Чи зможе покоління, яке не застало світу без IKEA, вижити у будинку з минулого? Саме це й дізналися на собі шестеро учасників організованого IKEA реаліті-шоу під назвою «Застряглі у 90-х» (Trapped in the 90s).
Нова серія відео, яка розмиває межу між реальністю, вигадкою та рекламою, була створена агенцією McCann на честь 25-річчя IKEA в Іспанії. Учасникам цього реаліті-шоу довелося провести кілька днів поспіль у будинку, який наче втілює в собі сцени старих сіткомів.
«Ми не хотіли зробити рекламу, схожу на реаліті-шоу, – пояснює старший креативний директор McCann Spain Еміліано Гонзалес де П’єтрі. – Ми хотіли зробити реаліті-шоу. Не більше й не менше. Ви можете назвати це інтегрованою кампанією, і ви будете праві – вона здобула неабияке поширення. Але для нас це насамперед надзвичайно популярна телепередача, яка серед іншого є ще й кампанією IKEA».
Покоління «після IKEA»
Всі ретро-інтер’єри були змодельовані так, щоб точно відтворювати типовий іспанський дім епохи 90-х. Тобто без жодних елегантних та практичних рішень від IKEA – ані її знаменитих полиць, ані ковдр. Тут всі покривала «кусаються», ванна кімната є замалою для того, щоб в ній нормально красу наводити, а телефон – то взагалі якийсь чорний ящик.
«Для IKEA це – перша кампанія у форматі реаліті-шоу, – зазначає Лора Дюран, директорка з маркетингу IKEA в Іспанії. – Нашою метою було показати з гумором, як продукти IKEA демократизували дизайн, прибувши в іспанські домівки у 1996 році і розділивши історію домашнього інтер’єру на епохи «до» та «після».
Всі вісім серій цього реаліті-шоу від IKEA можна переглянути онлайн і побачити, як учасникам вдалося впоратися з такими складними й незвичними для них завданнями як програвання CD, приготування піци на вінтажній кухні і клацання фотографій, які не можна одразу ж побачити.
До створення цієї передачі агенція McCann залучила справжніх продюсерів та сценаристів, які спеціалізуються на реаліті-шоу. Та й ідеальну групу учасників вони підшукували не один тиждень.
«Це – найуспішніша кампанія з брендовим контентом, над якою мені взагалі колись доводилося працювати. Всі метрики просто зашкалюють! Іспанія справді закохалася в наше шоу», – зазначає Лора Дюран.
Втім, на превелику радість учасників шоу, іноді можна побачити, що цивілізація все ж не покинула їх зовсім напризволяще в цьому ретро-антуражі. Час від часу IKEA все ж передавала їм дещо зі своїх продуктів (але лише трішечки), щоб ті не втратили остаточно будь-яку надію пережити своє випробування.
Читайте також:
IKEA викотила капсули для сну на вулиці Парижу.
Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA?