Однією з найприємніших частин онлайн-шопінгу є той момент, коли ви відкриваєте щойно отриманий пакунок. Процес розпакування – це проміжок часу, коли людина є дуже відкритою до нових вражень, а послання в пакунку споживачі зазвичай не ігнорують, на відміну від електронних листів, які легкою рукою видаляються та й усе. Пакунок (знов-таки на відміну від листа) відкриють 100%. Природно, що маркетологи не проти були б цим скористатися. Тому-то платформа рекламних технологій Undigital і вирішила спеціалізуватися на так званій персоналізованій технології розпакування.
Платформа Undigital перетворила пакунки, які споживачі отримують в ході електронної комерції, на відстежуваний медіаканал. Завдяки її технологіям маркетологи можуть відстежувати той ефект, який справляють їхні флаєри, що вкладаються у пакунок із замовленням.
Деякі бренди вже почали користуватися послугами цієї платформи. Серед них, зокрема, косметичні бренди Tatcha та Murad, які належать Unilever, і книжковий клуб Різ Візерспун Hello Sunshine.
Як зазначає Васілікі Петру, виконавча віцепрезидентка Unilever Prestige, використання пакування в якості цифрового екрану – це така можливість для сторітелінгу, яку більшість брендів впускають з рук. Петру наголошує, що саме технології Undigital допомогли її підзвітним брендам підвищити лояльність споживачів. Наприклад, бренд Tatcha, приєднаний Unilever в 2019 році, завдяки цифровим флаєрам в пакунках підвищив збереження клієнтів на 9%, що, в свою чергу, підвищило його доходи на 3,25 доларів із кожного замовлення.
Безліч варіантів
Цифрові флаєри Undigital можуть містити спецпропозиції програм лояльності, рекомендації щодо продукції бренда, персоналізовані «листи» від брендів зі стилізацією під письмо від руки.
Співзасновник та гендиректор Undigital Раян Міллман пояснює, що вони можуть створити нескінченну кількість варіантів таких флаєрів, зробивши кожен пакунок унікальним.
Раніше маркетологів відлякували від такого медіаканалу неможливість кастомізувати його та оцінити ефективність його роботи. Саме цю проблему і покликана вирішити технологія Undigital. Серед іншого, платформа Undigital запустила таблицю performance-маркетингу, яка показує коефіцієнт ефективності кожної рекламної кампанії, що використовує розпакування як медіаканал, зі стовідсотковим урахуванням поширених у такий спосіб флаєрів.
«Персоналізована інформація важлива для споживачів, і коли вони відкривають пакет, вам випадає ідеальний момент для того, щоб заволодіти їхньою увагою», – стверджує Раян Міллман.