• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Більше не треба облизувати пальці: чому KFC поставила на паузу свій рекламний слоган

30 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Більше не треба облизувати пальці: чому KFC поставила на паузу свій рекламний слоган
Share on FacebookShare on Twitter

Mindshare UK разом з Mother and Freuds виграли Гран-прі, а також категорії «Роздрібна торгівля та електронна комерція» та «Best Pivot» на The Drum Awards for Marketing 2021 зі своєю роботою для KFC.

Історія

Covid-19 сильно вразив компанію KFC. Ресторани закривалися під час карантину в березні та відкривалися повільно протягом наступних місяців, водночас пріоритетом стала безпека персоналу та клієнтів.

Під час карантину бренду вдалося сформувати кілька ключових моментів позитивної взаємодії, запропонувавши людям опублікувати улюблене меню KFC.

Але після того, як ресторани знову відкрилися, KFC довелося стимулювати клієнтів, щоби гарантувати їхнє повернення до мережі швидкого харчування. І, мабуть, що ще важливіше, їй потрібно було зіткнутися з проблемою своєї стратегії, адже слоган «Finger Lickin Good» став недоречним саме через пандемію.

Стратегія

Стратегічний підхід KFC можна розбити на декілька «невідповідних рішень», які суперечили б загальноприйнятій мудрості:

Рішення № 1: Ніякої емпатії, ми розповідаємо про себе. «Ми не мали права говорити про досвід клієнтів. Тому замість того, щоби намагатися бути співчутливими, ми зробили рекламу про себе».

Рішення № 2: Замість сумної скрипки, ми зіграємо на банджо. «Люди хотіли відпочити від депресивного реального світу. Нашим завданням було підняття настрою громадян; замість того, щоби грати на сумній скрипці, ми заграли на банджо».

Рішення № 3: Не уникайте жорстких продажів. «Люди вимагали радості, щоби зробити складну пандемічну ситуацію трохи радіснішою. Тож замість того, щоб уникнути жорсткої реклами, ми непомітно зосередилися на неймовірному смаку нашої курки».

Кампанія

Команда зрозуміла, що реакція споживачів на екстравагантну рекламу є не загрозою, а можливістю. Це дозволило KFC скористатися потужним елементом поведінкової економіки — the pratfall effect. Через свою недоречність він міг би використати свої слабкі сторони, щоби зацікавити людей.

Стратегія кампанії з інформування громадськості мала два компоненти: Spike (коротка, чітка передача новин через пікселізацію логотипу на величезних афішах знакового відра KFC) та Tail (розкриття альтернативних тимчасових слоганів, запропонованих шанувальниками).

Елемент Spike включав:

Чотириденний запуск аудіо-, відео збору, котрий обирав найбільші програми, купуючи найперші з них, одночасно стимулюючи їхній VOD, щоб отримати максимально можливе охоплення.

Соціальне поглинання: орієнтована на охоплення 2-денна кампанія в соціальних мережах із залученням прийнятних і недопустимих форматів.

Друк: одна реклама на повну сторінку в національних газетах.

Реакція: глобальна реакція медіа, що працює з багатьма ринками для поширення новин по всьому світу.

Компонент «Tail» включав:

Партнерство інфлюенсерів та зірок. Співпрацюючи з такими відомими шанувальниками бренду, як професор Грін, Кріс Старк та Емма Луїза Конноллі, бренд залучає своїх послідовників до творчого процесу, подаючи новий слоган для KFC.

OOH: Національна кампанія D6s у важкій вазі, що проводиться компанією Kinetic, демонструючи численні варіанти слоганів із натовпу, поглиблює та подовжує кампанію.

Оплачене медіа-партнерство: повернення локалізованої серії слоганів з Reach.

Соціальна промоція: повторне націлювання на залучену аудиторію та охоплення тих, хто пропустив початковий запуск.

Результати

Кампанія охоплювала 97 країн і отримала понад 2 мільярди переглядів. Інформація про компанію KFC зросла на 3 842 %. Тільки у Великій Британії кампанія охопила понад 600 засобів масової інформації, охопивши 83 % дорослого населення Великобританії в національних, мовних, споживчих та регіональних назвах.

Завдяки партнерствам із зірками, кампанія зробила 6 990 949 переглядів із середнім показником залучення 4,31 % (ERR). За тиждень після кампанії світові продажі зросли на 2 %. Це відсоток, у якості прибутку становить 8 мільйонів доларів — всього за кілька днів діяльності + вражаюча рентабельність інвестицій у прибуток у розмірі 2,27 фунта стерлінгів.

Джерело


Читайте також:

Фільм у бродвейському стилі: Sentosa нагадує сінгапурцям поїхати у відпустку

What If?: персонаж Локі з’явиться в новій рекламній кампанії Hyundai

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.