• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Навіщо агенція Net#work BBDO розплавила всі свої нагороди?

17 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Для агенції Net#work BBDO переїзд у нові офіси означав, що їй треба було якось перевезти свої зібрані за 27 років роботи нагороди. Натомість всі ці нагороди Net#work BBDO взяла й розплавила: Леви, привезені з Канн, Призми, нагороди Loeries, D&AD, One Show тощо. А потім всі ці нагороди набули нового вигляду.

«Ми живемо в новому світі та з новими соціальними контактами, – пояснила старша креативна директорка Роанна Вільямс. – Тож замість того, щоб дозволити нашими нагородам стояти в шафках і збирати пилюку, ми змахнули з них павутиння, розплавили їх і знайшли спосіб вручити їх тим 670 співробітникам, які допомагали збудувати нашу компанію. Для Net#work BBDO мантрою завжди була «робота, робота, робота». Але після тих масивних двох років, які ми всі пережили, ми хотіли, щоб головним були «люди, люди і люди, які стоять за цією роботою».

Тому з розплавлених винагород було зроблено 670 підвісок з логотипом-хештегом агенції. На кожній такій підвісці вручну вибили індивідуальний номер співробітника, якому вона призначається.

А виконавчий директор Лео Манн додав: «Ми розпочинаємо нову еру в історії Net#work BBDO з того, що дивимося назад і висловлюємо свою вдячність кожному співробітнику, який був частиною нашої 27-річної історії».

«Ми всі знаємо, що нагороди здобувають не лише ті люди, чиї імена занесено в автори і які піднімаються на сцену, щоб ці нагороди отримати. Є цілі прошарки людей, які приймають дзвінки, управляють поставками і навіть роблять чай. Це – триб’ют всім тим, хто пройшов крізь наші двері за час з 1994 року», – зазначає Тебого Коена, директор Net#work BBDO з питань стратегічного планування.

Ось як Net#work BBDO бачить свою ідею:

Ви розплавили ВСІ свої нагороди за останні 27 років. Чому?

Надто багато трапилося за час пандемії. Ми змінили офіси і розпрощалися з нашими лідерами. Але нам здавалося, що таке прощання не відбулося у належний спосіб (особливо в умовах пандемії). Ми присвятили час, щоб переосмислити, куди ми йдемо і що ми готові відстоювати. Тому Net#work BBDO й розплавила свої нагороди на підвіски, щоб кожен співробітник від бухгалтера до кавовара міг отримати свою власну.

Чи це означає, що ви проти нагород?

Зовсім ні! Ми їх любимо, поважаємо і прагнемо здобувати. Але за цей час конкурси встигли сильно змінитися. Тож нам це здалося хорошою нагодою по-іншому привернути увагу до своїх нагород.

То що, винагороди не належать самим лише креативникам?

Ні, всі ми знаємо, скільки всього потрібно для того, щоб створити кампанію, яка одержуватиме винагороди. Перемога здобувається не лише тими, хто піднімається на сцену.

Скільки всього підвісок було зроблено?

670. За кількістю співробітників, які працювали на агенцію за ці 27 років.

Чи ви використали весь розплавлений матеріал.

Ми зробили чимало підвісок, але трохи розплавленого металу у нас лишилося. Може, ми й зробимо із цих залишків логотип-хештег, який поставимо в фойє свого нового офісу.

Джерело


Читайте також:

Corona та BBDO пропонують унікальні локації України, які надихають.

BBDO Ukraine створили джазову серію банок Staropramen.

Теги: конкурсикреативнагородипсихология

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.