• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Брендинг житлових комплексів

31 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Брендинг житлових комплексів
Share on FacebookShare on Twitter

Brand Loft Agency — агенція, яка спеціалізуємося на комплексній розробці брендів та корпоративної айдентики. І сьогодні команда хоче поділитися основною інформацією на тему «Брендинг житлових комплексів».

Сьогодні на ринку України лунає багато історій ЖК про вигідність та унікальність пропозицій. Але чи розуміє клієнт до кого прислухатись? Покупка житла — завжди велика подія, до якої готуються місяцями або й цілими десятиліттями.

Брендинг допомагає донести цінність пропозиції. У нерухомості, як правило, нема пробних покупок, тому важливо вцілити у сердечко зразу. Лояльність покупців треба завойовувати ще до початку будівництва.

Коли у нас у Brand Loft Agency постає задача створення візуального образу ЖК, то звісно, ми перед усім досліджуємо комунікаційні особливості ринку.
За багато років ми простежили зв’язки та основні тенденції візуальних рішень у цій галузі. Для зручності класифікували їх за основними ідеями, щоб зрозуміти логіку цієї ніші.

Природні та локаційні вигоди

Один з найочевидніших шляхів — донести переваги розташування та навколишнього простору. У назвах використовують або назви природних об’єктів, або міста чи району, у якому розташовується комплекс. Це простий варіант, який приваблює своєю зрозумілістю та можливістю донести очевидні переваги комплексу.

Наприклад, River Island, River Stone, Park Lake City, «Гостомель Residence», «Озерний Гай Гатне», «Багговутівський».

Завжди є ризик, що ви опинитесь п’ятим серед назв зі складовою Park, або восьмим серед різноманітних Residence. Шансів, що клієнти згадають, рекламу якого саме Town вони щойно бачили, катастрофічно мало.

Концепт-стиль

Є концептуальні ЖК, що відтворюють атмосферу певного міста, регіону або характеристики якоїсь культури. Тоді неймінг та брендинг гармонійно виходять з архітектурних рішень. Такий підхід формує відчуття приналежності до особливої спільноти й розрахований на аудиторію з особливими запитами. Звісно, це цілісна, комплексна робота, що починається ще до початку проєктування (проєктних робіт). Основою таких історій стають відсилання до атрибутів стилю, атмосферних міст, ділових та культурних центрів. Концепт починається мало не з архітектурних рішень. Тому це глобальна та комплексна робота.

Як приклад можемо навести Manhattan City, ЖК WASHINGTON Concept House, ЖК Chicago Central House, HIGH HILLS, Хенесі Хаус, ЖК «Сан Франциско».

Емоційний комфортизм

Не секрет, що емоції — рушійна сила більшості покупок, тому цей термін ми вигадали для ЖК, що прагнуть транслювати позитивні емоції, зосереджуючись на комфортному стилі життя. Зазвичай вони використовують образи, які передають настрій майбутнього володіння житлом — «ГУДЛАЙФ», Comfort Town, ЖК HAPPY HOUSE, Comfort Club.

Цій категорії притаманні англіцизми у неймах, образи щасливого безтурботного життя. Але серед таких однакових емоцій складно вирізнятись і шукати унікальні рішення.

Національні мотиви

Є цілий пласт ЖК, образ яких базується на українському культурному коді. Вони створюють відчуття дому, приналежності до своєї нації. Головними ідеями можуть бути козацька спадщина, стародавні локації, національний та культурний символізм.

Наприклад, ЖК «Покрова», ЖК «Козацький», «Столичні Каштани», «Верховина», «Діброва Парк».

У цьому підході важливо не перетнутися із шароварщиною, адже це завжди очевидний і звабливий шлях.

Асоціативність

В основі цього методу не стандартні підходи та асоціації. На відміну від категорії комфортизму, ці рішення виходять на інші семантичні поля — тобто шукають не очевидні образи. Наприклад, Fjord, Eldorf Hills.

Звичайно, житло — це раціональна покупка, але влучний образ дозволяє зробити бренд більш виразним. Нам найбільше подобається працювати з цим підходом, адже він дає можливість знайти не стандартне рішення, реалізувати унікальну ідею. Його складно знайти, але результат вартує цього.

Чітким завданням для нас від нового запорізького ЖК було візуалізувати емоцію надійності. Необхідно було здолати бар’єр недовіри, притаманний цільовій аудиторії цього регіону. Ми запропонували рішення, що базується на впевненості у щасливому завтра. Твій дім — це основа щасливого майбутнього, твоя опора, а не просто місце для ночівлі. Важливо було створити відчуття домівки, де хочеться будувати родину та позитивне завтра. Неймінг Osnova втілив це повідомлення. А слогани посилили емоцію впевненості за допомогою позитивних конструкцій. Зв’язка «тут починається» формує оптимістичні асоціації. А продовження іменниками «майбутнє», «щастя» вказує, що це початок прекрасного.

Брендинг житлових комплексів
Брендинг ЖК
ЖК

Візуальне рішення Fisher Islands з’явилось із поєднання природної та локаційної вигоди. Це була дійсно цікава пропозиція, адже житловий комплекс розташовується на острові. Фішер-Айленд — це локація у Маямі, яку прозвали «островом мільярдерів» за велику кількість багатих жителів. Тому додатково ми створили значення статусності.

концепт Fisher Islands
Fisher Islands
Fisher Islands

Закрита територія, яхт-клуб, пляж, басейн, вихід до Дніпра. Все це не назвеш звичайним житловим комплексом. Ми зрозуміли, що це не просто житло, а клуб за інтересами, в якому ти ні під що не підлаштовуєшся, а живеш за своїми правилами серед однодумців. Вечірка, відпочинок, відпустка не тоді, коли тебе «відпустять», а тоді, коли ти сам захотів. Люди, що обирають жити тут, не зупиняються на досягнутому, підкорюють вершини, але цінують життя, й використовують кожну мить, щоб ним насолодитися.

Так народилась концепція, що візуалізує «американську мрію» з меседжем «Життя — це зараз, живи на острові». Ілюстрації у стилі 60-х нагадують, що цінності не змінюються й візуалізують переваги. Витримана кольорова гама не забирає увагу, а тільки підкреслює та доповнює стиль комплексу.

Висновки

Який би ви не обрали підхід для комунікації ЖК, пам’ятайте, що ви пропонуєте не просто продукт з виразними характеристиками, а певний стиль життя. Ваші клієнти повинні бачити не тільки те, наскільки класний ваш ЖК, а те яким крутим може стати їх життя, якщо вони оселяться тут. Творіть впевнено!

Фото на головній: Brad Neathery


Читайте також:

Пісня для директора з маркетингу: для Spotify новими музами стали його бренди-партнери

Бренд Liquid Death розфарбував скейтборди кров’ю скейтбордиста (заради благодійності, звісно)

Теги: брендингкреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.