В Україні пройде перший міжнародний фестиваль всратої реклами «Каннівські Леви». Взяти участь у фестивалі можуть роботи, які ніколи б не увійшли в особисте портфоліо та за які буде соромно навіть мамі автора. Заявки приймають з 13-го вересня по 11-те жовтня 2021.
Подати на фестиваль можна роботу для справжнього, наявного чи ні бренду, також можна створити роботу спеціально для фестивалю. Обмежень у креативі немає, окрім як не можна подавати чужі роботи.
Роботи приймаються у двох категоріях: Film та Print. У категорії Film приймають ролики до 1 хвилини. Однак організатори фестивалю зауважують, що і 10-хвилинний креатив можна подавати без вагань. У категорії Print організатори очікують побачити найгіршу принт-рекламу. Адже чим гірше робота — тим більше вона має шансів на перемогу.
«З однієї сторони фестиваль — це можливість для креативників і рекламників нарешті розслабитись, поділитись тим, над чим вони давно сміялися. З іншої — показати брендам, які роблять погану рекламу, як жахливо вона виглядає зі сторони», — зауважують організатори фестивалю.
Можна подаватись від агенції, від себе чи під псевдонімом. Оцінюватись буде рівень «всратості», а також «робочість» ідеї, тобто реклама має залишитися рекламою, а в журі запрошені ветерани сфери з «гучним ім’ям».
Всі учасники, що потраплять до шорт-листа, матимуть змогу пройтись червоною доріжкою на помпезній церемонії нагородження, а переможці отримають свої статуетки та цінні призи.
Подати роботу на фестиваль можна за посиланням:
каннівськілеви.com.ua
Читайте також:
Онлайн-конференція No more SMM