Для агенції Net#work BBDO переїзд у нові офіси означав, що їй треба було якось перевезти свої зібрані за 27 років роботи нагороди. Натомість всі ці нагороди Net#work BBDO взяла й розплавила: Леви, привезені з Канн, Призми, нагороди Loeries, D&AD, One Show тощо. А потім всі ці нагороди набули нового вигляду.
«Ми живемо в новому світі та з новими соціальними контактами, – пояснила старша креативна директорка Роанна Вільямс. – Тож замість того, щоб дозволити нашими нагородам стояти в шафках і збирати пилюку, ми змахнули з них павутиння, розплавили їх і знайшли спосіб вручити їх тим 670 співробітникам, які допомагали збудувати нашу компанію. Для Net#work BBDO мантрою завжди була «робота, робота, робота». Але після тих масивних двох років, які ми всі пережили, ми хотіли, щоб головним були «люди, люди і люди, які стоять за цією роботою».
Тому з розплавлених винагород було зроблено 670 підвісок з логотипом-хештегом агенції. На кожній такій підвісці вручну вибили індивідуальний номер співробітника, якому вона призначається.
А виконавчий директор Лео Манн додав: «Ми розпочинаємо нову еру в історії Net#work BBDO з того, що дивимося назад і висловлюємо свою вдячність кожному співробітнику, який був частиною нашої 27-річної історії».
«Ми всі знаємо, що нагороди здобувають не лише ті люди, чиї імена занесено в автори і які піднімаються на сцену, щоб ці нагороди отримати. Є цілі прошарки людей, які приймають дзвінки, управляють поставками і навіть роблять чай. Це – триб’ют всім тим, хто пройшов крізь наші двері за час з 1994 року», – зазначає Тебого Коена, директор Net#work BBDO з питань стратегічного планування.
Ось як Net#work BBDO бачить свою ідею:
Ви розплавили ВСІ свої нагороди за останні 27 років. Чому?
Надто багато трапилося за час пандемії. Ми змінили офіси і розпрощалися з нашими лідерами. Але нам здавалося, що таке прощання не відбулося у належний спосіб (особливо в умовах пандемії). Ми присвятили час, щоб переосмислити, куди ми йдемо і що ми готові відстоювати. Тому Net#work BBDO й розплавила свої нагороди на підвіски, щоб кожен співробітник від бухгалтера до кавовара міг отримати свою власну.
Чи це означає, що ви проти нагород?
Зовсім ні! Ми їх любимо, поважаємо і прагнемо здобувати. Але за цей час конкурси встигли сильно змінитися. Тож нам це здалося хорошою нагодою по-іншому привернути увагу до своїх нагород.
То що, винагороди не належать самим лише креативникам?
Ні, всі ми знаємо, скільки всього потрібно для того, щоб створити кампанію, яка одержуватиме винагороди. Перемога здобувається не лише тими, хто піднімається на сцену.
Скільки всього підвісок було зроблено?
670. За кількістю співробітників, які працювали на агенцію за ці 27 років.
Чи ви використали весь розплавлений матеріал.
Ми зробили чимало підвісок, але трохи розплавленого металу у нас лишилося. Може, ми й зробимо із цих залишків логотип-хештег, який поставимо в фойє свого нового офісу.
Читайте також:
Corona та BBDO пропонують унікальні локації України, які надихають.
BBDO Ukraine створили джазову серію банок Staropramen.