• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Що цінує бізнес у своїх офісах: дослідження Creative States

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Що цінує бізнес у своїх офісах: дослідження Creative States
Share on FacebookShare on Twitter

Що потрібно бізнес-командам, щоб відчувати себе комфортно, працюючи поза домом? Щоб це з’ясувати, сервісна компанія офісних рішень Creative States провела дослідження серед резидентів мережі.

Після тривалого карантину компаніям не просто зібрати свою команду в офісі. Співробітникам Apple так сподобалося працювати з дому, що вони написали про це колективний лист керівництву, де зізніються, що не хочуть повертатися на роботу. Навіть Google, відомий своїми комфортабельними офісами, повертає своїх людей з ремоуту і орієнтується на мікс-формат, який поєднує в собі офісну роботу з віддаленою.

Тренд на перетворення офісного простору в такий, звідки взагалі не хочеться їхати додому, існує в світі вже давно. Креатив виявляють у всьому, починаючи з дизайну. Дизайн — дійсно важлива характеристика офісу для більшості. Проте не лише він.

Що потрібно бізнес-командам, щоб відчувати себе комфортно, працюючи поза домом — щоб це з’ясувати, сервісна компанія офісних рішень Creative States провела дослідження серед резидентів мережі. У ньому взяли участь понад 230 респондентів з чотирьох локацій, в Києві і Дніпрі. Це IT-фахівці, представники венчурної, фінансової, туристичної, креативної індустрії і реального сектора економіки. Велика частина — люди від 26 до 35 років. Половина з них поєднують віддалену і офісну роботу, 36% — працюють поруч зі своїми колегами в офісі, 5% виконують замовлення на фрілансі, інші працюють у штаті віддалено, але вважають за краще робити це в офісному просторі.

Що важливо в офісі

Очікувано, що більшості офісних співробітників в першу чергу потрібен швидкісний і безпечний інтернет. Цей пункт вибрали 86% опитаних. Крім цього, в топі запитів — зручне розташування офісу, комфортне і обладнане робоче місце і кімнати для переговорів.

62% цінують атмосферу в офісі в цілому і ком’юніті. Мабуть, це найголовніша перевага роботи поза домом: робоче місце можна обладнати і самому, каву — зварити, інтернет підключити, а ось корисні зв’язки сидячи вдома не заведеш. Втім, тільки 12% знайомляться з людьми з сусідніх кабінетів, поверхів і робочих місць, щоб налагодити з ними спілкування. Решті просто приємне відчуття, що поруч працюють люди зі схожого кола і суміжних професій.

В цілому топ побажань до офісів вийшов таким:
  1. Швидкий інтернет – 86%
  2. Зручне розташування офісу – 80% 
  3. Комфортне робоче місце – 69%
  4. Кімнати для переговорів – 63%
  5. Ком’юніті і атмосфера – 62%
  6. Смачна кава – 61%
  7. Цілодобовий доступ до приміщення – 60%
  8. Зручна і велика кухня – 53%
  9. Інтер’єр – 50%
  10. Лаунж-зона – 46%
  11. Вид з вікна – 45%
  12. Івенти в офісі – 26%
  13. Додаткові сервіси – 9%

Як виявилося, дизайн приміщення і правда грає велику роль для комфорту співробітників. Менше 1% опитаних резидентів відповіли, що взагалі не звертають увагу на дизайн офісу. Для 78% співробітників це важливий параметр, який надихає і мотивує. Для інших хороший дизайн — приємний, але не критичний.

В офісі звикли не тільки працювати, а й відпочивати в перервах. Важливість лаунж-зони, в якій можна переключитися від робочих завдань, відзначили майже всі. 89% час від часу працюють або спілкуються в лаунж-зонах. Більше третини (37%) з них користуються місцями для відпочинку кожного дня, або майже щодня. І тільки 11% не використовують цю зону.

Що цінує бізнес у своїх офісах: дослідження Creative States

Переговорні кімнати, якими можна користуватися, щоб обговорити робочі питання, не заважаючи нікому навколо, так чи інакше використовують 84% резидентів Creative States. Половина з них користуються мітинг-румами до 5 разів на місяць. Кожен сьомий — робить це майже кожен день.

Найчастіше такими кімнатами користуються для переговорів з клієнтами або замовниками (так відповіли 35% осіб). Кожен третій, як правило, бронює мітинг-руми для проведення колективних нарад, 18% — для того, щоб провести телефонний дзвінок або взяти участь в онлайн-конференції. Ще 13% користуються переговорними кімнатами, щоб тет-а-тет обговорити поточні питання з колегою або керівництвом. Тренд на самоосвіту, нескінченний розвиток і нетворкінг привів до того, що серед співробітників компаній стали популярні івенти, особливо, якщо їх проводять прямо на території офісних просторів. Наприклад, 70% резидентів Creative States час від часу ходять на івенти, які організовані всередині локацій мережі. Кожен п’ятий відвідує їх регулярно, кожен четвертий — раз на місяць, приблизно стільки ж відвідують івенти раз в кілька місяців.

Важливий момент для респондентів — цілодобовий доступ в офіс. 33% опитаних хоча б раз-два на місяць залишаються працювати після 20:00, 28% — раз-два на тиждень, а ще 12% залишаються працювати допізна майже щодня. Тільки 27% учасників опитування ще жодного разу не залишалися в офісі після 20 години вечора.

Що цінує бізнес у своїх офісах: дослідження Creative States

Додаткові офісні сервіси поки ще не так популярні серед українських резидентів: так, тільки 2% опитаних хоч раз скористалися послугами ком’юніті-менеджера з бронювання автомобіля, нерухомості та купівлі авіаквитків.

Чого не скажеш про експатів: серед резидентів-іноземців Creative States 11% користувалися додатковими офісними сервісами, 90% звикли працювати в лаунж-зонах, а 67% опитаних раз або два на тиждень залишаються в офісі після 20:00. Вони частіше за інших користуються переговорними кімнатами, вважають наявність таких одним із найважливіших елементів офісу.

За останні 2 роки поняття офісу кардинально змінилося, так само як і абсолютно трансформувалася парадигма «дім — офіс — дім». В авангарді змін — гнучкі формати і сервісний підхід бізнесу.

Фото в тексті: https://unsplash.com/


Читайте також:

Мистецтво проти малярії: візуальна мова Muundo, створена нігерійським митцем, тепер ще й в AR

WhyNot? Enot заснували премію National Bloggers Awards за досягнення в блогосфері

Теги: менеджментринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024
Бізнес та Інновації

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

4 Липня, 2024

HR-лідери «OLX Робота», Shell, Kormotech, Райффайзен Банку та ще понад 25 великих компаній розкажуть, як наймати, утримувати та розвивати таланти на HR Wisdom Summit. Захід відбудеться 17 липня у Києві...

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.