• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Рекламна кампанія Sandy Hook Promise проти збройних нападів у школах

15 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Рекламна кампанія Sandy Hook Promise проти збройних нападів у школах
Share on FacebookShare on Twitter

Sandy Hook Promise (некомерційна організація, мета якої — запобігання насильства зі зброєю в школах) повернулася з черговою потужною кампанією Алекса-Генрі Рубіна та BBDO NY. У сердечному відео можна побачити тих, хто пережив напади в школі.

У відео підлітки похмуро декламують тексти естрадного гімну Кеті Перрі Teenage Dream — явного нагадування про невинність і життя, яке назавжди змінилося.

Sandy Hook Promise PSA gives new meaning to Katy Perry song

«Ти думаєш, що я гарненька без макіяжу, думаєш, що я смішна, коли кажу неправильно». Текст пісні Перрі — це ода безтурботному періоду в житті багатьох людей. Утім, замість прохолодних пляжних подорожей або літніх романів, підлітки в PSA розповідають, наскільки жахливим стало їхнє життя через збройні напади в школах.

Katy Perry's 'Teenage Dream' in Gun Violence PSA | Billboard

Серед підлітків, що вижили, глядачі бачать Чейза Ярборо, у якого цілили шість разів під час стрілянини в середній школі Santa Fe — наразі в його тілі чотири кулі. Ханна Дайзінгер, що отримала кулю зі зброї, яка вбила її найкращу подругу під час стрілянини в середній школі округу Marshall. Алекса Дворе, якого було поранено під час стрілянини в середній школі Marjory Stoneman Douglas, де загинув його брат Нік. Багато з цих молодих людей отримали психічні та емоційні рани (крім фізичних шрамів), які ніколи не заживуть по-справжньому.

Sandy Hook Promise

Після пандемії люди стикаються із серйозними проблемами психічного здоров’я, і такі організації, як Sandy Hook Promise, наголошують, що «глибоко стурбовані» величезними наслідками такої ситуації.

Емоційна кампанія розповідає про важливість профілактики збройних нападів. Sandy Hook Promise хоче підкреслити, що «знання ознак» має вирішальне значення для запобігання насильству з використанням зброї, і присвятила розділ на своєму веб-сайті, щоби навчити людей. Місія організації — «припинити стрілянину в школі та створити зміну культури, яка запобігає насильству».

Кампанії Sandy Hook Promise щодо запобігання насильству з використанням зброї отримали високу оцінку, включаючи «Основи повернення до школи», нагороджені премією Еммі, «Точку зору» та багаторазову нагороду «Еван».

Джерело


Читайте також:

Postmates доставляє гігантську їжу

Теги: новинирекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.