• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Бренд Jacobs презентував новинку в колекції café-style капучино

7 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд Jacobs презентував новинку в колекції café-style капучино
Share on FacebookShare on Twitter

Уявіть, що ви тільки-но прокинулись і ще ніжитеся в затишному ліжку, але вже мрієте про смачний сніданок і, звісно ж, про улюблений аромат кави. Ви уявляєте, як зовсім скоро насолоджуватиметеся смачним капучино: спершу смакуватимете високу оксамитову пінку, а потім поринете в задоволення від поєднання кави зі смаком молока. Саме для таких особливих моментів компанія Jacobs створила новинку у своїй колекції café-style капучино.

До запуску Jacobs Milka Cappuccino агенцією Havas Engage проведено кампанію з метою познайомити споживачів з новинкою та створити особливу естетику споживання.

Вибір стратегії та комунікаційна ідея

Оскільки більшість релевантної Jacobs Milka Cappuccino аудиторії — це активні користувачі соцмереж, вирішено залучити до співпраці топових блогерок і провести SMM-кампанію в Instagram і TikTok.

Комунікаційною ідеєю стала тема «Капучино вихідного дня»: класичний капучино з високою густою пінкою та нотками молочного шоколаду — чудове вирішення для тих, хто любить солодке й не уявляє свій ідеальний ранок вихідного дня без смачного сніданку за чашечкою улюбленого кавового напою.

Капучино вихідного дня

Щоб підкреслити комунікаційну ідею, створили тематичний преспак, який отримала кожна з запрошених блогерок.

До преспаку ввійшло все потрібне для створення ідеального ранку вихідного дня: стильна таця-стіл для сніданку в ліжку, маленька елегантна ложечка, кавова склянка для капучино, серветки, хрусткий духмяний круасан і, звичайно, новинка café-style колекції — Jacobs Milka Cappuccino.

Кожна блогерка створила власний унікальний контент з розпаковуванням і туторіалом з секретами приготування капучино, щоб пінка вийшла ідеальною, а смак розкрився на максимум.

Результати

До проєкту Jacobs Milka Cappuccino залучено 7 блогерок: І. Путівленко, Т. Губенко, Д.Глостер, А. Трінчер, С.Тарабарову, А. Маркович та А. Кочетову.

Опубліковано:

  • 5 постів із залученням 19% аудиторії;
  • 20 сторіз із залученням 31,03% аудиторії.

Загальне охоплення аудиторії — 619 883.

Загальне залучення аудиторії — 50,03%.

Загальна кількість переходів на сторінку @jacobs_ukraine — 2678.

Частка ринку в гривнях у каналі сучасної торгівлі за даними Nielsen станом на червень 2021 року — 3,8%.


Читайте також:

Твій День у моді та мистецтві: телезірки представили на одязі від OVERALL твори молодих українських художників

Як харківська Academy Smart допомагає ізраїльському Cloudyn збільшити покриття коду до 80%

Теги: брендингкреативлайфстайлсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.