• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Десять років конкурсу The Drum’s OOH Awards: які кампанії здобували Гран-прі

20 Вересня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року конкурс The Drum’s OOH Awards відзначає своє десятиріччя. Тому нещодавно видання The Drum вирішило нагадати своїм читачам, які саме OOH-кампанії за ці десять років ставали переможцями організованого ним конкурсу.

Ось ці дев’ять кампаній (а ювілейна десята стане відомою в листопаді цього року):

2020: #MyHeroes

Ця згенерована користувачами кампанія була запущена спільними зусиллями таких медіакомпаній як DOOH.COM, Kinetic, Alight Media та інші. Вона перетворила OOH-рекламу на канал суспільного добра, транслюючи у розпал пандемії слова любові та вдячності ключовим працівникам.

2019: Call For Help (CALM)

Організація Campaign Against Living Miserably (CALM) запустила цю зовнішню рекламу, щоб привернути увагу до своєї лінії довіри і подолати стигму навколо необхідності звернутися по допомогу. Вона нормалізувала такі звернення, продемонструвавши в реальному часі, як часто люди телефонують на її лінію довіри.

2018: Oops (O2)

Орієнтована на користувача зовнішня реклама телеком-провайдера O2 показала чимало незграбних моментів, інформуючи про готовність бренда безкоштовно полагодити розбиті екрани на телефонах своїх користувачів. І водночас підкреслила, що O2 – перша мобільна мережа, яка пропонує таку послугу.

2017: User Playlists (Spotify)

Сервіс Spotify підсумував 2017-й у своїй наймасштабнішій кампанії за весь рік. Він скомпілював користувацькі дані, щоб розповісти про тих, хто ним послуговується, а також задав ряд доволі кумедних цілей на прийдешній рік.

2016: Tournamental (The Sun)

Кампанія видання The Sun була спрямована на футбольних фанатів. Реакція на перебіг матчів транслювалася в реальному часі на цифрові екрани по всій Великобританії. Копірайтери The Sun постійно генерували нові й нові заголовки у відповідь на події на стадіоні.

2015: Look At Me (Women’s Aid)

Ідея цієї інтерактивної діджитал-кампанії полягає в тому, що всі ми здатні змінити ситуацію на краще, якщо ми кинемо виклик домашньому насильству. Завдяки технології розпізнавання облич, зображення на екранах змінювалося, показуючи, як синці на обличчі жінки поступово загоюються, якщо перехожі не відводять від неї поглядів.

2014: #Lookup (British Airways)

Ще однією інтерактивною кампанією-переможцем The Drum’s OOH Awards стали білборди British Airways, які реагували на літаки в небі. Завдяки технологіям спостереження ці білборди відстежували літаки British Airways. Коли такий літак з’являвся в небі, дитина на білборді показувала на нього пальцем і називала, куди він летить.

2013: Sky Tweeting (Paddy Power)

У підтримку команди з гольфу на турнірі Ryder Cup в небі літаками було написано 40 твітів. Такі підбадьорливі послання гольфістам від їхніх вболівальників уможливила спеціальна комп’ютерна програма, встановлена на літаки.

2012: Contagion (Warner Bros)

Ця промокампанія фільму «Зараза» (Contagion) була вірусною в багатьох сенсах цього слова. Постер до фільму з’явився у вітрині покинутого магазину, поступово проступивши на склі. Бактерії з чашок Петрі розросталися на ньому впродовж п’яти днів, аж доки назва фільму не почала чітко читатися.

Джерело


Читайте також:

Які кампанії стали переможцями The Drum Awards for Design 2021.

Видання The Drum назвало кращі соціальні кампанії 2020.

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020.

Теги: зовнішня рекламаконкурсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.