• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Від ідеї до реалізації. Кейс команди INTEGRA

17 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Від ідеї до реалізації. Кейс команди INTEGRA
Share on FacebookShare on Twitter

Команда INTEGRA розповідає власну історію становлення компанії та надає практичні поради щодо реалізації бізнесу.

INTEGRA school сьогодні — молода команда, яка випускає топові продукти на ринку онлайн-освіти. Нас 11, ми молоді й амбіційні, і саме тому, ми робимо так натхненно!

На даний момент ми випустили 2 курси з маркетингу: ЯEKLAMA, КРЕАТИВНИЙ СММ; офлайн подію Lviv SMM Forum на 1000 учасників на «Арені Львів»; HoReCa Marketing Forum; 2 масштабні маркетингові конференції UKRAINIAN DIGITAL FORUM; зібрали понад 3000 тисяч учасників на останню онлайн подію та організували один із найбільших чатів у телеграм для нетворкінгу. Для наших проєктів ми запрошуємо найкращих експертів з Fedoriv, Banda, Gres Todorchuk, Reface, Laba, Vintage, Spilka, Дія, Франч. І це ми тільки на старті.

Але до сьогодні був довгий шлях… Починали ми з маленького форуму на 200 людей у їдальні університету. Провели форум, потім зібрали відгуки, а далі почали свій шлях розвитку і вдосконалення.

Але не будемо забувати і про «fuck up», яких ми зазнали. Ми двічі запускали жіночу конференцію (ну, а раптом із другого разу таки вийде) і ще кілька форумів на локальні теми, які так і не вигоріли. Витратили трохи бюджету на невдалі проєкти і скасовували їх. Програє той, хто не може визнати своєї поразки, ми можемо й тому крокуємо далі.

Нас редактори питали про секрет успіху — от він — вчитися на своїх помилках, бути уважним до деталей і кожну наступну подію робити краще попередньої.

Коли INTEGRA стала INTEGRою

Почнемо з того, що Integra School народилася з Insight Agency. Ми маркетингове агентство й саме тому знаємо, що потрібно ринку маркетологів, яких продуктів не вистачає, які освітні курси мають бути. Наша команда прагне до постійного вдосконалення та освіти. Ми знаємо, як важко знайти курс, який ідеально поєднує в собі професійних спікерів, зручність формату, практичну частину. Хочеш зробити добре, зроби сам 🙂 Ну ми і зробили. Наш перший курс ЯEKLAMA. Саме з нього, певно, і почалася Integra School, як самостійний проєкт.

Тоді ми змінили повністю бачення себе в першу чергу, замислилися про масштаб і як із таким об’ємом працювати. Коли ви бачите класний продукт на ринку можете бути певні, що над ним працювали дуже довго.

Ми змінили та створили багато нових процесів: додали куратора, який комунікує з учасниками курсів і форумів, чим значно полегшує діалог бренду й аудиторії. З’явився продюсер, який бере на себе дуже важливу роль — знаходить і домовляється зі спікерами (до спікерів ми ставимось дуже прискіпливо й обираємо виключно тих, у кого самі хотіли б навчатися — один із наших головних «life hacking» при створенні продуктів). Ще виокремили позицію методиста, завданням якого є детальне пропрацювання програми курсу або форуму й кожного уроку або виступу, щоб учасники могли отримати максимум користі.

Оскільки насамперед ми маркетологи, то додали кілька розумних показників у наші бізнес-процеси, на які варто орієнтуватись: NPS (Net Promoter Score) — наскільки учасники задоволені проходженням курсу/форуму, LTV (lifetime value) — життєва цінність клієнта, те, скільки коштів нам приносить один клієнт за весь час.

Кейс команди INTEGRA

Основа кожного бізнес-процесу — команда!

Кожному необхідно мати свою чітку зону відповідальності і, навіть якщо в якийсь момент хтось когось страхує, фінальну відповідальність за результат роботи несе той, хто за цим закріплений.

Основним завданням кожного керівника є мотивація працівників. У нашій компанії це втілюється свободою висловлювання думок. (Скажемо по секрету, що це дуже важливо для кожного). Логічно, що є частина роботи, яку потрібно виконати за чітко поставленими технічними завданнями й дедлайнами. Проте це зовсім не є перешкодою для дизайнерів, наприклад, у зазначений час виконати креативи, які їм подобаються, з якими вони можуть поекспериментувати та створити щось унікальне, своє. У нас кожен може прийти зі своєю ідеєю нового продукту і, якщо він дійсно переконає всіх у його крутості, ми його запустимо. Важливо вміти грамотно поєднати чітке керівництво людьми і їхнє поле для креативу. Рамки завжди можна трохи розмивати 🙂 В нашій команді одна людина може бути таргетологом, розробником сайту, трохи дизайнером та ідейним натхненником.

Якщо ваша команда задоволена роботою, то й бізнес-процеси будуть чітко працювати без перебоїв.

У чому ще секрет успіху?

Потрібно любити те, що ви створюєте, щоби його полюбила аудиторія.

Ми розуміємо, що для того, щоби бути № 1 на ринку онлайн-освіти, нам потрібно працювати з топовими експертами. А для цього ми маємо забезпечити найкращі умови. І мова не тільки про фінансову вигоду. Насамперед це простота взаємодії, підхід до роботи та взаємна зацікавленість у результаті. Наші спікери знають, що в нас працюють хороші методологи, дизайнери, продюсери, PPC-спеціалісти, PR-менеджери, project-менеджери, тому вони обирають співпрацю з нами. Встигніть приєднатися до наших подій поки нас лише 11 й нам по 23 роки. Бо ми на шляху до створення наймасштабнішої конференції Європи, яка буде збирати людей з-за меж України, стане центром креативності і digital-ринку. І ціни там будуть точно не 390 грн за квиток.

Наступна наша масштабна маркетингова конференція Ukrainian Digital Forum відбудеться 6–7 листопада, будемо раді вас там побачити!


Читайте також:

Жоден з пейзажів, які ви побачите в цьому музичному кліпі, не є реальним

Легенди рекламного креативу. Россер Рівз

Теги: історіїкейскреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.