Останнім часом тренд на підтримку навколишнього середовища набирає обертів. Різноманітні корпорації виявляють занепокоєння екологічним станом світу та проводять рекламні кампанії з метою інформування населення. Утім, бренд пива Żubr вирішив вийти за межі реклами та вжити заходів, які могли б мати реальний вплив.
Польський бренд пива Żubr, що належить Asahi Europe, розширив національний парк у Польщі, щоби захистити види тварин, які знаходяться під загрозою зникнення. Це прекрасний приклад того, як бренд реінвестує свій маркетинговий бюджет в охорону дикої природи, як частину більшої мети — заохочувати населення піклуватися про планету.
Національний парк Biebrza — найбільший парк Польщі та одна з останніх долин Європи, які не постраждали від діяльності людини. Він також містить водно-болотні угіддя, де проживають кілька видів птахів, що охороняються.
Однак 40 % земель парку є власністю приватних підприємців, а це означає, що влада парку не може належним чином охороняти зникаючі види у цій зоні. Biebrza також не вистачає коштів для відновлення землі.
Żubr втрутився й об’єднався з Biebrza для довгострокового проєкту збереження, який допоможе парку розширити власність та захистити види, що мешкають там. Бренд пожертвував близько 52 250 доларів США (200 000 злотих) Biebrza, що дозволить парку викупити до 20 гектарів приватної землі. Поки що парк використав гроші на придбання першої земельної ділянки, площею близько 2,5 га.
Прихильність до природи
Żubr останні два роки підтримує проєкти з охорони природи, жертвуючи кошти у Всесвітній фонд дикої природи у 2019 році та в Національний парк Біловезька у 2020 році. Він заснував Фонд Żubr та пообіцяв довгострокову підтримку дикої природи Польщі, а на початку цього року допоміг місцевим організаціям зберігати історичні дерева і створювати загони для поранених вовків.
Але Урсула Чернявська-Капелух, старший бренд-менеджер компанії Żubr, заявила, що компанія розчарована, адже не знає, чи всі її пожертви використовуються для реального впливу. Компанія звернулася до численних національних установ, громадських організацій та науковців, щоби знайти проєкти, які могли б дати конкретні результати.
Така ініціатива компанії Żubr є наймасштабнішою на сьогодні та частково була мотивована останнім звітом МГЕЗК, який показав, що зміна клімату є масовою та прискорюється. Організація Об’єднаних Націй також закликала країни допомогти в боротьбі зі зміною клімату, відновивши один мільярд гектарів деградованих земель протягом наступного десятиліття — площі розміром приблизно з Китай.
У Польщі новий національний парк не створювався протягом 20 років, але 75 % поляків виступають за збільшення національних парків. Однак, з консервативним урядом, екологія залишається проблемою в країні, сказала Чернявська-Капелух. «Ми хочемо вплинути на те, як формується ставлення поляків до охорони природи», — сказала вона.
Бренд уже має зв’язки з природою ще з часів свого заснування 18 років тому: його талісман і тезка — зубр, а в телевізійних рекламах ця тварина зображена як «охоронець лісу», який захищає інших тварин та види, що знаходяться під загрозою зникнення.
Після партнерства з національним парком компанія Żubr планує розпочати інші екологічні ініціативи, такі, як масштабний проєкт із Науково-дослідним інститутом ссавців Академії наук Польщі щодо побудови будинків для кажанів та зміни негативного іміджу кажанів серед поляків.
Читайте також:
Французький бренд Intermarché тендітно показує глядачеві теплі стосунки людей, яких об’єднує смачна їжа
Український застосунок Headway запускає промо України через книги: долучитись може кожен