Patricia Ledo — декоративна косметика з французьким настроєм, але від улюбленого українського ритейлера усіх геройок та кешбойок.
До цього часу з косметикою Patricia Ledo знайомилися лише з відгуків людей та рекомендацій консультанта. Але настав той день, коли про малахітові тіні, золотисті туші, дзеркальні пудри та магнітні тюбики помад мали дізнатися більше жінок. Тому EVA запустила косметику власної марки на поле великих конкурентів.
Аудиторія Patricia Ledo досить консервативна, якщо порівнювати із брендами з сусідніх полиць. Це цінительки червоної класики на губах та елегантних стрілок під вечір. Вони не люблять експериментувати з кольоровими підводками, але люблять, коли не хочеться відводити погляд від того, що бачиш у своєму дзеркальці.
З’ясувалось, що в середньому, кожна жінка дивиться на своє відображення десь 8 разів на день: вдома, по дорозі на роботу, кілька разів на роботі й після неї. Але коли вона задоволена мейком, то ця цифра збільшується в декілька (сот) разів.
Так з’явилася big idea бренда: Patricia Ledo — косметика, з якою хочеться дивитися на себе частіше.
Читайте також:
Сміливі та красиві: серія ілюстрацій Sylwia Kubus