• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

IKEA зняла реаліті-шоу, щоб перевірити, чи впорається сучасна молодь з будинком з 90-х

8 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи зможе покоління, яке не застало світу без IKEA, вижити у будинку з минулого? Саме це й дізналися на собі шестеро учасників організованого IKEA реаліті-шоу під назвою «Застряглі у 90-х» (Trapped in the 90s).

Нова серія відео, яка розмиває межу між реальністю, вигадкою та рекламою, була створена агенцією McCann на честь 25-річчя IKEA в Іспанії. Учасникам цього реаліті-шоу довелося провести кілька днів поспіль у будинку, який наче втілює в собі сцени старих сіткомів.

«Ми не хотіли зробити рекламу, схожу на реаліті-шоу, – пояснює старший креативний директор McCann Spain Еміліано Гонзалес де П’єтрі. – Ми хотіли зробити реаліті-шоу. Не більше й не менше. Ви можете назвати це інтегрованою кампанією, і ви будете праві – вона здобула неабияке поширення. Але для нас це насамперед надзвичайно популярна телепередача, яка серед іншого є ще й кампанією IKEA».

Покоління «після IKEA»

Всі ретро-інтер’єри були змодельовані так, щоб точно відтворювати типовий іспанський дім епохи 90-х. Тобто без жодних елегантних та практичних рішень від IKEA – ані її знаменитих полиць, ані ковдр. Тут всі покривала «кусаються», ванна кімната є замалою для того, щоб в ній нормально красу наводити, а телефон – то взагалі якийсь чорний ящик.

«Для IKEA це – перша кампанія у форматі реаліті-шоу, – зазначає Лора Дюран, директорка з маркетингу IKEA в Іспанії. – Нашою метою було показати з гумором, як продукти IKEA демократизували дизайн, прибувши в іспанські домівки у 1996 році і розділивши історію домашнього інтер’єру на епохи «до» та «після».

Всі вісім серій цього реаліті-шоу від IKEA можна переглянути онлайн і побачити, як учасникам вдалося впоратися з такими складними й незвичними для них завданнями як програвання CD, приготування піци на вінтажній кухні і клацання фотографій, які не можна одразу ж побачити.

До створення цієї передачі агенція McCann залучила справжніх продюсерів та сценаристів, які спеціалізуються на реаліті-шоу. Та й ідеальну групу учасників вони підшукували не один тиждень.

«Це – найуспішніша кампанія з брендовим контентом, над якою мені взагалі колись доводилося працювати. Всі метрики просто зашкалюють! Іспанія справді закохалася в наше шоу», – зазначає Лора Дюран.

Втім, на превелику радість учасників шоу, іноді можна побачити, що цивілізація все ж не покинула їх зовсім напризволяще в цьому ретро-антуражі. Час від часу IKEA все ж передавала їм дещо зі своїх продуктів (але лише трішечки), щоб ті не втратили остаточно будь-яку надію пережити своє випробування.

Джерело


Читайте також:

IKEA викотила капсули для сну на вулиці Парижу.

Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA?

Теги: IKEAвідеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.