• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Більшість українців сумує за живим спілкуванням під час дистанційного навчання. Опитування Viber

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Більшість українців сумує за живим спілкуванням під час дистанційного навчання. Опитування Viber
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні нового навчального року, у спільноті Viber Україна з  понад 3 мільйонами підписників було проведено опитування, у рамках якого вдалося дізнатися ставлення українців до різних форматів навчання. В опитуванні взяли участь понад 76 тисяч користувачів.

Карантин змінив ставлення багатьох українців до навчання. Більшості вдалося пристосувалися до незвичних технологій, проте перейти в діджитал у всіх повністю не вийшло. Ставлення учнів та батьків до віддаленого навчання залишається суперечливим.

За підсумками опитування, яке було проведено компанією Viber серед українців, 82% респондентів вважають, що традиційне навчання у класі є найефективнішим. Іще 12% задоволені змішаною формою (поєднанням навчання в класі та віддалено), і лише 6% надають перевагу онлайн формату навчання.

У спільноті Viber Україна користувачів запитали, чи відчувають вони зв’язок з класом чи групою під час дистанційного навчання. Більшість українців, 65%, відповіли, що їм дещо не вистачає живого спілкування, а 21% зазначили, що дуже сумують за офлайн спілкуванням під час навчання. Для порівняння, лише 14% відповіли, що відчувають достатній зв’язок зі своєю групою чи класом і під час дистанційного навчання.

З приходом пандемії, месенджери стали найзручнішим способом комунікації між учнями та вчителями на період дистанційного навчання.

Для більшості українців, 65%, Viber перш за все слугує для переписки з  однокласниками, вчителями, батьками та загалом організації навчання. Близько третини опитаних зазначили що використовують месенджер і для спілкування, і для онлайн уроків, і аби надсилати та отримувати домашні завдання.

«Віртуальні та онлайн-класи змінили організацію процесу навчання. Ми раді, що Viber є одним із найпопулярніших додатків, який об’єднує всіх учасників освітнього процесу і допомагає підтримувати спілкування. Це велика відповідальність для нас — створювати легкий та зручний спосіб комунікації для учнів, батьків та вчителів, аби вони могли якнайкраще організувати навчальний процес», — прокоментував Атанас Райков, старший директор EMENA у Rakuten Viber.


Читайте також:

Місто в Техасі наочно пояснило свій бюджет за допомогою LEGO

«Чесне тілесне»: презентація зіну про тілесність

Теги: інтернетнавчанняринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.