомогу. Вона нормалізувала такі звернення, продемонструвавши в реальному часі, як часто люди телефонують на її лінію довіри.
2018: Oops (O2)
Орієнтована на користувача зовнішня реклама телеком-провайдера O2 показала чимало незграбних моментів, інформуючи про готовність бренда безкоштовно полагодити розбиті екрани на телефонах своїх користувачів. І водночас підкреслила, що O2 – перша мобільна мережа, яка пропонує таку послугу.
2017: User Playlists (Spotify)
Сервіс Spotify підсумував 2017-й у своїй наймасштабнішій кампанії за весь рік. Він скомпілював користувацькі дані, щоб розповісти про тих, хто ним послуговується, а також задав ряд доволі кумедних цілей на прийдешній рік.
2016: Tournamental (The Sun)
Кампанія видання The Sun була спрямована на футбольних фанатів. Реакція на перебіг матчів транслювалася в реальному часі на цифрові екрани по всій Великобританії. Копірайтери The Sun постійно генерували нові й нові заголовки у відповідь на події на стадіоні.
2015: Look At Me (Women’s Aid)
Ідея цієї інтерактивної діджитал-кампанії полягає в тому, що всі ми здатні змінити ситуацію на краще, якщо ми кинемо виклик домашньому насильству. Завдяки технології розпізнавання облич, зображення на екранах змінювалося, показуючи, як синці на обличчі жінки поступово загоюються, якщо перехожі не відводять від неї поглядів.
2014: #Lookup (British Airways)
Ще однією інтерактивною кампанією-переможцем The Drum’s OOH Awards стали білборди British Airways, які реагували на літаки в небі. Завдяки технологіям спостереження ці білборди відстежували літаки British Airways. Коли такий літак з’являвся в небі, дитина на білборді показувала на нього пальцем і називала, куди він летить.
2013: Sky Tweeting (Paddy Power)
У підтримку команди з гольфу на турнірі Ryder Cup в небі літаками було написано 40 твітів. Такі підбадьорливі послання гольфістам від їхніх вболівальників уможливила спеціальна комп’ютерна програма, встановлена на літаки.
2012: Contagion (Warner Bros)
Ця промокампанія фільму «Зараза» (Contagion) була вірусною в багатьох сенсах цього слова. Постер до фільму з’явився у вітрині покинутого магазину, поступово проступивши на склі. Бактерії з чашок Петрі розросталися на ньому впродовж п’яти днів, аж доки назва фільму не почала чітко читатися.
Читайте також:
Які кампанії стали переможцями The Drum Awards for Design 2021.
Видання The Drum назвало кращі соціальні кампанії 2020.
Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020.