• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

У моді — «цукрові» відтінки. Pantone назвали головні кольори майбутньої весни

13 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
У моді — «цукрові» відтінки. Pantone назвали головні кольори майбутньої весни
Share on FacebookShare on Twitter

Експерти інституту кольору Pantone знали головні відтінки весни ще до того, як розпочався Тиждень моди в Нью-Йорку. Передбачення для сезону весна / літо — 2022 традиційно розділили на дві частини: 10 трендових відтінків і 5 базових, іменованих Core Classics.

«Емоції, які викликають відтінки, впливають на людей навіть сильніше, ніж те, що відбувається навколо. Звучить дивно, але це дійсно так», — говорить Летріс Ейсман, виконавчий директор Pantone і психолог кольору.

Відтінки блакитного натхненні ідеєю про смуток (blues, крім «блакитного», в англійському означає «смуток»), а також хірургічними масками, які люди по всьому світу носять другий рік. Малиновий колір натхненний ковбойським костюмом Versace репера Lil Nas X. Рожевий цукрової вати, червоний відтінок маку, колір какао, снігу і базиліка також значаться в списку. Саме таких відтінків, на думку експертів Pantone, будуть дотримуватися дизайнери з Нью-Йорка.

Pantone

«Індустрія моди розділилася на дві частини. Половина дизайнерів працюють зі спокійними тонами. Очевидно, кожен хоче відчувати себе в безпеці. Друга половина є бажання знову бути активними. Тут і з’являються більш енергійні кольори», — говорить Ейсман.

Джерело


Читайте також:

Плетені пейзажі і крихітні лампочки: японський ролик показує взаємозв’язок усього з усім

Теги: креативфешн

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.