• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Відмовилися від вишиванки: ребрендинг «Соки України»

30 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Відмовилися від вишиванки: ребрендинг «Соки України»
Share on FacebookShare on Twitter

Polaris Partners провели ребрендинг «Соків України». Уперше за 15 років існування замість вишиванки з’явився новий символ. Про це розповів керівний партнер компанії «Екосфера» Олег Гончарук.

«У 2006 році, коли ми запустили бренд “Соки України”, вишиванка на упаковці символізувала близькість до народу, допомагала показати якісну відмінність нашого продукту від імпортних аналогів, унікальність. Згодом ми помітили, що вишиванку занадто активно використовують і політики, і активісти, і артисти. Тому почали шукати щось нове, що передало би наш зв’язок з Батьківщиною, поколіннями та природою», — повідомив Олег Гончарук.

Олег наголошує на тому, що «Соки України» — це єдина сімейна компанія на ринку соків, що заснована в Україні й співпрацює з місцевими фермерами.

«“Соки України” — це справа усього життя моєї сім’ї й сімей фермерів, які вирощують для нас фрукти, ягоди та овочі вже понад 15 років. Ми вирощуємо плоди на українській землі, робимо з них український сік і надаємо людям в Україні, аби забезпечити їх вітамінами та корисними речовинами з фруктів та овочів, допомогти підтримувати здоров’я. “Соки України” завжди були, є і будуть українським брендом, який працює заради людей у цій країні», — говорить Олег Гончарук.

Деталями процесу ребрендингу поділився СЕО компанії Polaris Partners Юрій Ковальчук.

«Олег продовжує справу батька, Анатолія Івановича Гончарука, який стояв біля витоків сокового бізнесу України. Ми дуже перейнялися історією сім’ї Гончарук, відчули силу їхніх родинних зв’язків і хотіли показати душевний підхід до справи їхнього життя. Тому обрали, як символ, плодове дерево — це знак впевненого, стійкого зростання і розвитку, в основі якого — надійний зв’язок з родом, зі своїм корінням. Віримо, що цей комплекс дій дасть поштовх розвитку бізнесу “Екосфера”», — прокоментував Юрій Ковальчук.

Соки в новому упаковуванні з’явилися у продажу з липня 2021 року.

Джерело


Читайте також:

Агентство mirrolab розробило ребрендинг Lean Institute Ukraine

Ребрендинг для чаю grace від banda

Теги: айдентикабрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.